Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Bas, ga eens zoeken in het woordenboek bij RESPECT en haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.

LOL

Eerst wordt DV wekenlang gebashed door alle GCers in de DV thread, en nu komt er 1(!) counterpost en dan begin jij over respect?

Old Post May-07-2006 17:02 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Is GC weer eens down dan?

Old Post May-07-2006 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jester
[enigma within a enigma]

Registered: Oct 2003

you guys are so fucking lucky argh!

Old Post May-07-2006 17:53 
Click Here to See the Profile for jester Click here to Send jester a Private Message Add jester to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

Eerst wordt DV wekenlang gebashed door alle GCers in de DV thread, en nu komt er 1(!) counterpost en dan begin jij over respect?

LOL. Dit is helemaal niet over counterposten of over grote/kleine pikkies. Ook zeker niet over DV bashen op GC, want daar wil ik het voorbeeld dan wel van zien wat jij 'bashen' noemt. Wekenlang Bashen? Daar zit wat meer niveau.

Het gaat om het feit dat sommige meningen nogal gekleurd zijn. Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite

Old Post May-07-2006 18:10 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005

quote:
haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.

Ik ben er denk ik ook wel bij. Alleen jammer dat er zovele 'grote' namen op hetzelfde tijdstip zullen draaien. Ik noem een Sander K, Steve Lawler, Sasha en Deep Dish. 3 van die 4 zou ik zeker willen zien, maar ik ga niet rennen en vliegen. Das balen. Maarja, die area met Remy / Aquaviva is alleen al super Als er maar niet netzoveel anabolensjappies zijn als vorig jaar

jij voelt je er wel boven staan, of niet? hou aub eens op met anderen te kleineren. misschien is dat in jouw kringen normaal, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vindt..

we weten toch dat jij als enige ECHT verstand van muziek hebt...en feestjes en mensen...

kots!

Old Post May-07-2006 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Oh en over niveau gesproken:

quote:
Originally posted by basvh
Dus jah jouw bericht slaat gewoon nergens op, jij weet niet eens waarover je praat. Maar goed dat gevoel heb ik met de meeste ambtenaren.

Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!

Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden.

Old Post May-07-2006 18:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by ZZandirt
jij voelt je er wel boven staan, of niet? hou aub eens op met anderen te kleineren. misschien is dat in jouw kringen normaal, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vindt..

we weten toch dat jij als enige ECHT verstand van muziek hebt...en feestjes en mensen...

kots!

Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' zegt blijkbaar meer over jou calimerogevoelens dan over die van mij want ik zeg nergens en denk nergens dat ik 1) iets beter weet dan anderen 2) dat ik meer verstand heb. Ik zeg het nergens en dat denk ik ook zeker niet. Maarja, dat blijk jij overal te lezen.

Het blijft een niveau hier
Volgensmij werd Remy zelfs gek van de mensen hier, kan je nagaan
Ik kruip wel weer in mijn GC-hok (of sta ik dan weer ergens boven cq weet ik alles beter als ik dat zeg?)

M

Old Post May-07-2006 18:22 
ZZandirt
Checkmate

quote:
Oh en over niveau gesproken:

Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!

Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden.

ach snuggle, zijn "stuk" raakt wel degelijk zowel kant als wal. voor iemand "van niveau" vind ik dat je wel bijzonder weinig laat zien. gelukkig is het niveau op GC wat hoger... toch? ga de mensen daar vervelen dan, zij stellen dat wellicht op prijs (of houden gewoon hun bek en denken er het hunne van)

kom eens met argumenten, man!! en niet van die semi-intellectuele opmerkingen als "hoger niveau" waarmee je meteen de hoogte (als je daarvan kunt spreken, ik ken betere woorden) aangeeft

ik kan nergens in bas zijn stuk (3 x gelezen) iets vinden dat 'ie UDC goed vindt en extrema slecht. mijns inziens (en dat is meestal de juiste zienswijze, trust me) discussieert ie op een gezonde manier over festivals en redenen om (niet) te gaan. als je dat niveau niet aankan, moet je je er niet in mengen, maar ga iets nuttigs doen... het groene boekje lezen ofzo, kan in jouw geval geen kwaad...

kijk niet iedereen hoeft het eens te zijn met me, maar daarom hoef ik nog niet grof en beledigend te worden....

respect...? ga je heel diep schamen, man want jouw post was van elk soort respect (behalve voor jouw eigen opgeblazen ego) verspeend/

Old Post May-07-2006 18:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
LOL. Dit is helemaal niet over counterposten of over grote/kleine pikkies. Ook zeker niet over DV bashen op GC, want daar wil ik het voorbeeld dan wel van zien wat jij 'bashen' noemt. Wekenlang Bashen? Daar zit wat meer niveau.

Het gaat om het feit dat sommige meningen nogal gekleurd zijn. Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite

Ik doel op de posts in de DV thread hier, voornamelijk gepost door de mensen die ook op GC zitten volgens mij. Het enige wat daar lange tijd te lezen was was vnl. "Extrema > DV" om het maar even kort samen te vatten. Bashen is idd misschien een beetje overdreven term, maar you catch my drift.

En als dan Bas hier uiteenzet waarom hij DV boven Extrema verkiest dan heeft hij geen respect? Geen respect voor wat eigenlijk? Het is een PERSOONLIJKE mening die hij verkondigd. Hij mag zeggen wattie wil, ook al is het gekleurd. Hij zegt niet dat Extrema kut is, hij zegt niet dat mensen die naar Extrema gaan sukkels zijn... Wat is het fukking probleem nou eigenlijk?

En ja, dat er meer niveau is op GC weten we nou ook wel

Old Post May-07-2006 18:32 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' zegt blijkbaar meer over jou calimerogevoelens dan over die van mij want ik zeg nergens en denk nergens dat ik 1) iets beter weet dan anderen 2) dat ik meer verstand heb. Ik zeg het nergens en dat denk ik ook zeker niet. Maarja, dat blijk jij overal te lezen.

Volgensmij werd Remy zelfs gek van de mensen hier, kan je nagaan
Ik kruip wel weer in mijn GC-hok (of sta ik dan weer ergens boven cq weet ik alles beter als ik dat zeg?)

M

Het feit dat je nu al meerdere malen aanhaalt dat GC volgens jou van een hoger niveau is dan TA, getuigt toch wel van een enigszinds elitaire houding imho...

Old Post May-07-2006 18:39 
ZZandirt
Checkmate

quote:
Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan'

quote:

quote:
Komt Spuit11 ook nog.

zielig manneke.....nog steeds geen argumenten, blaten als een schaap in het nauw. groene boekje al uit?

serieuze vraag: waar slaat dat spuit11 eigenlijk op??

en gerrit kan je er beter bij hebben dan uzelf, die waait in elk geval niet met elke wind mee.

Old Post May-07-2006 18:43  Netherlands
ZZandirt
Checkmate

quote:
Originally posted by eieregooie
Het feit dat je nu al meerdere malen aanhaalt dat GC volgens jou van een hoger niveau is dan TA, getuigt toch wel van een enigszinds elitaire houding imho...

ik denk dat ie bedoelt, dat de server van GC op de vaalserberg staat ofzo...

Old Post May-07-2006 18:44  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFletch - The Party (Pierre J Remix) [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTalamasca - "Aries" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:16.

Forum Rules: