|
Groupies nu voelen we ons wel beledigd he Ei
Je mag tegenwoordig nog niet meer je appreciatie voor iemands werk uitdrukken of effe vriendelijk zijn tegen een gouwgenoot of je wordt al bestempeld als groupie....
Ik ga naar een trancefeest voor de trancemuziek, niets meer en niets minder... Zo hoort het toch, niet? 
|