Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000
Question

quote:
Originally posted by Rudy
Ik neem aan dat jullie mijn standpunt nu wel kennen en ik ga er ook verder nix over zeggen! ... BTW er is nog geen flamewar bezig, houden zo, das trouwens ook de rede waarom ik niet mee ga doen want anders onstaat hier meteen OORLOG!!

Hoezo, jij kunt toch net als ieder ander je mening geven en deze onderbouwen met argumenten. Ik zie niet waarom het "flamewar" zou worden als jij gewoon een goed beargumenteerde mening geeft. Zolang jij niet flamed zullen mensen jou ook niet flamen (toch?).

WTB.

Old Post Feb-10-2002 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Jukx

"..heel lang geleden, in een land hier ver vandaan, leefde een meisje samen met haar moeder in een huisje in het woud. haar naam was Roodkapje.."

Siesta, doorloop jij alsjeblieft eerst eens al je 2e klas maatschappijleer-lessen alvorens hier zulk soort onzin uit te kramen.

whaha, we hebben geen eens maatschappij-leer daar zallet aan liggen
maarjah, je bent het hopelijk wel met me eens dat de regering van nu erg kinderachtig doet over pim en elefbaar ned

kusje

Old Post Feb-10-2002 15:15 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

zo, eindelijk alles gelezen..

kant kort doen, kant lang doen, maar het komt erop neer dat ik het wel met jukx, pjotr G en ruben dubbink eens ben (sorry voor de lui die ik hier vergeet)

afschaffen van grondwet numero uno..... tsssss, hoe dom en naief kan een mens toch wezen.....

ben trouwens wel mee eens dat er op punten veeeeel moet veranderen daar in denhaag... maar of dit nou de manier is.....

misschien dat ze eens wakker geschud moeten worden daro... vraag me alleen wel af hoe je dat nou zonder leefbaar nederland doet.... iig niet door op 1 van die grote partijen te stemmen volgens mij..

vb.: vind het belachelijk dat een bijstandsmoeder met 2 kids minder krijgt dan asielzoekers (gaan we weer... dat risico loop ik dan maar)

later..

greetz kolkiewolkie

(helemaal off topic: Sig is bijna klaar, hoeven jullie niet zover meer te scrollen )

Hard = goed

Old Post Feb-10-2002 15:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Zo, inmiddels heb k ook alle posts van deze thread gelezen... K heb dat hele gedoe niet echt gevolgd of zow, maar na alles gelezen te hebben komt het erop neer dat ik meneer Fortuyn een droplul vind. Die gozer met z'n mooie praatjes... Hij brengt het allemaal zo zacht alsof hij helemaal nix kwaads in de zin heeft, maar volges my meent ie er geen zak van en wilt ie t eigenlyk veeell verder door voeren, als t ff kan...

k vind ook dat t beleid van tegenwoordig niet bepaald goed te noemen is, maar het verbeteren daarvan moet niet op zo'n radicale manier.

Ik heb verder geen zin om er te diep op in te gaan en ook niet om allemaal argumenten te geven, want die zijn al genoemd.

Ltr

Old Post Feb-10-2002 19:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik had vandaag een interessant gesprek met mijn ouders (jahaa, doe 'k wel vaker )

m'n moeder zei dat hij dus Hoogleraar is geweest aan de uni van Grunn...en dat hij vroeger Marxist is geweest!!!
en zo langzaam van helemaal links is doorgeslagen naar de (extreem) rechtse kant in de politiek...vaag!!

maar ze zei dan ook dat Leefbaar Nederland in feite best linkse ideeën heeft, zoals verbeteren van de gezondheidszorg, van de spoorwegen, van het onderwijs enz enz....vrij niet-conservatief...dus vrij links....en dan toch nog van die achterhaalde extreem-rechtse kreten! ik vraag me af of de partij welles met elkaar om de tafel heeft gezeten om te bekijken wat nou eigenlijk ieders visie is

ze zei tevens dat een ultra-linkse partij als SP zelfs wel rechtse ideeën heeft, zoals het niet toestaan van euthanasie ed.

zo zie je maar weer, de politieke grenzen zijn behoorlijk aan t vervagen

m'n vader zei ook heus wel wat hoor, hoewel ik hem dan niet genoemd heb maar als mijn moeder eenmaal aan t woord is krijg je er bijna geen speld meer tussen

Old Post Feb-10-2002 22:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Heb ff de hele thread doorgewandeld, en ben het in grote lijnen ook met jukx eens. Kijk die grondwet 1 over discriminatie is niet voor niks in het leven geroepen. Dat meneer Fortyn dit graag wil is zijn pakkie aan, maar geloof mij maar zijn partij wil dat niet. (Is denk ik wel duidelijk nu meneer fortyn van de lijsttrekkers lijst is gehaald).

Wat ik wel moet meegeven is dat deze zelfde meneer Fortyn nederland flink heeft wakker geschud. Hij zei waar het op stond, nu ben ik het niet altijd even eens met meneer fortyn, maar om nou te zeggen dat ik blij ben met het paarse kabinet? no way! En zeker mevrouw Netelenbos van verkeer & waterstaat. Die het blijkbaar leuk vind om alles wat rijdt te straffen (waarom heb ik ooit me rijbewijs gehaald ). Over die fraude zaken verder maar te spreken. Leukste vind ik nog wel de bouwfraude waar het kabinet "niks" van wist. Volgens mij is het toch zo dat juist het kabinet over sommige bouwwerken zoals die tunnel (weet ff die naam niet) een aardige vinger in de pap heeft. Maar juist een oud bouwmedewerker van een bouwbedrijf moet alles uit de doeken doen.

Maar ff weer on-topic.
Leefbaar Nederland is een zogezegde rechtse partij. Je kan hun vergelijken met de VVD. De VVD is oorspronkelijk ook een rechtse partij.

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Leefbaar Nederland in feite best linkse ideeën heeft, zoals verbeteren van de gezondheidszorg, van de spoorwegen, van het onderwijs enz enz....vrij niet-conservatief...dus vrij links....en dan toch nog van die achterhaalde extreem-rechtse kreten! ik vraag me af of de partij welles met elkaar om de tafel heeft gezeten om te bekijken wat nou eigenlijk ieders visie is

Dit is ook zo, zelfs de CD had linkse opvattingen, alleen deze partij profileerde zich als extreem rechts met contacten richting andere extreem rechtse partijen. Nu vind ik dit soort partijen wel een doorn in het oog, het enige wat die mensen naleven zijn de denkwijzes van Hitles en Mussolini.

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik heb me niet zo in die partij verdiept, maar wat ik zo heb gelezen (ID&T forum, HN forum etc)...het maakt mij bang dat zo'n partij zo populair kan worden. Dat zegt wel wat over de Nederlandse bevolking....ik snap gewoonweg niet dat zoveel mensen zo ontevreden kunnen zijn en zo kunnen lopen zeuren over "buitenlanders" en het asielzoekersbeleid...Maar ja...ik denk dat het volgend scholljaar in Zuid-Afrika nog wel een stukje erger zal zijn....

Henkie_henk dit gebeurd niet alleen in ons land, kijk naar landen als duitsland, oostenrijk, denemarken, polen ja zelfs frankrijk. De opmars van rechts is groots. Oostenrijk met zijn Haider liet al zien dat landen een keer STOP moeten zeggen tegen asielzoekers. Over nederland zelf gesproken zijn de meeste mensen het er over eens dat nederland vrij vol is. 16 miljoen mensen op een verdomd klein stukje aarde, maar waar denk ik toch de meeste zich aan ergeren is het beleid wat gevoerd wordt van zolang je hier zit en nog niet uitgeprocedeerd bent, krijg je een huis, televisie etc etc etc. Terwijl er nederlanders zijn die dit niets krijgen en op straat of in diepe armoede leven, en dit punt hebben meer mensen. Ook is het zo, dat veel mensen bang zijn dat onze samenleving later wordt beheerst door buitenlanders, en dat die de dienst uitgaan maken (zelf vind ik het een belachelijke gedachten, maar zo denken mensen helaas). Met al dit soort standpunten, en dan meneer Fortyn die dit allemaal aanvecht win je inderdaad mensen voor je.

Old Post Feb-11-2002 10:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

Ik had nog wel een interview gezien dat uitgezonden was op RTL5, daar verdedigde hij zijn uitspraken. Hoe hij zijn uitspraken verdedigde klonk het allemaal best logisch eigenlijk, artikel 1 zorgt ervoor dat er geen vrijheid van meningsuiting meer is....

de vluchtelingen die nu in Nederland zouden we eerst moeten helpen voordat er weer duizenden nieuwe vluchtelingen naar nederland toe komen.

voor de rest ben ik het beetje vergeten, dat bier elke dag is niet zo goed voor de hersencellen

Old Post Feb-11-2002 12:59 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

hij kan alles wel mooi zeggen, maar als je art 1 van de grondwet afschaft dan zijn er meer consequenties dan dat je weer "mag zeggen dat een neger zwart is". Die zegt hij er niet bij, maar je kunt wel verzinnen dat een klein maas-je in de wet tot het uiterste wordt gedreven door sommige mensen.

Wat ik trouwens ook heel vaag vind is dat Fortuyn BELOOFT de wachtlijsten te laten verdwijnen in de ziekenzorg. Hij zegt alleen niet hoe. Elke partij zou dat wel willen, maar hoe wil je dat nu weer doen? Die man maakt loze beloften om aan de macht te komen, dat merk je ook aan hoe hij de afspraken met zijn eigen partij gebruikt om zijn reet mee af te vegen.

Hij gaat voor zichzelf, niet voor ook maar een iemand anders, als je t mij vraagt

Old Post Feb-11-2002 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Discriminatie is niet alleen iets zeggen maar ook handelen. bv vrouwen gaat minder verdienen/worden slechter behandeld omdat ze vrouw zijn. Dit is ook discriminatie en zou dus legaal worden waneer artikel 1 wordt afgeschaft.... en toch heeft LN verder wel een paar leuke punten, ze zijn alleen niet goed onderbouwd.

Old Post Feb-12-2002 09:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by LightForce
...

hey!!!!!! je quote Henkie terwijl ik dat geschreven heb!~!!!!! wtf!!!!!!! ik wil niet geassocieerd worden met zo'n %!$@#!%!^! ok?

Ik heb t partijprogramma ff gelezen, en ik vond dat puntje van Bezuinigen op t leger wel aantrekkelijk! Nederland heeft bijna de duurste legertop van de wereld en verhoudingsgewijs meer generaals dan Duitsland!! Terwijl die ook een nite-misselijk leger hebben...

En toen ben ik naar de page van GroenLinks gesurfd en daar was ik het eigenlijk met alle punten eens
Ik vertrouw er niet op dat het waargemaakt wordt, maar ik geef ze door mijn stem wél t vertrouwen dat ze het zouden kunnen proberen

Old Post Feb-12-2002 13:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Excuse Moi lady, maar volgens mij staan die quote's toch goed?? of ben ik nou scheel??? (is namelijk ook optie).
Wat jij hebt gezegd is gequote en onder jou naam, tenzij wat ik onder henkie's naam heb geplaatst ooit door jou gezegd is, maar kon dat niet terug vinden.
Maar ja als dit wel zo is mijn excuses

Old Post Feb-12-2002 15:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation

quote:
Originally posted by Pjotr G
Wat ik trouwens ook heel vaag vind is dat Fortuyn BELOOFT de wachtlijsten te laten verdwijnen in de ziekenzorg. Hij zegt alleen niet hoe. Elke partij zou dat wel willen, maar hoe wil je dat nu weer doen? Die man maakt loze beloften om aan de macht te komen, dat merk je ook aan hoe hij de afspraken met zijn eigen partij gebruikt om zijn reet mee af te vegen.

hebben we een discussie over gehad hier... wij denken dat ie ziekenzorg wil privatiseren, dus geen wachtrijen meer nee, maar ook 4/5 van de bevolking die het niet kan betalen...

en ja, als je het hem hoort uitleggen klinkt het allemaal heel logisch, en zelfs heel aantrekkelijk, en dat is nou juist het erge, die man weet alles zo te formuleren dat het goed klinkt, net als een zekere man die Hitler heette... maar in tegenstelling tot Hitler ging ons Pimmetje de fout in door VOOR de verkiezingen het al te bont te maken

Old Post Feb-12-2002 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID played by tiesto [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe C&N Project Feat. Ofra Haza - The Queen Of Tel Aviv (Extended Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:20.

Forum Rules: