Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > ID&T
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Bertn
ID&t buiten deze techniek gewoon uit, en houden zo kunstmatig de prijzen hoog. "vraag en aanbod", laat me niet lachen.

Ja als je marktleider bent kan je dat ook permiteren he. Das in alle sectoren zo. Ge kunt daar veel op tegen hebben, maar daar zult ge toch mee moeten leren leven

Old Post Apr-07-2006 11:36  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Bertn
je zou een cursus economie nochtans goed kunnen gebruiken man op ILT komen 5 keer zoveel djs en komt er maar 2 keer zoveel volk binnen, in een zaal die een pak duurder is EN met grotere headliners. ik moet toch geen rekensommetje maken hoop ik?

dit vraagt om concrete cijfers

De jaarrekeningen van die bedrijven kunt ge opvragen bij de Nationale bank he

Old Post Apr-07-2006 11:37  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Het leven is schijteduur Probeer zelf eens iets te organiseren dan zal je vlug genoeg constateren dat alles duur is.

Old Post Apr-07-2006 11:38  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Fred Nova als je me concreet kan uitleggen WAAROM Tiësto In Concert 40 euro kost dan laat ik je met rust... Ze halen gewoon per single ticket 20 euro winst ofzo ?

Of is het om hun andere verlieslatende events te compenseren

Old Post Apr-07-2006 11:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Ook al maken ze zoveel winst. Zolang het volk blijft betalen zou je maar dom moeten zijn als je die winst zou laten liggen. Eenmaal het volk vermindert zullen de prijzen ook wel zakken.

Over Sensation BE: Veel geld hebben ze dit jaar niet aan dj's gehangen.
Over Tomorrowland: De line up ziet er heel goed uit. Wie daar nog niet met tevreden is ...

Old Post Apr-07-2006 11:48  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by FUSyke
Ook al maken ze zoveel winst. Zolang het volk blijft betalen zou je maar dom moeten zijn als je die winst zou laten liggen. Eenmaal het volk vermindert zullen de prijzen ook wel zakken.

Zeker en vast !! Maar het punt hier was dat ID&T geldwolven zijn en dat er hier een paar blinde kuikens dat nog proberen tegenspreken ook !

zal ik een grof rekensommetje maken met Tiësto in concert ?

40 euro x 20.000 bezoekers = 800.000 euro

Prijs Tiësto = maximaal 100.000 euro (das veel te veel denk ik)
Prijs Ethias Arena is wellicht doenbaar omdat het maar een simpele stalen constructie is; + ze wordt gesponsord door stad limburg en ethias zelf
Prijs Electriciteit= max. 30.000 euro

En dan heb je nog wat lichten, opbouw, opkuis, reclame, spandoeken voor nog een grove 150.000 à 200.000 euro (veel te veel natuurlijk) ?

En dan vergeet ik er nog bij te zetten dat ze massaal gesponsord worden door redbull, nintendo, ... + ze halen winst op drankverkoop

En wat blijft er over voor ID&T ? AL DE REST !
En wie durft ze nu geen geldwolven noemen ???

Edit: En hier blijft het niet bij hé. Ze orgniseerden dat niet één, niet twee, maar DRIEMAAL op één week tijd in 2004; dat wil zeggen dat ze hun decor konden hergebruiken enzo en da winst dan nogmaals vergroten.

Stelletje geldzakken

Last edited by Push2005 on Apr-07-2006 at 12:13

Old Post Apr-07-2006 11:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Ach man ze hebben toch vorig jaar of twee jaar terug de prijs voor een ticket van Innercity gehalveerd? Allez, ge kreeg twee tickets voor de prijs van 1.

Fred, het kan allemaal veel geld kosten, uiteraard. Maar ga hier ni komen vertellen dat die gasten het zo goedkoop mogelijk houden en geen nagel overhouden om aan hun gat te scharten he. Ze maken vet veel winst, no point in denying that. Mij maakt da ni uit, ik ga toch, maar geef het toch toe.

Maar dan weer: als ge het ni kunt verkroppen, of ge kunt het ni betalen, ga dan gewoon niet he. De enigen die schuld hebben aan heel die zever van Sensation White uitverkocht, is het meeloperspubliek dat kost wat kost gezien wil worden op Sensation, en het maakt hen geen kloten uit wat de line-up is.

Ik mis Antwerp Is Burning echt. Dat waren enorm vette parties, met steengoede dj's, en niet duur. Hoe komt 't dat de gebroedertjes Beers dit wel konden doen voor die prijs? Ze zitten nu bij ID&T, dus als er nu 'n nieuwe AiB komt, zal die toch ook wel ferm in prijs gestegen zijn.

Old Post Apr-07-2006 11:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Xilver

Ik mis Antwerp Is Burning echt. Dat waren enorm vette parties, met steengoede dj's, en niet duur. Hoe komt 't dat de gebroedertjes Beers dit wel konden doen voor die prijs? Ze zitten nu bij ID&T, dus als er nu 'n nieuwe AiB komt, zal die toch ook wel ferm in prijs gestegen zijn.

dikke vette +1

Old Post Apr-07-2006 11:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

Vind het erg spijtig dat ik niet kan gaan, maar als ik moet kiezen tussen 10 daagjes spanje of tomorrowland, dan weet ik het wel, vorig jaar vond ik het zalig en dit jaar zou ik zeker terug gegaan zijn. Ik denk dat ik de meeste trancenamen wel al gezien zal hebben die dit jaar komen, dat is wel nog een troost. Maar toch, tis iets unieks, vorig jaar was er een heel goede sfeer.

Wat betreft de prijs, die inkomprijs die betaal ik gewoon, 40 euro vind ik een mooie prijs voor een evenement met stuk of 8 stages met topnamen. Dat betaal ik er graag voor. Maar Sensation, ja, dat vind ik dan ook wel te duur, daar betaald ge de show eh. Het was goed om eens meegemaakt te hebben vorig jaar, maar dit jaar ga ik niet. Ik vind de lineup zwak en het is maar M.I.K.E. die mij echt interesseert. Wat ik wel vind, ma dat is nu over het algemeen, op grote evenementen vragen ze veel te veel geld voor eten.

Old Post Apr-07-2006 12:08  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Ethias Arena was 25000 euro per dag denk ik

Old Post Apr-07-2006 12:27  Belgium
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

ja... en reken maar op een week werk ginder
+ ethias arena eist x euro per bezoeker (ik dacht 8, ben niet zeker)
+ ethias arena eist 2/3 van alle drankconsumpties (! te zot voor woorden he!)
...
en dan staat de verwarming nog ni aan, want dat is zoveel duizend euro extra en wil je de wc's gebruiken zoveel duizend euro extra... enz enz...

voorbeeld van qlimax: id&t moest 6500 bezoekers hebben om uit de reeds gemaakte kosten te komen EN DAN WAS HET FEEST NOG NI BEGONNEN HE!!! (dus laat aub het debiele rekensommetje van "er was 10000 man - 6500 = 3500x40 winst" weg he)

maar laten we gewoon zeggen dat Push2005 gelijk heeft
want dit wordt anders te zielig

Dus Push2005 ge hebt gelijk!

Old Post Apr-07-2006 13:19  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

vergelijk eens Global Gathering met Tomorrowland

GG = 160 euro
TL = 40 euro

En als er 50 djs zijn of 100... je kan er toch maar eentje tegelijkeritjd bekijken/beluisteren

Old Post Apr-07-2006 13:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > ID&T
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:02.

Forum Rules: