Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er?
Rook je?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja, alleen sigaretten of shag 7 13.21%
Ja, zowel sigaretten of shag en jointjes,etc. 8 15.09%
Ja, wel jointjes maar geen sigaretten of shag 5 9.43%
Nee 33 62.26%
Total: 53 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TimeportE
hoeveel rook jij dan ongeveer theseus (gewoon eff vraagje tussendoor )

Nu ongeveer een pakje per week (inclusief uitgaan) maar dat was wel is anders.

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-30-2002 10:21  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ook een oom van me heeft pas nog net weten overleven van longkanker, en het is natuurlijk zo hypocriet als de pest als je daarom gaat stoppen

wat is voor jou dan een reden om te stoppen? als je zelf over 10 jaar ligt te creperen in een ziekenhuisje en niemand om je geeft?

maar ja iedereen moet het zelf weten of ie rookt of niet
ik vind het alleen zo dom
ik rook zelf niet

later

michiel

I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...

Dominik Eulberg - Flora & Fauna

Old Post Jan-30-2002 12:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for michiel Click here to Send michiel a Private Message Add michiel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by michiel

wat is voor jou dan een reden om te stoppen? als je zelf over 10 jaar ligt te creperen in een ziekenhuisje en niemand om je geeft?

maar ja iedereen moet het zelf weten of ie rookt of niet
ik vind het alleen zo dom
ik rook zelf niet

later

michiel

Hoezo dom, ik WEET dat ik risico loop, en dat doe je met meerdere dingen in je leven,kijk je neemt altijd risico als je drugs neemt of alcohol, ikzelf ben 4 jaar met mijn zatte kop op een kutbrommertje van Epe naar Terwolde(+\-15 km) geredenen het is wel meerdere keren fout gegaan(hehe vraag maar aan petrus)maar als ik dat risico niet had genomen was ik nooit in epe gekomen en had ik veel van mijn vrienden waarschijnlijk nooit gekend, dus dat was het waard! risico kan je ook voor lief nemen met xtc, en dat doe ik dus ook, wil ik ook ook niet missen...

Dat kan je idd dom vinden maar ik denk er anders over.
No guts No glory

Old Post Jan-30-2002 18:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trunks
tranceaddict

Hello! Mmmzz Strange..

Hey,
Nou ik rook dus ook niet, en ook nooit gedaan. Zoals zovelen hier dus niet doen (wat me verbaasd) Maar nadat ik de laatste paar repleys had gelezen dacht ik mmm vreemd, het lijkt wel of jullie hostile tegen elkaar zijn op dit onderwerp. Het is een pole om te zien hoeveel en wat mensen roken maar het lijkt behoorlijk af te wijken naar opion-pushing. Iedereen heeft toch z'n eigen mening en daar kun je toch nooit wat aan veranderen dus het zij zo. iedereen kent de consequensies toch ?? Dus rookse en blowse en slikse maar vooral party on en iedereen voor zich zelf HOE..

Goodluck & grz Trunks.

Old Post Jan-30-2002 18:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Trunks Click here to Send Trunks a Private Message Add Trunks to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Re: Mmmzz Strange..

quote:
Originally posted by Trunks
Hey,
Nou ik rook dus ook niet, en ook nooit gedaan. Zoals zovelen hier dus niet doen (wat me verbaasd) Maar nadat ik de laatste paar repleys had gelezen dacht ik mmm vreemd, het lijkt wel of jullie hostile tegen elkaar zijn op dit onderwerp. Het is een pole om te zien hoeveel en wat mensen roken maar het lijkt behoorlijk af te wijken naar opion-pushing. Iedereen heeft toch z'n eigen mening en daar kun je toch nooit wat aan veranderen dus het zij zo. iedereen kent de consequensies toch ?? Dus rookse en blowse en slikse maar vooral party on en iedereen voor zich zelf HOE..

Goodluck & grz Trunks.

nou hostile zou ik het niet noemen, michiel had gewoon zijn mening over roken geuit en T.H.C. reageerd daarop, ik zou der niet meer achter gaan zoeken (We're all friends here! )

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-30-2002 18:51  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ik rook niet, maar soms in het weekend bij het stappen vind ik het wel relekst.

Old Post Jan-30-2002 18:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Re: Re: Mmmzz Strange..

quote:
Originally posted by TimeportE

nou hostile zou ik het niet noemen, michiel had gewoon zijn mening over roken geuit en T.H.C. reageerd daarop, ik zou der niet meer achter gaan zoeken (We're all friends here! )

idd anders word het een beetje een suf forum:

ik rook wel
ik rook niet.
ikke wel af en toe.
enz.

denk je niet?

(edit) Deze uitslag verbaast me, Dit haalt het landelijk gemiddelde volgens mij niet, Maar weet iemand dat misschien?

Last edited by T.H.C. on Jan-30-2002 at 19:12

Old Post Jan-30-2002 18:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Oxygen
tranceaddict

Registered: Nov 2001

Nope! Ik rook niet. Wel geprobeerd en daar is ut bij gebleven.

Old Post Jan-30-2002 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Oxygen Click here to Send Oxygen a Private Message Add Oxygen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

ik doe alles wat God verboden heb hehehe

Jointjes heeeeeel afentoe, roken nog geen 5 op n dag.. k ga binnekort maar es helemaal stoppen.

Old Post Jan-30-2002 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

ghegeheghe, owh ik ken dat Alpha...ik heb daar al 3 kratjes mee verdiend "ja ik ga stoppen"......"is goed, 3 maanden geen peuk, KRATJE"......

Old Post Jan-30-2002 19:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Dit gevalletje wat nu typt rookt niet..
nou.. geen sigaretten enzo.

Ik wil nog wel es (heeeel occasionally) een groen jongetje en een wolkje laten verdwijnen maar das hoogstens 1 a 2 in de maand..
en ik ben zeker niet verslaafd..

Old Post Jan-30-2002 20:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

k doe ook af en toe wel eens een peukie....meestal niet thuis want dat mag dus meer niet van me moeder.......op school ook niet zoveel want we hebben van die aparte rookgedeeltes......als je daar een paar minuten staat dan stink je al he;lemaal naar rook..en dan krijg je van iedreen in de college banken weer dat gezeik van.........hhhhhmmm wat stink jij nar rook zeg

toch meestal wel op werk en in t weekend tijdens uitgaan....maar niet zo heel veel...denk pakkie per week ofzo

Old Post Jan-30-2002 21:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprobably obvious - Kyau & Albert [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHumate - Vivid (Jan Driver Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:07.

Forum Rules: