Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Border Community@Bains Douches, Vendredi 14 Avril
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Je dit pourquoi pas par contre j'ais pas bien compris qui venait mixer. Je connais pas du tout border community ???

De toute facon je compte sortir be maniac au mix ou celle-ci

Old Post Apr-13-2006 01:05  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Border Community est le label de James Holden qui produit des titres plutôt "frais"...

Old Post Apr-13-2006 10:54  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Massi
Border Community est le label de James Holden qui produit des titres plutôt "frais"...

ah oui sympa comme tout.

Old Post Apr-13-2006 16:40  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

il y a des chances que je sois de la partie
a confirmer parce que d'ici ce soir faut que j'explique c'est quoi de la progressive à ceux qui risquent de venir avec moi

Old Post Apr-14-2006 12:57  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by vic7orius
il y a des chances que je sois de la partie
a confirmer parce que d'ici ce soir faut que j'explique c'est quoi de la progressive à ceux qui risquent de venir avec moi

Si tu veux avoir une chance qu'ils viennent, ne dit rien

Old Post Apr-14-2006 15:52  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Jfais couler l'eau, jvous dit si c'est bon ou pas!

poussez pas les gars, j'ai trouvé!!!

Old Post Apr-14-2006 15:55  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by severnayaprods
Jfais couler l'eau, jvous dit si c'est bon ou pas!

Old Post Apr-14-2006 15:59  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by JLP

Old Post Apr-14-2006 16:29  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

I will be there + 2

The list is:
Maxx
(JLP?)
Anne
JCXD + 2

Old Post Apr-14-2006 18:52  France
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by JCXD
I will be there + 2

The list is:
Maxx
(JLP?)
Anne
JCXD + 2

euh nan j'viens pas moi

Old Post Apr-14-2006 19:44 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by anne348
euh nan j'viens pas moi

Ah ba ca tombe bien parceque moi non plus mdr

j'arriverais jamais a faire une quattrocento changement de plan de dernière minute pour le concorde atlantique et une soirée étudiante tout le monde me lâche pour là-bas. Mais il est dit que si ca s**** je change de soirée.

Old Post Apr-14-2006 20:00  France
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by JCXD
Ah ba ca tombe bien parceque moi non plus mdr

vous avez oublié votre flacon de Petit Marseillais spécial peau douce???

(JLP tu viens pourrir le thread TIC3 donc je viens chier ici à mon tour)

Old Post Apr-15-2006 13:18  Uzbekistan

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Border Community@Bains Douches, Vendredi 14 Avril
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCentral Seven/Pulsedriver style [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHemstock & Jennings -" East & Central" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:03.

Forum Rules: