Hier ben ik het inderdaad mee eens ja! Zou een ZEER kwalijke zaak zijn ja. tot mijn verbazing is nu niet alleen de post waarin dit geval ter sprake wordt gebracht verdwenen maar zelfs de hele thread waar die in stond !?!
THC, er kan in principe dan 1 thread per feest staan als sticky..waar je kan praten over de meeting en de line up......na het feest kan je lullen hoe het was + foto's...........als Obi dan ook nog effe zijn foto's daar dan plaatst........zal vast wel niet.......maargoed.
Blik, maak die lijst effe en pleur hem morgen er op......anders zwakt het weer af en dan begint het gekloot weer overnieuw.....kusjes
Jan-29-2002 21:36
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Blik
ja, dat was een foutje van mijn kant vrees ik
sorrie dit moet eff.. WAAAAATTTTTTT, Blik waar zijn de pinguins!! dit is toch hopelijk maar een tijdelijke verandering!!
nu weer on topic
ik vind ook dat der idd gewoon per feest wel een sticky moet zijn en dat daar dan de hele zut ingegooid word.. goed idee!!
/me wacht nog steeds op een verklaring van HENKIE!!!
verder ben ik in een goed humeur hoor
Jan-30-2002 06:29
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by New Wave Blik, maak die lijst effe en pleur hem morgen er op......anders zwakt het weer af en dan begint het gekloot weer overnieuw.....kusjes
hey dat duurt lang, moet heel die lijst die op RMF staat gaan vertalen man.......
ik doe het vanavond wel
(misschien komt er nog een pinguin in de sig......)
zo die staan er als der opmerkingen zijn kan je die ALLEMAAL naar Blik PM-en
Last edited by New Wave on Jan-30-2002 at 18:17
Jan-30-2002 17:44
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Ok Henkie...aangezien je veel te LAF bent om uitleg te gaan geven.....PM opweg naar Swamper
Hij zal al wel een stapeltje pm's over je binnen hebben gozer
Ik vind het echt gewoon zwaar jammer dat deze kwestie gewoon genegeerd wordt. Ik krijg zolangzamerhand echt het idee dat die onpartijdigheid echt zoek is hiero. Blik??? Heb jij al eens gedacht hoe we dit forumbederf van jouw collega gaan oplossen?
En Henkie ondertussen maar leuke threads maken om iedereen een beetje van het onderwerp af te leiden.
ZIELIG gewoon. Backups zijn "on the way"...en hopelijk ook weer s een waarschuwing voor Meneer SuperDictator
En nee..The Groove...dit is geen geintje
Jan-31-2002 11:10
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
haha je voert weer heel wat in je schild he.. maar ik was even een persoonlijk leven aan het lijden.. dat jouw leven nou van het forum afhangt.. das niet mijn schuld
ik denk dat ik na mijn trouwe dienst (ja hier kan je weer op flamen tuurlijk verw8 niet anders) dat k ook wel even paar daagjes niet actief in de discussie kan..
dank u..
en pm jij swamper maar lekker een eind weg hoor..
verders wil ik zeggen dat iedreen naast miss p een zwaar positieve bijdrage heeft geleverd aan deze thread en aan de situatie zelf op ta..