Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Is mode really a slang term from blowjob in swedish...
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
iammesol
Burnt out and grown up

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by anuga
Cause your a pratically a Swed already SweTA-in-Training

lol... I just love what the country produces. Or wait... I do have blonde hair... I do get burned easily... OMG NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Old Post Jul-20-2006 18:38  United States
Click Here to See the Profile for iammesol Click here to Send iammesol a Private Message Visit iammesol's homepage! Add iammesol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ry Diggs
MON THE SLUG

Registered: Jun 2005
Location: New York State's 28th Congressional District..........THE FIGHTIN' 28TH!!!!!!!!

worst thread evar

REBIRTH RECORDS MYSPACE

Old Post Jul-20-2006 19:28  United States
Click Here to See the Profile for Ry Diggs Click here to Send Ry Diggs a Private Message Visit Ry Diggs's homepage! Add Ry Diggs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Ry Diggs
worst thread evar

Cause?

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Jul-20-2006 19:30  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iammesol
Burnt out and grown up

Registered: Mar 2004

cuz he was the one that told me it was blowjob

Old Post Jul-20-2006 19:44  United States
Click Here to See the Profile for iammesol Click here to Send iammesol a Private Message Visit iammesol's homepage! Add iammesol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by iammesol
cuz he was the one that told me it was blowjob

How wrong he was then

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Jul-20-2006 20:51  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Haha jag har daknat swe-ta. Man kan lära sig så mycket onödigt och konstigt här.

Old Post Jul-20-2006 20:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

själv är jag svensk, svenska föräldrar men efter lite snabb släktforskning så ser man att min mors sida härstammar i österike (släkten Mozart faktist) och min fars släkt är från spanien.. Det ni!

Old Post Jul-20-2006 21:25  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by jofawe
själv är jag svensk, svenska föräldrar men efter lite snabb släktforskning så ser man att min mors sida härstammar i österike (släkten Mozart faktist)

haha inte illa! då förväntar vi oss lite musik från din del då

jag är född i LA (amerikansk farsa), men vi flög hit efter bara något år.. så jag är svensk. tycker jag.

quote:
Originally posted by benni
när jag kom till sverige 2003 kunde jag endast säga hej hejdå

den är cool! grymt att lära sig svenska så fort. jag menar, isländskan är väl inte så pass 'svensk'?

Old Post Jul-21-2006 13:20  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by nils
jag menar, isländskan är väl inte så pass 'svensk'?

mer än du tror. det är bara mycket svårt att läsa
jag har kollat lite på nordiska språk. både norska och danska är VÄLDIGT lätta när man kan svenska... det bara kräver lite sisu

faröerska och isländska är båda väldigt svåra språk att läsa men många ord har sitt ursprung i danska och norska

Old Post Jul-21-2006 13:38  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by ScuL
mer än du tror. det är bara mycket svårt att läsa
jag har kollat lite på nordiska språk. både norska och danska är VÄLDIGT lätta när man kan svenska... det bara kräver lite sisu

faröerska och isländska är båda väldigt svåra språk att läsa men många ord har sitt ursprung i danska och norska

är det inte snarare danskan och norskan som har många ord från isländska. Isländskan påminner mycket om det språk alla i norden pratade under vikingatiden

Old Post Jul-21-2006 14:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Joe Nas
är det inte snarare danskan och norskan som har många ord från isländska. Isländskan påminner mycket om det språk alla i norden pratade under vikingatiden

joa det sägs att danska var ganska likt isländska under den tiden fast på kontinenten har språket utvecklats och moderniserats och på öerna (island/fåröer) är det nästan likadant till gammla vikingspråket.
isländska har fortfarande flera artikel och grejer som finns i tyska till.ex men inte längre i swe/nor/dk

Old Post Jul-21-2006 14:27  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Joe Nas

Är det bara något jag fått för mig, eller förstår inte islänningarna svenska rätt bra? Jag träffade nämnligen en islänsk tjej när jag var på kreta för måååånga år sen och hon pratade och förstod svenska..

Old Post Jul-21-2006 15:44  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Is mode really a slang term from blowjob in swedish...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRoger Sanchez track #2 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - Ligaya [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:00.

Forum Rules: