Ali is dood, de vrouw van Ali gaat naar de krant om een advertentie te laten zetten. Aangekomen bij het kantoor van de krant, zegt ze dat ze een overlijdensadvertentie wil plaatsen, ze krijgt een a4'tje waarop ze de tekst kan zetten. Ze schrijft op: "Ali is dood"
De vrouw achter de balie leest het en zegt, "maar mevrouw u heeft nog ruimte over voor meer tekst" De vrouw van Ali pakt het papier en schrijft er nog een zin bij. De volgende dag verschijnt de advertentie in de krant:
Ali is dood
TE KOOP: Ford Transit bouwjaar 1982 izgs.
Sep-30-2001 20:45
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Haha lach me echt helemaal kapot hierzo. Wat een moppen, ken er zelf jammer genoeg geen 1 ben geen ster in het onthouden van moppen. Had een heel blaadje vol van die dingen.
Willem is ook geweldig
Sep-30-2001 20:55
arno
crack addict
Registered: Apr 2001
wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?
de perfecte katoenplukker.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Sep-30-2001 21:01
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by arno wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?
de perfecte katoenplukker.
hehe die is echt goed
Wat krijg je als je een marokkaan en een surinamer mengt??
Iemand die te lui is om te stelen
Sep-30-2001 21:26
Ome_Mark
tranceaddict
Registered: Sep 2001
Moppeh
Ok hier komt mijn bijdrage.... Sommige zijn dubbel maar vormen een uitbreiding of andere vertelling of ik heb gewoon niet opgelet
Q: Wanneer mag je een turkse vrouw in haar gezicht tuffen ??
A: Als haar snor in brand staat !!!
Q: Wanneer mag je een turkse vrouw in het gezicht trappen ???
A: Als tuffen niet genoeg is !!!
Q: Wat is een turkse vrouw met cape om ???
A: Snorro
Q: Hoe ziet een turkse kut eruit ???
A: Wel es een boef-jee (op hoe schrijf je dat) yoghurt zien eten
Q: Wat moet je doen als iemand een epilepsie aanval krijgt in bad ???
A: Gauw de vuile was erbij gooien
Q: Een turk en marokkaan zitten in een auto wie rijd er ???
A: De politie
Komt er een turks wijf bij de dokter en begint te schreeuwen: "kriebel kriebel kutje rood"... Die dokter denkt ff na en geeft een zalfje...
Maar de volgende dag komt ze weer en schreeuwt nog harder: "kriebel kriebel kutje rood"... De dokter geeft haar nu maar zetpillen...
De volgende dag zit dat wijf er alweer en begint weer te schreeuwen: "kriebel kriebel kutje rood"... De dokter heeft er genoeg van en geeft haar zwaar vergif om op haar muts te smeren...
En jahoor volgende dag zit ze er weer en schreeuwt uit alle macht: "kriebel kriebel kutje rood, hassan likken hassen dood"...
Nou ff komt er nix meer boven... Mogen Bin Laden moppen trouwens ook, ivm met slachtoffers ed.... Ik was zo slim om dat niet meteen te posten... nouja ik hoor ut wel...