Registered: Sep 2001
nee dat wassik niet, maar oude tekenfilm series zijn wel vet
ik ben nu bezig met ovide hehehe..dommel, boes en de snorkels gak ook nog doen...alfred kwak misschien nog vind dit wel een leuk onderwerp hehehe
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
okay dan doe ik der nog een over de Fraggles, Barbapappa, Smurfen, Gummybeertjes en ook de thundercats (damn wat waren die vet!!) ... lol, ik hou het nu eff op deze sig
trouwens ik heb wat plekken op de achtergrond aangebracht, staat het beter of moet ik ze weghalen?? wat denken jullie
Registered: Sep 2001
ik vind em wel mooi zo, maar je zou misschien een plaatje op de achtergrond kunnen doen
et onderste stukje (zonder die letters) van dees ofzo http://users.ev1.net/~jcaliff/created.jpg
en dan met een opacity van 20% ofiets dergelijks
ik kan trouwens geen ovide sig maken want ik kan der gewoon GEEN plaatjes van vinden
EDIT: ik heb wat engelse sites nu met low quality plaatjes komt et misschien toch nog goed hehehe
Originally posted by TimeportE ik vind dat jij echt goed de achtergrond uit weet te kiezen.. bij mij lukt dat nooit goed, ik zoek me een ongeluk maar krijg het uiteindelijk nooit voor me kaar..
of je maakt gewoon je eigen achtergronden
hier eentje van mij, was bedoeld om als index pagina van mn site te dienen ofzo, ik heb alleen geen site.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Last edited by arno on Feb-03-2002 at 19:43
Feb-03-2002 19:37
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
nice work arno! chillio.. alleen misschien beetje druk.. weetnie hoor. ziet er iig wel fat uit..
ow ja kep ooit een .. thundercats en een he-man sigje gemaakt kut om beetje goeie kwalie plaatjes te vinden hoor .. maar tis wel kewl..
WoEHOe superbowl is on.. en ik val in slaap..
ow ja 2 nieuwe creaties.. internet ligt er toch steeds uit
enne dd threads zijn allemaal wel gemergd enzow toch?? hoop dat alles goed is gemerged .. later
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
zoo gister eff in 10 min dit in elkaar gegooid, nog een teddy sig!!
arno vet gedaan trouwens met die achtergrond!! was je der lang mee bzig of nie, en john wel gein (ik was een aantal characters vergeten uit die serie ) , en henkie coool: FUCKING SOCIETY!!
die ruxpin sig vind ik een stuk beter lucas, stevy, timportE (hoe heet je nou iegenlijk )
die blauwe vind ik een beetje teveel contrast hebben
Feb-04-2002 08:56
TimeportE
... Addicted Yet ?
quote:
Originally posted by Miss Proximus die ruxpin sig vind ik een stuk beter lucas, stevy, timportE (hoe heet je nou iegenlijk )
die blauwe vind ik een beetje teveel contrast hebben
dus je vond de "gelige" leuker?? keej dan weet ik dat
het is trouwens voor msn (nu) : Lucas (ook mijn echte naam), voor TA :TimeportE, en stevy das min of meer mijn internet bijnaam..
bellie daar wil je toch niet mee op de foto? of is t je vriendin WOOPS
nee, dat kan veel beter.....professioneler dan...
Feb-05-2002 20:41
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Ik heb ook wat geprobeerd..
M'n eerste sig geproduceerd met Photoshop..
Laat ff weten wat er beter aan zou kunnen.
Ik zou zelf nog wat meer met de text willen, wat zou ik daar nog meer mee kunnen?