Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Vishnu
kan me inbeelden dat er velen dat gratis en voor niks zouden willen doen! Then again, I can be wrong

wat met hun rechten dan????

hebben jullie niet teveel fantasie?

Old Post Apr-12-2006 12:19  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by domineesje
wat met hun rechten dan????

hebben jullie niet teveel fantasie?

Ik heb het over het maken van de remix zelf he, niet over de opbrengst van de verkoop achteraf (daar hebben ze uiterààrd recht op).

Over die vaste vergoeding voor een remix had ik geen weet.. Maar om dat niet te weten heb je imo niet veel fantasie nodig
Ik had er graag over verder gediscussieerd maar mn witte gevleugelde draak komt me net oppikken om naar het Elfenbos te vliegen

Old Post Apr-12-2006 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

Begin deed me onmiddelijk denken aan "Michael Lanning - Sacred Geometry (Feral Code Remix)" ... meer commentaar volgt later, nog een paar keer nauwkeuriger beluisteren

Old Post Apr-12-2006 12:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Xilver
Zeker niet slecht, maar waarom het Beta Anthem vervangen?

Check first post. De vraag bestond.

quote:
Originally posted by Xilver
Voor mij blijft Plus Ultra de echte Beta Anthem, sorry. Dit is goed, maar niet de naam Beta Anthem waardig, daarvoor was de vorige veel beter

Om eerlijk te zijn, ik ben die zo beu als koude pap. En nieuwe remixes zouden het greintje van leven die er nog inzit volledig weghalen ipv er nieuw in te blazen.

Jonas wil ik best een pm sturen voor Englobe.. zijn sound zou de track zeker een extra cachet geven en die mss volledig anthem-waardig maken (ik heb de indruk dat de mensen vooral vallen over de Schulz-sound). We kunnen hem natuurlijk enkel vragen als we de zekerheid hebben dat hij op de affiche staat in juli, anders heeft het weinig zin natuurlijk. De vraag is idd ook of hij het gratis en voor niets wil doen zoals Wim indertijd.

Wim zelf is hors de question.

Old Post Apr-12-2006 19:56  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by TOR
We kunnen hem natuurlijk enkel vragen als we de zekerheid hebben dat hij op de affiche staat in juli, anders heeft het weinig zin natuurlijk.

Nog 2 weken geduld

Old Post Apr-12-2006 21:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

Hey Jack & Kev,

puike productie, melodietjes en drums/baslijnen zitten goed in de mix. Het is helaas niet helemaal mijn stijl, beetje teveel 'belletjes' en squares... Maakt hem een beetje 'awkward' voor mij

Kwil gerust wel een Icone Remix proberen; tot wanneer hebben jullie nog ervoor? Laat me gerust iets weten (midi file is welkom). Ik moet daar niets voor hebben hoor, voor de BeTA's is dat gratis

Greetz,
Wim

PS: een remix wordt idd oftewel met een vast bedrag uitbetaald (een 'remix fee', als 'kost' berekend op de originele plaat), oftewel met royalties en een kleiner vast bedrag, oftewel met een zeer hoge royalty rate op de verkoop. Dat zijn degene die ik tot nu toe al ben tegengekomen

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post Apr-13-2006 15:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by TOR

Jonas wil ik best een pm sturen voor Englobe.. zijn sound zou de track zeker een extra cachet geven en die mss volledig anthem-waardig maken (ik heb de indruk dat de mensen vooral vallen over de Schulz-sound).

Wat is er nu mis aan de Schulz-sound? Ik vind dit juist een enorm goe nummer. OK, ieder zijn smaak natuurlijk. Persoonlijk vind ik dit heel sterke plaat.

Old Post Apr-13-2006 15:55  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Begin deed me onmiddelijk denken aan "Michael Lanning - Sacred Geometry (Feral Code Remix)" ... meer commentaar volgt later, nog een paar keer nauwkeuriger beluisteren

Heb hem ondertussen al verschillende keren beluisterd, dat geluidje heeft echt wel veel weg van die Sacred Geometry remix, ik weet niet of jullie dat zelf al opgevallen was, nuja voor mij geen probleem hoor, bovendien zullen er weinig mensen zijn die deze track kennen

Het is niet helemaal mijn ding maar dat wil niet zeggen dat het geen goeie track is ... het ligt idd wat in de lijn van de Schulz-sound zoals sommige al aangaven maar voor mij overstijgt hij toch het niveau van de gemiddelde *mcprogplaat*.

In ieder geval is er zeker een goede basis voor een vette remix, liefst met minder belletjes dan en een vette break

Old Post Apr-13-2006 16:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
het ligt idd wat in de lijn van de Schulz-sound zoals sommige al aangaven maar voor mij overstijgt hij toch het niveau van de gemiddelde *mcprogplaat*.

.

Het heeft inderdaad wel net dat ietsje meer. Een iets tragere versie zou ik zelfs met plezier in m'n eigen sets draaien.

Old Post Apr-13-2006 17:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

Wim, je verrast me

We zorgen ervoor dat we dit weekend een remix pack klaar hebben (midi + gezangen + mss nog wat andere geluiden), dan zien we nog wel wie we contacteren In mijn hoofd klinkt een Icone remix iig al erg vet, maar we wilden je niet nogmaals lastigvallen

Sacred Geometry, dat zal idd onbewust geweest zijn, want het is voor ons beiden al een eeuwigheid dat we die nog gehoord hebben, lol. We zullen dat es verder moeten uitspitten..

Old Post Apr-13-2006 18:09  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

Old Post Apr-14-2006 06:46  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Blue Sky : al je het hebt op die fluit, die is eigenlijk hetzelfde als in die remix, maar daar trok ik mij niks van aan

LPG : yep het werkt

Old Post Apr-16-2006 07:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki need some help [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - Wavy Gravy [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:31.

Forum Rules: