Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > [OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by DjAviander
Bah Biljetterna var slut när jag skulle boka redan i början av Juli

Mycket nöje alla!

Biljetterna till första dagen tog slut på några få minuter!
Sen valde dom att arrangera en till kväll, när biljetterna till kväll 2 släptes så tog även de slut på några få minuter!

Heta biljetter som fan med andra ord !

Old Post Aug-24-2006 19:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

Fyfan vad bra!
Skön blandning av gamla o nya skämt även om han ibland kanske dampar ur lite väl mkt
Sen bör man väl även säga att dom komiker som uppträde före var grymt bra dom också, Johan Glans är så sjukt rolig o Flip Schulz som värmde för pablo var sjukt bra
Faith SFX vettefan vad man ska säga om, tokig!
Väl värt pengarna iaf.

Old Post Aug-25-2006 22:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fy fan va jag skrattade igår... har ont i käkmusklerna idag!
Tycker det var lite material från saker man sett redan via nätet. Men det märktes på publiken att de ville ha en och annan klassiker.
Fan va länge han höll på, från typ 22:30 till 23:40... Hans warm-up var grymt kul också! Haha fan vred käken ur led när han sa att "awwwww-ljudet" som kom från publiken när han sa... ja nåt gulligt om nåt barn eller föräldrar vart gifta i 33år... kom från alla tjejers vaginor i publiken och sen hela den scenen Flip Schultz ! Grym jävel!

Filmade nära 10 minuter med min Ericsson K700, grymt dålig bild och ljud men kanske folk är intresserade ändå?

btw. träffade fede, Özze och Andreas Hermansson där igår också...

Last edited by SteveTranz4ever on Aug-27-2006 at 09:10

Old Post Aug-27-2006 09:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

utifrån allt jag sett på Youtube så tycker jag inte att han är speciellt rolig. Hans imitationer känns urvattnade på något vis. Det är långt ifrån Chapelles nivå.

Old Post Aug-27-2006 09:11  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by RebeL9
utifrån allt jag sett på Youtube så tycker jag inte att han är speciellt rolig. Hans imitationer känns urvattnade på något vis. Det är långt ifrån Chapelles nivå.

Tror live kan va en annan sak men så är det ju att smaken är ju som baken
Det var massiva kräkvarningar på folks skrattsalvor igår...

Old Post Aug-27-2006 09:28  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Fick ett samtal från Steve någon gång igår kväll....tog mig ett tag innan jag fattade vad det hela handlade om då jag bara hörde en massa gapflapp. Gick inte riktigt höra exakt vad pablo sa men att han imiterade en massa saker förstod jag...fan, hade jag vetat att min budapestresa skulle skita sig hade jag åkt upp på detta..

www.laszlo.se

Old Post Aug-27-2006 09:51 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by RebeL9

Jag skulle inte jämför pablo och chapelle, dom är väldigt olika.
Annars vare skitkul igår! Flip Schultz var grym tycker att d svenska komikerna inte var så himla roliga igår, har hört bättre från de, men pablo och flip var skitroliga

Nu får vi hoppas att dom får hit dane cook nån gång!

Old Post Aug-27-2006 10:42 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

Smaken är ju som baken men det lilla jag har sett av Dane Cook har varit väldigt dåligt tyvärr :P

Old Post Aug-27-2006 11:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Ska gå på den andra föreställningen med två polare och det bådar ju minst sagt gott.

Hoppas verkligen att han kör en del från hans äldre material.

Old Post Aug-27-2006 13:31  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Kvicket
Smaken är ju som baken men det lilla jag har sett av Dane Cook har varit väldigt dåligt tyvärr :P

kolla på "tourgasm" lr stfu

Old Post Aug-27-2006 14:29 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

med lite luskande och tur så kan jag få tag på en ordentlig inspelning av showen här i sthlm. En polare känner en av de som var med och arrade det hela och tydligen spelade de in iaf en av showerna

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-28-2006 01:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Video or stfu

Ne men det vore grymt att få tag på en video altså.
Sen om du inte vill sprida den så fattar jag väl det, ge den till mig så fixar jag det istället

Old Post Aug-28-2006 09:32  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > [OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackArmin Van Buuren @ Bleu, Detroit, November 07 part3 [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJurgen Vries - The Opera Song (Full Vocal??) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:22.

Forum Rules: