Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mondiale politiek en geschiedenis
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Tegen die tijd zijn we allemaal dood en ben niet van plan kinderen te verwekken die dit mee gaan maken

Old Post Mar-15-2006 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Djeebie
over 100-200 jaar zijn het de Chinezen.

ik ben bang dat er bitter weinig over is van wat wij nu "de wereldorde" noemen.... de mens an sich zal over niet al te lange tijd verstoten worden door een andere parasie...

jouw verhaal van azie klopt wel, je tijdsspanne is te groot. tegen die tijd zijn er 18 mld mensen en geen olie of schoon water....

als alles "goed" gaat. (goed voor de mens dan..)

mijn visie is een tikje somberderder

Old Post Mar-15-2006 19:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Ik heb die periode ook erg ruim genomen inderdaad, want je weet maar nooit. Misschien maken wij het zelfs nog wel mee op onze ouwe dag, maar ik denk het niet eigenlijk.

Het is in ieder geval te hopen dat de 'macht' een beetje vreedzaam wordt overgedragen en dat het geen toestand met atoom - en biologische wapens wordt.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-15-2006 20:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

quote:
Ach ja, nu zijn het de Amerikanen en over 100-200 jaar zijn het de Chinezen. De onvermijdelijke 'downfall' van een hegemonie zorgt ervoor dat een volgende wereldmacht het over kan nemen. Azië heeft wat dat betreft de beste papieren.

volledig mee eens, al denk ik niet dat dat 100 jaar zal duren...ik schat zo'n 50 jaar...Dat maak ik dus nog mee denk ik

Old Post Mar-16-2006 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate

quote:
Originally posted by Muppy
volledig mee eens...

volledig mee oneens... chinezen zullen het noooit worden...

Old Post Mar-16-2006 11:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

quote:
Originally posted by ZZandirt
volledig mee oneens... chinezen zullen het noooit worden...

waarom niet? de Chinezen kan ik trouwens nog wel in komen, maar dan toch zeker de Japanners die de macht overnemen...

Old Post Mar-16-2006 11:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Hoe dan ook, the Asians are coming

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-16-2006 11:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate

quote:
Hoe dan ook, the Asians are coming

daar zit een (klein) beetje meer waarheid in.... maar japan's economie is binnen 45 jaar ingestort (vraag elke geoloog), chinezen zullen zichzelf wel uitroeien in een gevecht om taiwan met rusland / USA (ben ik blij dat we daar geen nato-verplichtingen hebben.

"beschaving" as we know it now, zal over 100 jaar niet meer bestaan.. Einstein riep al:"kweenie hoe ww3 wordt uitgevochten, maar ww4 met knuppels en speren."

daar komt bij dat datgene wat wij de natuur noemen een evenwicht is, zooo groot dat een nietig iets als de mens daar geen enkele invloed op uit kan (en zal) oefenen....

(een klein voorbeeldje... het gemiddelde virus (kleiner dan een micron) is sterker dan de mens (en dier).

ik hoorde laatst een "wetenschapper" (nasa, dan weet je het wel) roepen "dat alle leven begint met water" (kots!!)
ik durf te roepen dat er duizenden lifeforms bestaan in het heelal die geen water nodig hebben.... prove me wrong please....

als we praten over de aarde dan is cyclisch denken een noodzaak... niet lineair...

Old Post Mar-16-2006 12:05  Netherlands
ZZandirt
Checkmate

quote:
Originally posted by jp
Tegen die tijd zijn we allemaal dood en ben niet van plan kinderen te verwekken die dit mee gaan maken

great minds think alike.....

wij kunnen met ons grote ego niet snappen dat wij ondergeschikt cq afhankelijk zijn aan (van) zo'n beetje ALLES!!!! om ons heen... zelfs de dingen die we niet zien (of weten... en dat is een whole hell of a lot meer!!).....

en als we iets niet kunnen snappen dan verzinnen we een verhaaltje dat we religie noemen. en iedereen die een ander varhaaltje heeft maken we dood....

volgens mij was de laatste oorlog die niets met religie t emaken had de falkland oorlog... (als je van een oorlog kan spreken..)

Old Post Mar-16-2006 12:16  Netherlands
Muppy
Bankzitter #1

quote:
daar zit een (klein) beetje meer waarheid in.... maar japan's economie is binnen 45 jaar ingestort (vraag elke geoloog), chinezen zullen zichzelf wel uitroeien in een gevecht om taiwan met rusland / USA (ben ik blij dat we daar geen nato-verplichtingen hebben.

"beschaving" as we know it now, zal over 100 jaar niet meer bestaan.. Einstein riep al:"kweenie hoe ww3 wordt uitgevochten, maar ww4 met knuppels en speren."

daar komt bij dat datgene wat wij de natuur noemen een evenwicht is, zooo groot dat een nietig iets als de mens daar geen enkele invloed op uit kan (en zal) oefenen....

(een klein voorbeeldje... het gemiddelde virus (kleiner dan een micron) is sterker dan de mens (en dier).

ik hoorde laatst een "wetenschapper" (nasa, dan weet je het wel) roepen "dat alle leven begint met water" (kots!!)
ik durf te roepen dat er duizenden lifeforms bestaan in het heelal die geen water nodig hebben.... prove me wrong please....

als we praten over de aarde dan is cyclisch denken een noodzaak... niet lineair...

Hmm de kans is groot dat Japan zn eigen economie opblaast, maar dan is er tegen die tijd vast een andere economie die groot is. Het wisselt elkaar af denk ik...Misschien is dat dé kans voor Europa?

De beschaving gaat een hele grote rol spelen. En dit staat regelrecht in verband met de natuur. Wat als er binnenkort een nieuwe ijstijd komt? Het water opraakt? De olievoorraad niet meer voorziet? Dan is alle beschaving weg...de volgende wereldoorlog zal dus daar om gaan...Of wat te denken als nederland overstroomd met een ander groot deel van Europa? Waar gaan we dan heen? Ook dit zal nog wel eens een wereldoorlog kunnen veroorzaken.

Over dat al het leven ontstaat door water..hmmm daar ben ik nog niet over uit. De allereerste levensvormen(zoals we die nu kennen) zijn daar uit ontstaan, maar dat wil niet zeggen dat het zonder water ook kan, dus daar heb je idd een punt.

Old Post Mar-16-2006 13:24  Netherlands
ZZandirt
Checkmate

quote:
Originally posted by Muppy
Hmm de kans is groot dat Japan zn eigen economie opblaast

ghehe geologie is iets anders... aardbevingen etc...

enn.... (weinigen weten dit japan sleurt USA (en dus EU als we afhankelijk blijven) mee....

daar zit nogal wat yen in bonds enzo

Old Post Mar-16-2006 14:02  Netherlands
Muppy
Bankzitter #1

quote:
ghehe geologie is iets anders... aardbevingen etc...

enn.... (weinigen weten dit japan sleurt USA (en dus EU als we afhankelijk blijven) mee....

daar zit nogal wat yen in bonds enzo

ik ben ook geen geoloog, maar ik voelde me wel vrij om er op te reageren...

geldt trouwens ook voor amerika.als daar over een tijdje de boel instort zijn wij ook de lul

Old Post Mar-16-2006 14:42  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mondiale politiek en geschiedenis
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat's This Stunning Track? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - "Busted" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:29.

Forum Rules: