Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

quote:
Originally posted by tijs08




als je nog vragen hebt.. just ask!!


Ah ik snappum , ik had inderdaad iets uitstaan waardoor ik dat kadertje niet zag, nog een vraagje dan, hoe voeg je onderin zon plaatje toe?

Old Post Feb-05-2002 11:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by stampertje


Ah ik snappum , ik had inderdaad iets uitstaan waardoor ik dat kadertje niet zag, nog een vraagje dan, hoe voeg je onderin zon plaatje toe?


dan ga je naat je profile, en dan edit profile.

Dan krijg je weer een lijst met opties te zien, gan dan naar het witte kader van 'Signature' hierin kun je gewoon een teks typen, die verschijnt dan onderaan ieder post die je doet.

Als je er een plaatje bij wilt doen moet je het adres (snelkoppeling van het plaatje zo zetten: dit is dus de mijne http://www.lange-music.com/drifting%20away.gif dit adres zet je dus tussen in. dus gewoon tussen de [img] tags en dan moet ie het gewoon doen.

asjeblief


___________________

Old Post Feb-05-2002 11:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by stampertje
effu kijken oftie het doet [img]C:\Mijn documenten\Robbert\stampen.gif[img]


Wellicht handig om um ergens te uppen

greetz kolkiewolkie


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Feb-05-2002 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

hij moet volgens mij wel online staan, ik weet neit of je hem vanaf je comp kunt neerzetten, dan moet je hem eerst ergens uppen. en de laatste tag: img moet een / voor staan dus /img met de [] eromheen


___________________

Old Post Feb-05-2002 11:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

nog een keertje dan

eej cool je hoeft helemaal niet te uppen, lache man

Tanx allemaal


___________________
hier had uw reclame kunnen staan

Old Post Feb-05-2002 12:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict



Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda

eeeh je ken wel leuke linken vanaf je pc.. maar dat zien wij niet kerel

jij waarschijnlijk wel omdat t op je eigen pc staat he

dus je moet t eerst uppen op

een homestead.com
of brinkster ofzow account

iig 1tje die forum picture linking toestaat

Ow w8 dit moet je ff doen


http://www.devilbunnies.org/pictures/thumper1.gif

Die link moet je ff copy pasten.. en dan tussen [img] [/.img]
zetten zonder dat puntje.. in je profile erges (signature)

http://www.devilbunnies.org/pictures/thumper1.gif


___________________

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-05-2002 12:43 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

nou bedankt voor de hulp allemaal, maar ik ga nu weer ff verder met titel van deze tread...
Ik moet nl weer WERKEN , pilletje?

massol!

Old Post Feb-05-2002 14:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan anyone ID this song? [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike MH-4 - Pinball (Club Version) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!