Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Post uuw dashbord
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

Ik heb het niet voor franse merken (o.a. vanwege die mankementen, vaak de electronica).

Geef mij maar "Deutsche Grundlichheit" (in mijn geval in een mooi Spaans jasje => Seat Leon)

Old Post Mar-17-2006 12:46  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

da verhaal ken ik. me mijn peugeot 306 ook is last ghad en kvertelde da aan een kennis die garagist is.

ik: leg uit wa er mis is + "weet gij wa da kan zijn?"
hij: en wa merk is da? koopt int vervolg nen duitsen auto eh...

en daarmee was de discussie al afgelopen

Old Post Mar-17-2006 12:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

ik heb mijnen vorig weekend in de prak gereden.....

nu wachtende op een nieuwe

Old Post Mar-17-2006 13:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by FredNova
Ik heb het niet voor franse merken (o.a. vanwege die mankementen, vaak de electronica).

Geef mij maar "Deutsche Grundlichheit" (in mijn geval in een mooi Spaans jasje => Seat Leon)

+1
k Heb de mijne wel nog niet lang, maar heb er wel al veel plezier aan gehad.
Die Ibiza'kes gaan verdorie goed

[EDIT]
Misschien kunnen ze wel ne keer iets doen aan de centrale vergrendeling.
Hier op de parking hebben ze op een goei week tijd in een 15-tal VW Golf, Polo en Seat Ibiza's autoradio's gepikt door de CV te forceren.
Piece of cake schijnt...

Last edited by Lady_LizzY on Mar-17-2006 at 14:35

Old Post Mar-17-2006 14:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by pooley
binnenkort een a3 onder men poep
woot

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Mar-17-2006 16:32  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
+1
k Heb de mijne wel nog niet lang, maar heb er wel al veel plezier aan gehad.
Die Ibiza'kes gaan verdorie goed

[EDIT]
Misschien kunnen ze wel ne keer iets doen aan de centrale vergrendeling.
Hier op de parking hebben ze op een goei week tijd in een 15-tal VW Golf, Polo en Seat Ibiza's autoradio's gepikt door de CV te forceren.
Piece of cake schijnt...

Ik rij met ne nieuwe polo 1.9 tdi 100 pk

idd deutsche grundlichkeit !
vlammen met die handel !

over die cv, bij mij etzelfde, ook radio gepikt.

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Mar-17-2006 16:34  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Velo ftw, stelleke lamzakken

Old Post Mar-17-2006 17:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
krikke
tranceaddict

Registered: Mar 2006

In augustus eerste wagen gekocht, was renault mégane die lichtjes wa sportiever (lees getuned) gemaakt was. Echter ongelooflijk veel miserie mee gehad: koppeling kapot, ruit kapot, radio gestolen, en dan heeft mijn vriendin er wijselijk een botsing mee gehad (wat ons veel geld heeft opgebracht).

Nu nieuwe opel corsa silverline sinds januari, en heel content van !!!! Franse wagens moetek niks meer van weten, degoutant wa die kunnen mankeren !!!!

Old Post Mar-17-2006 18:54  Belgium
Click Here to See the Profile for krikke Click here to Send krikke a Private Message Add krikke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Xilver
Ja den OPC is nog een graadje vetter, da's waar. Maar kvond de GTC de schoonste auto binnen mijn budget, dus kheb ni getwijfeld. En ook weinig klachten gehoord over Opel, tegenover andere merken.

Ik ben spijtig genoeg bij die mensen die wel klachten hebben over Opel:

Ik rij met een opel zafira 2.0 DTI (Bouwjaar 99) (2e hands overgenomen van familielid op 53111 km, was toen 4 jaar oud)en heb ondertussen al een nieuwe cd-speler kunnen steken, was voordat ik hem overnam misschien maar 2 keer gebruikt en dan zoal iets Op 106.000 km een nieuwe injectiepomp kunnen steken, ondertussen ook nog een afgebroken spanrol moeten vervangen en dat beestje zuipt olie en diesel alsof da't niks is... Kan maar ongeveer een 650 km doen met een volle bak van 58 liter en moet over 7500 km zeker 2 liter olie bijkappen Ik hoop dat je van dat laatst niet te veel last gaat hebben, want Opel is er blijkbaar voor gekend... Enfin m'n voorlopige kosten: € 2500

Voor de rest geen klachten over dit bakje, kan héél véél in, handig voor verhuis, kan 7 man in en handig om met een aantal mensen op reis mee te gaan

Old Post Mar-18-2006 11:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

dju, waarom is deze maar van men vader... (raad er maar eens naar anders)

Old Post Mar-19-2006 15:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

^^ erm... Omdat ge zijn vorige kapotgereden hebt

Old Post Mar-19-2006 15:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

nee, eigelijk ni ma kzou hem graag overnemen, let op het geperforeerde stuur

Old Post Mar-19-2006 15:22  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Post uuw dashbord
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2003 Tune ==== HELP ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Light - Expand The Room (4 Storeys High Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:27.

Forum Rules: