Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous faites quoi en ce moment???
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by tracid
8H d'exams de maths

ouarf , j'ai beau avoir fait ( et faire encore )beaucoup de maths dans ma vie , j'ai jamais eut 8H d'exams de maths à la suite )

Arf, effectivement ... moi on m'a questionné dans tous les sens sur tout et n'importe quelle partie de la matière pdt 6h ... Et je ressemblait à un légume après ça MDR ... 8h, c'est chaud LOL

Run baby run !

Old Post Apr-10-2006 19:00 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Tashita
je trouve que le de dvd 2004 de TIC donne la gerbe ... pas moyen de matter tranquillou, ça change tout le temps et ça va dans tous les sens !! C'est fatiguant ...

+1000 les changements de plan sont beaucoup trop rapide

Old Post Apr-10-2006 19:03  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Super Mario 3 sur snes9x

Old Post Apr-10-2006 19:03  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Mister NjoY
+1000 les changements de plan sont beaucoup trop rapide

C'est clair !!! Je me demande qui visionne les montages dvd avant de les balancer sur le marché ... Pcq là, je pense qu'ils ont pris trop d'exta

Run baby run !

Old Post Apr-10-2006 19:08 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by BlackHole
Concours ENS??

non, je suis en prépa HEC, voie éco., mais c'est leur façon de nous pousser au bout.

Old Post Apr-10-2006 19:17 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by BlackHole
Concours ENS??

meme à l'ens ça dure pas aussi longtempes , si je me souviens bien y a une éprevue de 6h et la deuxieme ne dure que 4H !

à l'époque ou je l'ai passé ça s'enchenait sur deux jours,

Old Post Apr-10-2006 19:21  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

y'a des motivés ici
le plus long partiel que j'ai eu c'était Base de Données & je crois que ça durait 6h, le reste 4h maxi

bizarrement ça me manque pas

Old Post Apr-10-2006 19:28  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

Ah c'est déja le début des concours pour les écoles de commerce ?
Je pensais pas que c'était si tôt !

Bon courage en tout cas

Old Post Apr-10-2006 19:53  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by matvei
Ah c'est déja le début des concours pour les écoles de commerce ?
Je pensais pas que c'était si tôt !

Bon courage en tout cas

merci!
le truc c'est que aux vrais concours c'est même pas ça, là je suis qu'en première année... Engagez-vous qu'ils disaient.
Ils font ça pour faire partir ceux qui savent pas trop s'ils veulent rester, comme on est trop pour passer en 2e année.
Et le concours des ESC commence bientôt (1/2 semaines).

Old Post Apr-10-2006 20:09 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Je me disais aussi que 8h de suite c'était pas officiel comme concours.

En tout cas j'apprécie pas vraiment ce genre de méthode pour tester la motivation... C'est plus à de dégouté qu'autre chose mais bon faut pas rentrer dans leur jeu alors j'vais te dire bien joué gars

Je me lève et je confirme

Old Post Apr-10-2006 20:35  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Je crois que moi les pires ça a été les épreuves de Compta et Marketing de 6H lors de ma dernière année d'ecole de commerce. Tu sors de là t'as même plus la force de te branler.

Old Post Apr-10-2006 20:49  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by _ Andy _
Je crois que moi les pires ça a été les épreuves de Compta et Marketing de 6H lors de ma dernière année d'ecole de commerce. Tu sors de là t'as même plus la force de te branler.

ça s'arrange pas toi...

Old Post Apr-11-2006 06:07  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous faites quoi en ce moment???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Chris Lake track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSebastian Ingrosso - Get It Back [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:37.

Forum Rules: