Originally posted by djcresto
Subway, maar veel te duur in België. Heerlijke broodjes
ja, zijn ze goed? ze schieten wel als paddestoelen uit de grond tegenwoordig... zelfs in leuven zijn er al twee
Feb-03-2011 12:33
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by christina
ja, zijn ze goed? ze schieten wel als paddestoelen uit de grond tegenwoordig... zelfs in leuven zijn er al twee
Ik vind ze heel lekker, en veel keuze en toch weer wat anders dan de gewone smos. In België kost een groot broodje (a footlong) toch snel 6-7 euro. En dat vind ik er dan weer over. Op reis in de VS betaalde je rond de 5 dollar, das direct aanvaardbaarder.
Mijn favorieten:
chicken teryaki
philadelphia cheessteak
pastrami
Ik ben fan van Subway Véél vlees op een broodje, en je kan dan zelf nog de groenten en sauzen kiezen. Maar inderdaad wel kostelijk als je het vergelijkt met een gewone smos.