Leeftijd 21
Opleiding:4e jaars communicatiesystemen FCJ HOgeschool Utrecht. Dus dezelfde school als jij marcello...inderdaad lopen best veel leuke meisjes rond
Werk:een beetje webdesign,en verder geef ik Fitness les op de sportschool.
Hobby's:FItness,uitgaan etc...
Mar-04-2002 23:35
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Leeftijd 18
School.. amper.. ben er alweer tijdje niet geweest
Werk.. me ene werk.. belde baas laatst of hij het soms mis had en of ik nou wel of niet voor de weonsdag stond opgeschreven.. jaaa das wel zo maar ik kwam niet..
Me andre werk bij callcenter loopt als treintje.. ik haal nooit me targets dus dat zit wel goed..
Doe nog beetje sporten fitnessen.. beetje graphix maken.. dom lullen waar t maar kan.. svcds branaden :P svcds branden.. Beejje downloade.. beetje msne.. idioot laat opblijven.. en volgende dag weer vroeg moeten autorijden of andre afspraken missen..
Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk mijn idool hendrik na te doen..
Mar-05-2002 09:19
theoden
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
leeftijd: 24
school: grafisch lyceum rotterdam (afgestudeerd)
werk: creative designer
hobbie's: ontwerpen, music producen, aq2 community, poolen en natuurlijk 'party till ya drop'
Mar-05-2002 11:06
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Leeftijd: 20 jaar Werk: Postbode in het prachtige plaatsje VELP! School: 3e jaar HTS Civiele Techniek. Momenteel bezig met m'n stage bij Ballast Nedam, waar ik mee help aan de bouw van die prachtige Betuweroute! Hobby's: Internetten, muziek luisteren, stappen, windsurfen en fitness