 |
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
Location: Dendermonde
|
|
|
Apr-21-2006 16:45
|
|
|
 |
 |
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
|
|
|
Apr-21-2006 16:49
|
|
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
Location: Ternat
|
|
|
ja, dj Precision is gestopt
Hoedanook,
| quote: | | Vroeger maakte het bijlange ni echt uit of een plaat goed gepromoot was, of hij op ASOT of dergelijk kwam, of ge veel vriendjes had overal, of ge Armin goed kent, of ge veel geld had, etc etc. Als een plaat goed was, dan was die ook GOED en kwam hij door tot de mensen. |
Dat vind ik ook zo'n pijnpunt. Ik vond de trance scene van 5 jaar terug stukken objectiever, wat ook een van de redenen was waarom ik zo'n intreresse voor het genre had: Plaatjes werden niet ingelepeld zodanig dat ge ze goed begon te vinden. Nét dat aspect vind ik zo degoutant aan alle pop muziek: Radio donna speelt het, gegarandeerd, het verkoopt, zelfs al kunt ge ni zingen en trekt u muziek op niks. Da's puur hypnose en beïnvloeding gewoon.
| quote: | | Als je echt een bom van een nummer hebt gemaakt dan zal je meestal wel gehoor krijgen vermoed ik. |
uhu, klopt voor'n stuk. Maar asot is wel trendy en kan vele nummertjes lanceren die echt geen bommen zijn en op die manier doet de term 'overrated zijn' intrede in trance 
___________________

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
Apr-21-2006 18:03
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
Apr-21-2006 18:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001
Location: Leuven, Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by TOR
En die Sean Tyas van gisteren, lol. Wat een brol was me dat. |
Amai ni, daar was ik dan ook echt van verschoten dat zoiets op ASOT komt... Er MOETEN bijna toch nog veel andere, betere nummers bestaan als het niveau dan toch zo hoog ligt.
Maar het is zoals ik het nu al zeg bijna van mezelf; ASOT wordt gedacht van 'de stem van het trance-volk' te zijn en wordt door VELEN zo verkeerdelijk beschouwd, terwijl dat in feite HELEMAAL zo niet is. Het is nogmaals de mening van één enkel iemand, Armin in dit geval. Deze centralisatie is ook iets wat me tegensteekt, net zoals Jonas zegt - er is veel meer dan dat. Maar het is spijtig genoeg bijna alles wat de mensen op het net tegenwoordig nog kunnen vinden - tenzij je ferm opzoekwerk doet. En zolang als er niet redelijk wat labels ook anders gaan denken, gaat dat vrees ik alleen nog maar erger worden.
Je kan trouwens clips genoeg beluisteren van tracks die Armin draait op juno.co.uk, audiojelly etc. Ik ga 'ASOT-tunes' nu niet bepaald meteen kopen 
DJ Precision (Pascal) heeft me hierover ook al aangesproken via email, alsook Platic Angel, Elof en redelijk wat anderen. Blijkbaar als je ook maar iets anders probeert te draaien dan wat er ook op ASOT komt, dan krijg je zo goed als geen gehoor. Vandaar ook die tonnen producer-djs die ASOT kopiëren op ETN.fm en daartussen ook wat van hun eigen nummers gooien om wat aandacht te krijgen. Die draaien dan vaak ook nog tracks via illegale mp3s.
Geloof me als ik zeg dat er vroeger ook bangelijk veel slechtere nummers waren (misschien zelfs meer). Ik heb nergens gezegd dat ALLES beter was he 
Things is, vandaag zijn er misschien minder écht slechte nummers, er zijn er HOPEN en hopen middelmatige (zoals de meeste echt van JOC zoals reeds vermeld) die je na enkele dagen al vergeet en slechts BITTER weinig echte tracks die écht goed zijn en die zullen herinnerd worden.
Het spijt me Jonas, met het uiterste respect voor je muziek, maar ik vrees dat het met de huidige politiek ook zo zal zijn met jouw tracks - over de mijne zal ik me zelfs niet eens uitspreken *lol*
Er zit naar mijn mening zeer veel potentieel in de hedendaagse artiesten, maar het wordt allemaal zo rot bedorven door hoe het er nu aan toe gaat, alsook hoe er zeer velen 'proberen' te zijn zoals anderen en daardoor de hele trance sound 'vernauwen'...
Vroeger was trance een feest, nu lijkt het me meer en meer (nee, het stopt niet echt zo blijkt) een strijd.
___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental
Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace
Last edited by Icone on Apr-24-2006 at 14:23
|
|
Apr-24-2006 14:14
|
|
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
|
|
|
Apr-24-2006 15:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:36.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|