|
Asså, låten får mig snart att ta livet av mig
MEN, denna jävla "jakt" som har blivit på honom tycker jag är lite väl faktiskt...
Visst, killen har:
Gjort värsta skitlåten (enligt oss)
"Tappat" ut bilder när han har sex på nätet.
Hanterat media lite sisådär va...
Killen verkar ju inte ha "alla hästar hemma"...
Han förväntade sig värsta glamour-stormen när hans låt började spelas i radio och la sig på diverse topplistor osv.
Nu har han säkert ett rent helvete, ALLA hånar honom och rent av mobbar killen via diverse parodier och videoklipp som förlöjligar hans "hit".
Tycker låten suger, men tycker även lite synd om grabben som nu har värsta häxjakten på honom vart han än dyker upp.
Aja, lite tankar från mig bara nu innan jag ska dra hem från jobbet.
PEACE AND OUT 
|