 |
|
|
|
 |
Major_X
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
|
|
|
שלום חברים!
בדיוק רציתי לפתוח נושא בעניין וראיתי שאתם מדברים על אותו הדבר.
אני וחבר טוב שלי רוצים לפתוח חברת הפקות, משהו כמו בסגנון NEXT SATISFACTION שהתפרקו.
קראתי את התגובות של כולכם ולמדתי לא מעט. כמו שאתם מבינים אני חדש בתחום ההפקות אבל יש לי קצת כסף להשקיע וברצוני להביא לכאן כמה אומנים גדולים.
בשביל להריח את השוק וללמוד קצת על ההוצאות, כתבתי אימייל לסוכנות של MARCO V (שאני מת עליו) כדי לשמוע כמה עולה להביא אותו.
ענו לי שהוא לוקח כ- 6,000 יורו + 10% רווח לסוכנות + טיסות ומלון.
לא נשמע לי כזאת השקעה גדולה.
עכשיו, השאלה שלי כמה עולה להשכיר למשל את האומן 17 בת"א? בואו נגיד יום חמישי כמו שהיה עם ארמין?
אשמח לתשובות מדוייקות ומקצועיות וגם אם מישהו יוכל לכוון אותי איך בודקים מה מי מו אני אשמח מאוד.
אייל.
|
|
Mar-19-2006 19:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:59.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|