quote:Originally posted by uritotti פיורנטינה, ובכל זאת אשמח לשמוע ממך po po po po viola merda bastardo =] יש אפשרות לקנות ביום המסיבה כמה שעות לפני המסיבה במחיר מוזל?
לא מצטער, המכירה המוקדמת נסגרת ביום שלישי בבוקר.
עזבו מסיבות בעצמאות..אין כמו סיבובים עם כל החברים בעיר ואחר כך מנגל כל הלילה מסיבות יש כל חג
quote:Originally posted by Shahar עזבו מסיבות בעצמאות..אין כמו סיבובים עם כל החברים בעיר ואחר כך מנגל כל הלילה מסיבות יש כל חג גם תירוצים יש כל חג שחר10
___________________ What makes a good tune is having a source of passion to its creation
quote:Originally posted by Glenn-Holmes גם תירוצים יש כל חג שחר10 חח אל תשאל הייתה פעם מסיבה שאמרתי שאני יבוא ולא באתי? נראה לי ראית אותי במספיק מסיבות ובלי קשר אתה יודע מה אני חושב על המוזיקה הזאת ועוד יותר בלי קשר זה הרגל אצלנו מהביצפר היסודי ועד היום הוא לא השתנה אז הוא גם לא ישתנה
כן אותי רק מעניין כמה מהאנשים שיבואו לשם יבואו בשביל המותג "דייב סימן" ולוו דווקא עופר ניסים לא מבין מה הקטע... זה לא אותו סיפור כמו שהיה עם דיגוויד באילת?
quote:Originally posted by YoraY כן אותי רק מעניין כמה מהאנשים שיבואו לשם יבואו בשביל המותג "דייב סימן" ולוו דווקא עופר ניסים לא מבין מה הקטע... זה לא אותו סיפור כמו שהיה עם דיגוויד באילת? כן רק שלדיגוויד היה עוד איזה 10-20 אוהדים יותר מדייב סימן שלא נראה לי שמישו שמע אותו חוץ מאנשים פה ובביטס בורד
זה שם מוכר לאוהבי הגלובאל אנדרגראונד ייתכן שאנשים מהימיםן היפים של הסצינה בארץ לפני 5-6 שנים יופיעו במסיבה הנ"ל
מישהו יודע איפה אפשר לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת. ואם אפשר לקנות מחר בצוהריים?
הבנאדם אגדה.......
quote:Originally posted by idanhakia מישהו יודע איפה אפשר לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת. ואם אפשר לקנות מחר בצוהריים? 0544682424 אורי
תהנו במסיבה אחים שלי
___________________ Never again.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA