Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laten we het weer gezellig maken please!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

ahhhhh...dus dan krijg ik ook niet meer van die leuke pm-etjes? hehe

Old Post Jan-26-2002 22:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

Eerlijk waar dit vin ik te triest voor woorden.

JAMMMMER!!!!

Gepost door REMY D!!!!!!!!!!

Old Post Jan-27-2002 03:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation

& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei...

Old Post Jan-27-2002 04:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

sorry dat ik t zeg hoor, maar t gaat ook egt nerges over hier
ik snap nie waarom iedereen zo moeilijk doet, maar ik ben zelf n heel flexibel persoon duz daar zal t denk ik wel aan liggen.
we houden tenslotte toch allemaal vantzelfde?

Old Post Jan-27-2002 04:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos

hollen of rollen?

Old Post Jan-27-2002 04:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

lol alpha fatte sig!master..

mijne ruled alleen die van jou weer

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jan-27-2002 07:48 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Gekhous
& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei...

Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden
Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor

Old Post Jan-27-2002 07:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by Donna
tis not mijn kind of forum. *surry*

oke doei!

Old Post Jan-27-2002 08:33 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

(@Donna)haaaaaaa siesta,voel je je nog een beetje aangevallen knul?
(@Donna)beetje met de grote mensen mee willen spelen en als t serieus wordt gaan huilen,zielig hoor
(@Donna)dan heb je toch nog een hoop te leren right?;P
(@Donna)*sukkel*

tuutuututuutututututututuuttuuuu, keep on dreaming donna

Old Post Jan-27-2002 08:55 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:

Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden

1) ik vind t jammer dat mensen zeggen dat het nergens over gaat terwijl ze niet duidelijk zeggen wát ze bedoelen
2) ik heb het gevoel dat datgene wat ik rood heb aangedikt, dat adt precies is wat er nu met jou gebeurt don
3) nu hou ik ook op, maar ik wou dit ff van m'n chest hebben

maar ja..om toch maar weer ff een beetje richting thread-titel te gaan: we gaan toch wel een x-tje barbeknoeien met ze allen ennu Remy en Mido.....jullie zijn ontsnapt naar jullie eigen forum of niet! Jammer heurrrr
Wie zit daar eigenlijk nog meer allemaal? Of ben ik niet welkom hehe

Old Post Jan-27-2002 12:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

quote:

uhm... ik zeg dat je je de gebeten hond voel, want zo gedraag je je ook...

en ik wil geen hond, haat honden, ben meer een poezen man

voel me ook totaal niet aangevallen, zou niet weten waarom, jij bent jezelf een beetje loos alleen maar harder in afgunst aan het trappen, je zegt nix over mij, dus nee, ik neem het niet persoonlijk op

doei?? ....

Old Post Jan-27-2002 12:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
2 John :

Dat heb ik eerder in de toekomstthread gezegt,dus ik weet beslist dat t ook anders kan,je noemt zelf al t voorbeeld van Lindsey,dus ik zou zeggen : Rest my case

sorry, kheb nie altijd zin om al die lange verhalen te lezen

mijn hond is trouwens best lief (sorry ik volg het gebeten hond gedoe niet helemaal en ik heb ook geen zin om alles te gaan lezen hiero )

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-27-2002 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laten we het weer gezellig maken please!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbouncy hardtrance tune id please! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIcone - Astra (Arc In The Sky Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:15.

Forum Rules: