|
|
|
|
 |
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001
|
|
|
Jan-27-2002 04:51
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Gekhous
& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei... |
Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden
Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor
|
Jan-27-2002 07:49
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden
Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor |
1) ik vind t jammer dat mensen zeggen dat het nergens over gaat terwijl ze niet duidelijk zeggen wát ze bedoelen
2) ik heb het gevoel dat datgene wat ik rood heb aangedikt, dat adt precies is wat er nu met jou gebeurt don
3) nu hou ik ook op, maar ik wou dit ff van m'n chest hebben 
maar ja..om toch maar weer ff een beetje richting thread-titel te gaan: we gaan toch wel een x-tje barbeknoeien met ze allen ennu Remy en Mido.....jullie zijn ontsnapt naar jullie eigen forum of niet! Jammer heurrrr 
Wie zit daar eigenlijk nog meer allemaal? Of ben ik niet welkom hehe
Jan-27-2002 12:16
|
|
|
 |
 |
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor |
uhm... ik zeg dat je je de gebeten hond voel, want zo gedraag je je ook...
en ik wil geen hond, haat honden, ben meer een poezen man 
voel me ook totaal niet aangevallen, zou niet weten waarom, jij bent jezelf een beetje loos alleen maar harder in afgunst aan het trappen, je zegt nix over mij, dus nee, ik neem het niet persoonlijk op
doei?? ....
Jan-27-2002 12:41
|
|
|
 |
 |
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
|
|
|
Jan-27-2002 12:57
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:15.
Forum Rules: