Last edited by Belgian Bonzai on May-12-2006 at 15:02
May-11-2006 21:14
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Gladius
Özgür Can draait zalig, da's een plezier om die kerel bezig te zien. Ik hou wel van breakbeats, dus soms kan hij mij wel bekoren.
precies al ne tijd geleden dat ge een set van hem gehoord hebt he
die draait crappy electro en electrohouse. Van breaks is ni veel sprake in zen sets tegenwoordig. Same met zen producties trouwens...
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-11-2006 23:31
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Airbase, ooit al in België geweest, die kerel?
May-12-2006 15:04
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Bij mijn weten nog niet. In Nederland komt hij wel geregeld, dus die moet wel tot in België te krijgen zijn
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Push2005
Airbase is overrated
En een Mike-verachter in hart en nieren...
hij heeft ook eens iets gehoord zenne trouwens, jasper was erbij toen jezper op T.nu zijn anti-MIKE ideeën verkondigde
May-12-2006 23:44
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Phortastic
precies al ne tijd geleden dat ge een set van hem gehoord hebt he
die draait crappy electro en electrohouse. Van breaks is ni veel sprake in zen sets tegenwoordig. Same met zen producties trouwens...
idd :/
May-13-2006 08:14
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Bertn
hij heeft ook eens iets gehoord zenne trouwens, jasper was erbij toen jezper op T.nu zijn anti-MIKE ideeën verkondigde
kDenk wel dat ik die topic ooit gelezen heb. Zou interessant zijn om die nog is op te vissen
Maar ik denk dat de verachting niet al te diep zit, kan me precies herinneren dat ik in Airbase zn meer recente tracklists af en toe een alter ego van Mike zag opduiken.
May-13-2006 09:20
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by FUSyke
Armand Van Helden
Roger Sanchez
Deep Dish
Freeform Five
Joachim Garraud
Steve Angello
Sebastian Ingrosso
Fatboy Slim
Pete Tong
Eric Prydz
Shapeshifters
Erick Morillo
Mylo
nice list, en add Jesper Dahlbäck vs John Dahlbäck
quote:
Originally posted by TOR
En op een volgend outdoor-evenement hebben toch echt wel een progressive tent nodig met John Digweed, Hernán Cattáneo, Moshic..