Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Sasha is Back to israel Whisky A-gogo & Nitzanim
Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
omergunr
Supreme tranceaddict



Registered: May 2005
Location:

אה חחחחחחחחחחחחחחח

Old Post Mar-31-2006 15:46  Israel
Click Here to See the Profile for omergunr Click here to Send omergunr a Private Message Add omergunr to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
spring
Junior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Tel-Aviv

paul van dyk זה לא שמועה
באתר שלו מופיע

15.6.06 Tel Aviv
PvD in Israel / Haoman 17
settime: 02:30 - 05:00

אז מקווה בפעם השלישית בשנתיים האחרונות
להיות שם

Old Post Mar-31-2006 17:09  Israel
Click Here to See the Profile for spring Click here to Send spring a Private Message Add spring to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Scorchio
מצחיק שאתה נמצא בפורום של טראנס וכותב דבר כזה ואתה לא יודע שהבנאדם אחראי על אחת מקלאסיקות הפרוגרסיב טראנס הגדולות ביותר שנעשו
אני מדבר כמובן על
Xpander.

דבר שני, סאשה וג'ון דיגוויד
היו שני הדיג'יים הראשונים שהוציאו דיסק אוסף ממוקסס
מדובר כמובן על ה
Renaissnace - The Mix Collection
זה היה הדיסק מיקס הראשון שיצא אי פעם, ב-1994
חוץ מזה הצמד אחראי גם לסדרת
Northern Exposure
ולדיסק המעולה
Communicate.

מדובר בדיג'יי שהמהווה את אחת מאבני הדרך בסצינת המוזיקה האלקטרונית העולמית.
ועם כל הכבוד לגלובאל של פול אוקנפולד שנחשב לאחד הדיסקים הטובים בסדרה, הוא לא משתווה לשני המיקסים של סאשה:
009 - San Francisco
013 - Space, Ibiza

אל תשתגעו עם המחיר
כרטיס יעלה 100 שקל
לא כדאי לפספס את המסיבה הזאת.


דעתי שצח ישלים את החסר בנוגע לפרטים ויהפוך את הפוסט שלי ליותר טוב
יאללה משעדיין רוצה למצוא תירוצים מוזמן לחפש אותם
הנוהל הוא נוהל ארמין
גם אם אני חולה מת אני שם


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Mar-31-2006 17:15 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
דעתי שצח ישלים את החסר בנוגע לפרטים ויהפוך את הפוסט שלי ליותר טוב
יאללה משעדיין רוצה למצוא תירוצים מוזמן לחפש אותם
הנוהל הוא נוהל ארמין
גם אם אני חולה מת אני שם


+1 !!!!

Old Post Mar-31-2006 20:56 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Scorchio
ועם כל הכבוד לגלובאל של פול אוקנפולד שנחשב לאחד הדיסקים הטובים בסדרה, הוא לא משתווה לשני המיקסים של סאשה:
009 - San Francisco
013 - Space, Ibiza


איביזה ניראה לי דיי סטנדרטי לעומת הגלובאל אנדרגראונד של אוקנפולד,לא חידש לי הרבה בתקופה ששמעתי אותו
אבל אתה מורעל אז אין לי מה לנסות לשכנע אותך

Old Post Mar-31-2006 22:32 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

quote:
לא היה לו איזה להיט בספרדית שכל זה אותו צעקה? זה היה שהייתי בן 11 משהו כזה נירא לי חחחח

כי כ"כ שנאתי את השיר הזה


quote:

זה
sash



כשכבר חשבתי שראיתי הכל.......


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Apr-01-2006 01:13  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by Viber
איביזה ניראה לי דיי סטנדרטי לעומת הגלובאל אנדרגראונד של אוקנפולד,לא חידש לי הרבה בתקופה ששמעתי אותו
אבל אתה מורעל אז אין לי מה לנסות לשכנע אותך



זה לא שאני מורעל.
זה שאני לאחרונה הבנתי מה זה לשמוע מוזיקה בצורה אחרת.
זה פשוט שהמוזיקה של סאשה מדברת אליי יותר, הגלובאל של אוקנפולד מצוין לעצמו אבל הולך לאיבוד במקרים מסויימים לדעתי.
באילו הגלובאלים של סאשה, בנויים בדיוק כמו שאני אוהב.
מלמטה למעלה, עם יציאות חזקות באמצע.
ואני אגיד לך למה הוא גם גאון,
סאשה בא לישראל פה בשנת 2000 וניגן סט שכולם נשארו המומים ממנו, זאת הייתה הפעם הראשונה שמישהו ניגן דיפ האוס ופרוגרסיב ספייסי בישראל ומשם השתנתה כל תרבות המוזיקה - הפרוגרסיב נכנס חזק.
אבל אם תשמעו את הסט שלו אתם תבינו שמה שהוא עשה זה פשוט לקחת קטעי טראנס קיימים ולנגן אותם בפיץ' פשוט הרבה יותר נמוך, וזה גם בדיוק מה שהוא עשה בגלובאל 013.
אם תשמע את הקטעים כסינגלים תראה שהפיץ, שלהם הרבה יותר מהיר ממה שהוא ניגן אותם בגלובאל.
הבנאדם יצר תפיסה חדשה לגבי מוזיקה.


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Apr-01-2006 08:13  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אני חושב שהדבר היפה ביותר לגבי סאשה שאפשר להגיד עליו היום בפה מלא זה שבזמן שהרבה די גיים גדולים שעשו את שלהם והותירו את חותמם על הסצינה בסוף העשור הקודם ותחילת העשור הזה קצת איבדו כיוון חלקם וחלק אחרים ניסו לגלות את עצמם מחדש מי בצורה מוצלחת (בעיקר דיגוויד) ומי בצורה פחות מוצלחת (אוקנפולד, אנטוני פאפא, דייב סימן ועוד)

בעוד כל אלה שינו כיוון וחיפשו דרכים וכיוונים מוזיקליים שונים סאשה תמיד נותר נאמן לדרכו ולראיית העולם שלו עוד מימי קדם
הם שינו כיוון מוזיקלי כדי לעדן את עצמם כדי גיים וכיוצרים
סאשה הבין שהדרך לעדכן את עצמך לא חייבת להיות פזילה לסגנונות אחרים אלא היא יכולה להיות שינוי מוחלט של דרך התקלוט המקובלת ומתן אופציה
לקהל להאזין בצורה אחרת למוזיקה שהוא יודע שהוא יקבל מסאשה

לשמור על קו מסוים במשך יותר מעשור ולהמשיך להיות פופולרי כל התקופה הזו בסגנון המוזיקלי מספר אחת בטבלת הסגנונות שאנשים אוהבים להכריז עליהם כמתים זה לא דבר של מה בכך
זו לא סתם גדולה
זו גאונות לשמה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-01-2006 14:17 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Scorchio
זה לא שאני מורעל.
זה שאני לאחרונה הבנתי מה זה לשמוע מוזיקה בצורה אחרת.
זה פשוט שהמוזיקה של סאשה מדברת אליי יותר, הגלובאל של אוקנפולד מצוין לעצמו אבל הולך לאיבוד במקרים מסויימים לדעתי.
באילו הגלובאלים של סאשה, בנויים בדיוק כמו שאני אוהב.
מלמטה למעלה, עם יציאות חזקות באמצע.
ואני אגיד לך למה הוא גם גאון,
סאשה בא לישראל פה בשנת 2000 וניגן סט שכולם נשארו המומים ממנו, זאת הייתה הפעם הראשונה שמישהו ניגן דיפ האוס ופרוגרסיב ספייסי בישראל ומשם השתנתה כל תרבות המוזיקה - הפרוגרסיב נכנס חזק.
אבל אם תשמעו את הסט שלו אתם תבינו שמה שהוא עשה זה פשוט לקחת קטעי טראנס קיימים ולנגן אותם בפיץ' פשוט הרבה יותר נמוך, וזה גם בדיוק מה שהוא עשה בגלובאל 013.
אם תשמע את הקטעים כסינגלים תראה שהפיץ, שלהם הרבה יותר מהיר ממה שהוא ניגן אותם בגלובאל.
הבנאדם יצר תפיסה חדשה לגבי מוזיקה.


זאת בדיוק הנקודה שזה טראקים שגם טיאסטו ניגן למשל..לא הכי הרשים אותי העובדה שהוא מוריד את הפיצ' כי יש מלא כמו 00 פלמינג שעושים את זה המון לז'אנרים אחרים שישמעו כמו הז'אנר שהוא רוצה
אבל גם אני באמת אוהב תגלובאלים של סאשה והקטעים שלו כך שאני לא יתחיל להתווכח איתך על עניינים של דירוג

Old Post Apr-01-2006 14:21 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
זאת בדיוק הנקודה שזה טראקים שגם טיאסטו ניגן למשל..לא הכי הרשים אותי העובדה שהוא מוריד את הפיצ' כי יש מלא כמו 00 פלמינג שעושים את זה המון לז'אנרים אחרים שישמעו כמו הז'אנר שהוא רוצה
אבל גם אני באמת אוהב תגלובאלים של סאשה והקטעים שלו כך שאני לא יתחיל להתווכח איתך על עניינים של דירוג


בנקודה הזו ראוי לציין שיש קטעים שאתה יכול להיות מופתע לגלות שהם נשמעים טוב גם בפיץ מאוד נמוך או לחילופין מאוד גבוה

משצח אמר כאן ושיתקן אותי אם אני טועה זה שסאשה היה הראשון שעשה את זה
אני לא יודע אם זה נכון אבל אני לא יתווכח על משהו שאני לא יודע אם צח אומר אני סומך עליו שהוא יודע על זה דבר או שניים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-01-2006 14:32 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by Viber
זאת בדיוק הנקודה שזה טראקים שגם טיאסטו ניגן למשל..לא הכי הרשים אותי העובדה שהוא מוריד את הפיצ' כי יש מלא כמו 00 פלמינג שעושים את זה המון לז'אנרים אחרים שישמעו כמו הז'אנר שהוא רוצה
אבל גם אני באמת אוהב תגלובאלים של סאשה והקטעים שלו כך שאני לא יתחיל להתווכח איתך על עניינים של דירוג


כמו שאילן אמר
זה באמת מה שהתכוונתי אליו
סאשה היה הראשון שהתחיל לנגן קטעי טראנס בפיץ' נמוך הרבה יותר

אתה טוען שאלו אותם קטעים שטייסטו ניגן?!
אוקיי
תראה לי מתי טייסטו ניגן את
Bluefish - One
Aquilia - Dreamstate
Orbital - Nothing Left [Breeder Remix]
BT - Fibonacci Sequence
Breeder - The Chain
Natious - Amber
אני יכול להמשיך ולהמשיך...
לשם השוואה, קח את הגלובאל הראשון של ג'ון דיגוויד
באוסטרליה - 006
ותראה איזה מהיר הוא, עכשיו קח את שני הגלובאלים של סאשה, שהם סגנון מאוד דומה למה שדיגוויד ניגן ותשווה ביניהם.
של דיגוויד נשמע כמו טראנס ואילו שני הגלובאלים של סאשה נשמעים כמיקסים של האוס, מכאן נתבע הביטוי
Deep Trance
וסאשה היה הראשון שהתחיל את זה - ניגון קטעי טראנס בפיץ' נמוך
יצר להם משמעות מוזיקלית אחרת.


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Apr-01-2006 17:56  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

תרשה לי לחלוק עליך אילן
אני מסכים עם זה שפאפא די עזב את הסגנון המקורי שלו בייחוד אחרי ששמעתי את הסט שהוא נתן באולטראסאונד בחיפה
אותו כנל סטיב לאוולר
פאפא היה מלך הדארק פרוג האוס ולאוולר מלך הטרייבל
וככל שהסגנונות נעשו פחות פופולרים הם אכן התחילו לפזול לכל הכיוונים בהצלחה די מועטה...
משום מה
למה משום מה?כי הסט של פאפא ששמעתי היה מצויין.היה רחוק מהמקור שלו אבל היה מצויין
למה הוא לא מצליח כיום?לא יודע
אולי הוא גמר את הסוס.אולי הוא לא בולט כבר כי יש רבים כמוהו...

אבל בקשר לסאשה
הוא דווקא כן שינה סגנון
מהדיפ פרוגרסיב טראנס שהיה מנגן ויוצר פעם,הוא עבר לנגן את הקשת הרחבה של ההאוס
כמו חברו דיגוויד הוא מייצג את תחום הפרוגרסיב האוס אבל אפשר לשמוע אצלו גם הרבה מאד אלקטרו וטק האוס.הוא לא בוחל בשום סגנון ודווקא אחת מהסיבות לשבחים שנותנים לו היא שהוא כן ידע לשלב את הסגנונות הפופולריים של ימינו בסטים שלו ולא נשאר דבוק לפרוג


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Apr-01-2006 18:56  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Sasha is Back to israel Whisky A-gogo & Nitzanim
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:02.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!