Het was toch weer de moeite! Zelfs Armin heeft me niet verveeld met teveel techtrance. Ooit zal bewezen worden dat armada nights de kwalitatiefste feesten van allen zijn.
___________________ No Rules, Great Old
Meer details over gisteren? Ben erg benieuwd, lang geleden dat ik nog n Armada-feestje heb gemist
V*E*T
___________________ http://www.mytrance.be
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA