|
Ach man ze hebben toch vorig jaar of twee jaar terug de prijs voor een ticket van Innercity gehalveerd? Allez, ge kreeg twee tickets voor de prijs van 1.
Fred, het kan allemaal veel geld kosten, uiteraard. Maar ga hier ni komen vertellen dat die gasten het zo goedkoop mogelijk houden en geen nagel overhouden om aan hun gat te scharten he. Ze maken vet veel winst, no point in denying that. Mij maakt da ni uit, ik ga toch, maar geef het toch toe.
Maar dan weer: als ge het ni kunt verkroppen, of ge kunt het ni betalen, ga dan gewoon niet he. De enigen die schuld hebben aan heel die zever van Sensation White uitverkocht, is het meeloperspubliek dat kost wat kost gezien wil worden op Sensation, en het maakt hen geen kloten uit wat de line-up is.
Ik mis Antwerp Is Burning echt. Dat waren enorm vette parties, met steengoede dj's, en niet duur. Hoe komt 't dat de gebroedertjes Beers dit wel konden doen voor die prijs? Ze zitten nu bij ID&T, dus als er nu 'n nieuwe AiB komt, zal die toch ook wel ferm in prijs gestegen zijn.