Originally posted by SteveTranz4ever Det ska blir riktigt intressant att se vilka som helt plötsligt *hoppsan* blir aktiva igen och vill vara med på denna omgången av SWE-TA mixfestivalen
Okej att vi brukar dra ut på deadlines lite väl mycket men Finns inte risken att det blir väldigt, väldigt få bidrag om det blir så kort tid? Speciellt på sommaren när aktiviteten på SweTA är lägre än normal (av naturliga skäl)..?
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
May-22-2006 22:14
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Stockholm
..men samtidigt så borde ju dom som verkligen 'hänger här' se det .. annars komemr det ju alltid massa bidrag från folk som typ aldrig är här .. å det verkar vi ju vilja skippa.. ?
Originally posted by Braxen
..men samtidigt så borde ju dom som verkligen 'hänger här' se det .. annars komemr det ju alltid massa bidrag från folk som typ aldrig är här .. å det verkar vi ju vilja skippa.. ?
Så sant, så sant.. men det kunde ju "arrangörerna" fixa annars kanske
Mja, jag vet inte! Hinner jag inte spela in själv så kommer jag iaf att försöka lyssna så mkt som möjligt
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
May-22-2006 22:19
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
risken finns ju att det blir så..
men, om vi sätter en deadline i mitten på juni (så borde ju folk skicka in runt den tiden också.. right?
Men vi får ta å snacka ihop oss om det här Steve å Gate42
___________________
May-22-2006 22:36
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
när fan e midsommar undrar jag också?
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
May-23-2006 00:30
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
quote:
Originally posted by Vizay
när fan e midsommar undrar jag också?
Jofawe, Gate42... tror det är bättre vi snackar ihop oss på sidan om, sätter datum och sånt. Kanske inte ska ha nån deadline förrän vi vet vilken vecka vi vill köra på ens.
Originally posted by SteveTranz4ever
Jofawe, Gate42... tror det är bättre vi snackar ihop oss på sidan om, sätter datum och sånt. Kanske inte ska ha nån deadline förrän vi vet vilken vecka vi vill köra på ens.
Haha kanske är ett smart drag
Är det samma MIRC-kanal som förra gången?
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"