|
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja den OPC is nog een graadje vetter, da's waar. Maar kvond de GTC de schoonste auto binnen mijn budget, dus kheb ni getwijfeld. En ook weinig klachten gehoord over Opel, tegenover andere merken. |
Ik ben spijtig genoeg bij die mensen die wel klachten hebben over Opel:
Ik rij met een opel zafira 2.0 DTI (Bouwjaar 99) (2e hands overgenomen van familielid op 53111 km, was toen 4 jaar oud)en heb ondertussen al een nieuwe cd-speler kunnen steken, was voordat ik hem overnam misschien maar 2 keer gebruikt en dan zoal iets Op 106.000 km een nieuwe injectiepomp kunnen steken, ondertussen ook nog een afgebroken spanrol moeten vervangen en dat beestje zuipt olie en diesel alsof da't niks is... Kan maar ongeveer een 650 km doen met een volle bak van 58 liter en moet over 7500 km zeker 2 liter olie bijkappen Ik hoop dat je van dat laatst niet te veel last gaat hebben, want Opel is er blijkbaar voor gekend... Enfin m'n voorlopige kosten: € 2500
Voor de rest geen klachten over dit bakje, kan héél véél in, handig voor verhuis, kan 7 man in en handig om met een aantal mensen op reis mee te gaan