|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא כל כך עוזר שאתה שואל
למה אין פה כמעט אף אחד בגיל שלך שהולך למסיבות שלך...
אבל לא נורא.. 
מה דעתך על מחר בערב? |
יש לי פול דברים לעשות ונתנו לנו חומר ללמוד לסוף שבוע הבני זונות אבל נראה
בעיקרון יכול להיות שאני יקפוץ עם כמה חברים - יהיה צחוקים !
נראה מחר אחי 
אולי היום אני יראה אותך בספייס

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|