hmm het wil niet echt lukken om em te posten en ik ben nu te lui om uit te zoeken waarom niet. Dan maar een ander keertje
Sep-25-2002 12:17
stefv
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
hehe ik ben wel wat in fruity aant doen maar niet zo dat je 't produce kan noeme..
Sep-25-2002 13:48
Access
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Jah, ik rommel ook wat met muziek ... eerst voornamelijk met fruityloops, maar dat hep ik ervangen door reason1 (binnekort reason2, woeiiii !!!)
Aangezien ik voornamelijk achter m'n 'slechte' pc zit die er nogal moeite mee heeft om meerdere modules tegelijk af te spele, en m'n 'goeie' pc midden in de huiskamer staat waar ik dus slechts oordopjes gebruik, klinkt de sound vaak erg BAGGER
Ik doe ook mee aan de remix competitie, maar aangezien 't eind van de maand af moet zijn en ik slechts de beat, bassline en wat herrie hep, gaat me dat nie echt lukke denk ik ...
Sep-25-2002 16:03
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
jah ik doe ook reason2, maar ik heb een probleempie...kweenie of het veel uitmaakt maar ik kan geen wafjes laden in die advanced sampler
herkenbaar voor iemand?
Sep-25-2002 17:08
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Teknikol
jah ik doe ook reason2, maar ik heb een probleempie...kweenie of het veel uitmaakt maar ik kan geen wafjes laden in die advanced sampler
herkenbaar voor iemand?
je moet dat ding deronder openen...en dan staat er een beetje linksbovein load sample...(zie plaatje) en dat is alles (bij mij werkt dat iig hehe)
Registered: Mar 2002
goed nieuws mannen, ik heb weer eens wat tijd vrij kunnen maken om weer eens wat te produceren, ditmaal samen met een oude maat van mij.
we hebben wat van onze nummers op cd gezet en de demo naar buiten gestuurd.
op dezelfde dag nog belt Mish Helsloot om ons te vertellen dat hij weg is van wat nummertjes.
Nu staat er nog niets vast, maar ik ben heel positief.
Sep-26-2002 07:56
John
In Praise Of The Sun
quote:
Originally posted by theoden
goed nieuws mannen, ik heb weer eens wat tijd vrij kunnen maken om weer eens wat te produceren, ditmaal samen met een oude maat van mij.
op dezelfde dag nog belt Mish Helsloot om ons te vertellen dat hij weg is van wat nummertjes.
congrats!
die oldschool terrorist nrs waren best vet vroeger
Registered: Oct 2000
weet iemand hoe ik aan reason 2 kan komen en dan heb ik het niet over in de winkel kopen
Sep-26-2002 11:30
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by John
je moet dat ding deronder openen...en dan staat er een beetje linksbovein load sample...(zie plaatje) en dat is alles (bij mij werkt dat iig hehe)
damn hoe kon ik dat over het hoofd zien ...laten we maar zeggen dak een zware schooldag achterde rug had
Sep-26-2002 13:26
Access
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
quote:
Originally posted by theoden
Dat doe je dan nie slecht ... helemaal nie slecht
Nou hope dat 't wat word ...
In elk geval suc6 ermee !!!
Sep-26-2002 14:05
John
In Praise Of The Sun
quote:
Originally posted by basvh
weet iemand hoe ik aan reason 2 kan komen en dan heb ik het niet over in de winkel kopen
* je vraagt ff rond in je klas totdat je iemand vind die 't heeft, je geeft 'm 3cdees om 't te kopieren en je w8 'n week. Na de week wachten vraag je 'm hoe 't zit en hij zal je vertellen dat hij niet alleen de gekopieerde cdees kwijt is, maar ook z'n origineel ... arme hij. Je w8 weer 3 daagjes en besluit 't 'm nog maar es te vragen. Al heeft hij wel z'n origineel terug gevonden, jouw gekopieerde versie is nog pleite, dus je w8 weer 3daagjes. Nu met 'n wat minder vriendelijke toon vraag nogmaals naar de cdees ... Eureka !!! Hij heeft ze gevonden en belooft ze de volgende dag mee te nemen. Dat doet hij ook, 't zijn niet de cdees die jij 'm gegeven hept, maar 't werkt dus je klaagt niet.
Zow ben ik aan Reason2 gekome