|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh en over niveau gesproken:
Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!
Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden. |
ach snuggle, zijn "stuk" raakt wel degelijk zowel kant als wal. voor iemand "van niveau" vind ik dat je wel bijzonder weinig laat zien. gelukkig is het niveau op GC wat hoger... toch? ga de mensen daar vervelen dan, zij stellen dat wellicht op prijs (of houden gewoon hun bek en denken er het hunne van)
kom eens met argumenten, man!! en niet van die semi-intellectuele opmerkingen als "hoger niveau" waarmee je meteen de hoogte (als je daarvan kunt spreken, ik ken betere woorden) aangeeft
ik kan nergens in bas zijn stuk (3 x gelezen) iets vinden dat 'ie UDC goed vindt en extrema slecht. mijns inziens (en dat is meestal de juiste zienswijze, trust me) discussieert ie op een gezonde manier over festivals en redenen om (niet) te gaan. als je dat niveau niet aankan, moet je je er niet in mengen, maar ga iets nuttigs doen... het groene boekje lezen ofzo, kan in jouw geval geen kwaad...
kijk niet iedereen hoeft het eens te zijn met me, maar daarom hoef ik nog niet grof en beledigend te worden....
respect...? ga je heel diep schamen, man want jouw post was van elk soort respect (behalve voor jouw eigen opgeblazen ego) verspeend/

May-07-2006 18:27
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:16.
Forum Rules: