Ah ik snappum , ik had inderdaad iets uitstaan waardoor ik dat kadertje niet zag, nog een vraagje dan, hoe voeg je onderin zon plaatje toe?
Feb-05-2002 11:25
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by stampertje
Ah ik snappum , ik had inderdaad iets uitstaan waardoor ik dat kadertje niet zag, nog een vraagje dan, hoe voeg je onderin zon plaatje toe?
dan ga je naat je profile, en dan edit profile.
Dan krijg je weer een lijst met opties te zien, gan dan naar het witte kader van 'Signature' hierin kun je gewoon een teks typen, die verschijnt dan onderaan ieder post die je doet.
Als je er een plaatje bij wilt doen moet je het adres (snelkoppeling van het plaatje zo zetten: dit is dus de mijne http://www.lange-music.com/drifting%20away.gif dit adres zet je dus tussen in. dus gewoon tussen de [img] tags en dan moet ie het gewoon doen.
asjeblief
___________________
Feb-05-2002 11:33
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by stampertje effu kijken oftie het doet [img]C:\Mijn documenten\Robbert\stampen.gif[img]
Wellicht handig om um ergens te uppen
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Feb-05-2002 11:48
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
hij moet volgens mij wel online staan, ik weet neit of je hem vanaf je comp kunt neerzetten, dan moet je hem eerst ergens uppen. en de laatste tag: img moet een / voor staan dus /img met de [] eromheen
___________________
Feb-05-2002 11:50
stampertje
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel
nog een keertje dan
eej cool je hoeft helemaal niet te uppen, lache man
Tanx allemaal
___________________
hier had uw reclame kunnen staan
Feb-05-2002 12:16
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
eeeh je ken wel leuke linken vanaf je pc.. maar dat zien wij niet kerel
jij waarschijnlijk wel omdat t op je eigen pc staat he