Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Où est-ce que vous serez le 7 juillet 2006???
Vous vous voyez où la nuit du 7 juillet 2006???
You do not have permission to vote on this poll.
Le Queen avec PvD 13 34.21%
Les Bains Douche pour G&D 10 26.32%
Vous dormez chez vous??? 15 39.47%
Total: 38 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

possibilité de dormage pour ceux qui viennent de loin. Je pense notamment à Rafon qui m'a hébergé plusieurs fois Si jamais tu montes, tu es le bienvenue...Comme ça pon pourra tester des jeux de soc

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-09-2006 20:33  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Pinaise, y r'prend du poil de la bete le pere paulo... écouté son dernier mix de dance departement, ca enchaine grave sur des hits, et duuuuuu boooonnnnn....

Playlist :
Part 1:
01. Mike Koglin - 1:1.618
02. Coast To Coast - Cut Me
03. Emjay - Real High
04. Luminary - Amsterdam

Part 2:
05. Perry O'Neil - Numb
06. Oakenfold feat. Spitfire - Feed Your Mind
07. Above & Beyond pres Tranquility Base - Getting Away (Leama & Moor Remix)
08. The Police - S.O.S. (Sander van Doorn Bootleg)

C du bon, en espérant que ca va que s'améliorer en attendant le 0707

Old Post May-10-2006 18:18  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Dégouté de ne pas avoir eu ce set une semaine plus tot moi ...

Peut être que les allemands n'aime pas le même style de Paulo que moi après tout...
Concernant cette soirée je suis toujours dans l'inconnue, l'essential mix de G&D était moyen, leur track sont sympas à écouter mais leur mix moins... Pff vraiment pas évident

Je me lève et je confirme

Old Post May-10-2006 18:26  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

J'hésite encore, mais je penche sérieusement pour le pvd.
J'ai besoin d'une soirée pêchue, même si le Queen blindé ça ne m'inspire pas vraiment.

Old Post May-10-2006 19:24  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Gameboy
Pinaise, y r'prend du poil de la bete le pere paulo... écouté son dernier mix de dance departement, ca enchaine grave sur des hits, et duuuuuu boooonnnnn....

Playlist :
Part 1:
01. Mike Koglin - 1:1.618
02. Coast To Coast - Cut Me
03. Emjay - Real High
04. Luminary - Amsterdam

Part 2:
05. Perry O'Neil - Numb
06. Oakenfold feat. Spitfire - Feed Your Mind
07. Above & Beyond pres Tranquility Base - Getting Away (Leama & Moor Remix)
08. The Police - S.O.S. (Sander van Doorn Bootleg)

C du bon, en espérant que ca va que s'améliorer en attendant le 0707

A ce sujet je viens d'écouter son mix et ce que je ne comprends c'est que j'ai entendu son set en début d'année sur une émission russe mais je ne me souviens plus du nom, l'hallu

Old Post May-10-2006 20:35  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blop
In love

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by PyrofraG
A ce sujet je viens d'écouter son mix et ce que je ne comprends c'est que j'ai entendu son set en début d'année sur une émission russe mais je ne me souviens plus du nom, l'hallu

la part 1 est deja passé sur dance department...... et en realité c juste une partie d'un set joué sur.... dance department

Old Post May-11-2006 07:37  France
Click Here to See the Profile for blop Click here to Send blop a Private Message Add blop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by blop
la part 1 est deja passé sur dance department...... et en realité c juste une partie d'un set joué sur.... dance department

Franchement je trouve ça dommage qu'il nous refasse deux fois le même set le Paulo même si c'est vrai qu'il était bien

Old Post May-11-2006 08:13  France
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Franchement je trouve ça dommage qu'il nous refasse deux fois le même set le Paulo même si c'est vrai qu'il était bien

Les radios diffusent ce qu'elles ont. PVD fait son mix, le vend a qui veut l'acheter et après c'est plus son problème. Grâce à Internet on a tous accès au radio étrangère mais on est pas tous dans d'aussi bonnes conditions

Old Post May-11-2006 09:11  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blop
In love

Registered: Nov 2002

quote:

dance department avait deja joué le set de PvD en entier et ils en font ce qu'ils veulent apres...

et t'as raison ce set dechire grave

Old Post May-12-2006 18:18  France
Click Here to See the Profile for blop Click here to Send blop a Private Message Add blop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

y'a plus récent comme tracklist quand même...

Old Post May-12-2006 20:55  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

là peut-eytre ?

pardon

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-12-2006 21:10  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

lol

Old Post May-12-2006 21:14  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Où est-ce que vous serez le 7 juillet 2006???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong with GUitar lead [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTyrell & Supercreep - "Dope Quarter (Solar Drift Mix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:29.

Forum Rules: