Originally posted by Phortastic
J wint dit op zen sokken
All due respect, ook voor de gekozen muziekstijlen want het is tenslotte uw eigen verdienste, maar is het ni boeiender om een contest te maken waarvan op voorhand nog niet geweten is wie het gaat halen, een contest die meer potentiele winnaars heeft?
Jun-08-2006 14:33
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik dacht juist hetzelfde. waarom zou ik nog moeite doen om dingen te IDen
Jun-08-2006 14:35
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Vishnu
All due respect, ook voor de gekozen muziekstijlen want het is tenslotte uw eigen verdienste, maar is het ni boeiender om een contest te maken waarvan op voorhand nog niet geweten is wie het gaat halen, een contest die meer potentiele winnaars heeft?
Ja da vind ik ook; alleen jasper en tor kunnen dit winnen...
En grijsgedraaide platen ? Ja dat kan wel zijn; maar niet door de Dj's waar het merendeel van de BETA's naar luistert hé
Alsof jij geen commentaar zou geve moesten er 45 onbekende hardtrance of hardstyle ID's inzitten ?
Iedereen vindt ID 50; maar voor de rest...
Als je dan toch een contest moet maken waar je achterstaat; er is genoeg pre2003 trance waar je achterstaat toch ?
Jun-08-2006 14:45
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Push2005
Als je dan toch een contest moet maken waar je achterstaat; er is genoeg pre2003 trance waar je achterstaat toch ?
Jup, dat zat dan ook volop in de vorige contest
En Bertn jij kan dit ook winnen man
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-08-2006 14:55
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Er worden hier in ieder geval serieus wat mensen onder- en overschat. Er zijn toch nog genoeg Beta's die bezig zijn met house, electro en minimal? Precies of er maar 2 man in aanmerking komt voor een overwinning...
Alsof jij geen commentaar zou geve moesten er 45 onbekende hardtrance of hardstyle ID's inzitten ?
Zou ik geen commentaar op geven neen. Ik heb in de jaren 2001-2002 volop naar hardstyle/hardtrance geluisterd
Dus als de volgende zo een contest zou maken, no problem
En als de volgende een jump contest maakt, so what? Tis zijn contest he, als dat zijn favoriete smaak is, so be it Zou ge mij niet over horen klagen.
Ik heb hier ook al contesten zien passeren die ik cheesy as fuck vond ze, maar ik geef daar geen commentaar op
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-08-2006 15:00
Vishnu
sound designer
quote:
J wint dit op zen sokken
quote:
En Bertn jij kan dit ook winnen man
Jun-08-2006 16:00
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
En der zitten echt een paar commerciele grijsgedraaide platen tussen
Jomma, als ze mij 50 grijsgedraaide metal-platen zouden voorschotelen zouk er ook nix van herkennen ze
Ma ik denk dat ge op voorhand al wel wist dat er reacties zouden volgen op het feit dat er weinig of geen trance in zit maar dat is u goed recht he. Wie wint, bepaalt wat er in de contest zit, simple as that.
Jun-08-2006 17:05
Phortastic
It's Majik !
quote:
Originally posted by Shadowkid
Ma ik denk dat ge op voorhand al wel wist dat er reacties zouden volgen op het feit dat er weinig of geen trance in zit maar dat is u goed recht he. Wie wint, bepaalt wat er in de contest zit, simple as that.
idd, en reacties had ik idd wel verwacht
Maar dat is uw goed recht ook om te reageren derop, heb daar geen problemen mee.