Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

wat een belabberde prestatie van club..
roeselare kwam verdiend op voorsprong maar die 2-0 aan de rust was wat overdreven imo, vooral toen nog die 3-0 kwam.. Roeselare die 2 keer scoort uit een inworp.. like wtf.; als ge zoon dingen ziet in eerste provinciale dan vliegt die speler er direct af..
Roeselare had vandaag et geluk aan zijn kant.. check die goal van malki.. wat een geluk dat die bal in eerste instantie al bij em komt en dan heeft ie em half mee en met alle geluk van de wereld net over Stijnen..
eerste goal was ook zo, bal komt wat uit de kluts en wordt binnen geschoten.. dan was de derde goal nog de schoonste.. maar van alle 3 de goals was dit de goal die er zeker nooit had mogen vallen..
En dan Club die gewoon in de laatste 20 minuten dikke pech heeft en veel te laat de 3-1 kan scoren.. de eerste goal die voortkwam uit een schone combinatie, ditto afwerking.. daarna nog een schoon, lucky goaltje, misschien van Matondo maar 3-2 is een terechte uitslag misschien.. Als Club wat geluk had vandaag speelde et wellicht nog gelijk denk ik..


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Aug-06-2006 18:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil



Registered: Sep 2004
Location: Tremelo, Belgium

quote:
Originally posted by FenixStyle
Thanks!

Heb er echt goede hoop ik dat we dit seizoen nog veel kunnen bereiken. Eindelijk staat er terug een ploeg op het veld die mentaliteit en inzet toont.. Ook langs het veld heerst er weer een schitterende sfeer onder de supporters.. De 0-3 overwinning lag dus ook niet aan het feit dat Lierse zwak was, wij warren gewoon goed.

Nu wordt het aftellen naar de 19e..
Euh? Echt goed waren? Lol? Match live gezien? Lierse kwam gewoon nog een tandje tekort voor dit niveau, Genk speelde allesbehalve indrukwekkend. Bij de eerste goal loopt onze verdediging uit positie en laat Verheyen zich als een provincialer ringeloren. Die 2e goal was een klutsbal die niet eens bedoeld was om er in te gaan. En bij die 3e gaan De Corte (die zowel Chatelle als Soetaers niet aankon trouwens) en onze keeper serieus in de fout. Ik zou mij niet te veel optrekken aan deze zege. Onze jongens moeten gewoonweg nog veel bokes eten Om de verdediging maak'k mij voorlopig wel wat zorgen (als Nnaji terug is zal dat wel beteren denk ik), de overige rangen deden het wel vrij goed zo vroeg in het seizoen. Op naar de volgende

Old Post Aug-06-2006 20:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

De gazetten staan weeral vol over Vanden Borre. Iedereen vind precies dat ze hem het best kennen, alles het best weten en hem nu al mogen afschrijven

Hij is het seizoen idd wel heel slecht gestart, maar ffs het is en blijft nog maar nen 18-jarige he. Diene heeft begeleiding nodig, niet een hoop zever van zelfverklaarde mensenkenners die hem nu meteen de grond inboren. En waarom sommige hem met Baseggio vergelijken is mij toch een raadsel. Baseggio is profvoetballer van het jaar geweest en dergelijke, en heeft denk ik ook een geheel andere persoonlijkheid. En vooral Baseggio is 8 jaar ouder ofzo.

Tis ni dat ze Vanden Borre met al hun kritiek een dienst bewijzen ze, ge kunt ni verwachten dat alle 18-jarige dezelfde mentaliteit, hetzelfde karakter en dezelfde begeleiding van thuis uit krijgen als Kompany. En hij beseft denk ik ook wel dat hij niet goed bezig is, ik denk ni dat em zo stom is dat hij dat ni zou beseffen.

Old Post Aug-08-2006 12:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Shadowkid
De gazetten staan weeral vol over Vanden Borre. Iedereen vind precies dat ze hem het best kennen, alles het best weten en hem nu al mogen afschrijven


Awel ik krijg er ook tschijt van. Vind het ne schitterende speler om zien.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-08-2006 13:51  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Vind het ne schitterende speler om zien.


... die ondertussen al bijna een jaar ondermaats presteerd

Old Post Aug-08-2006 14:42  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
speentje
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2005
Location: Brugge

quote:
Originally posted by Shadowkid
En hij beseft denk ik ook wel dat hij niet goed bezig is, ik denk ni dat em zo stom is dat hij dat ni zou beseffen.


met zijn ingesteldheid en inzet (nonchalance en arrogantie) raakt 'm geen stap verder. z'n ploegmaats kunnen hem amper luchten. uitspraken als de psycholoog van de ploeg zou beter zelf eens naar de psycholoog gaan, spreken voor zich. speelt al meer dan een jaar ondermaats en verdient geen plaats in A team, laat staan bij de nationale 11


___________________

Old Post Aug-08-2006 15:35  Belgium
Click Here to See the Profile for speentje Click here to Send speentje a Private Message Add speentje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
... die ondertussen al bijna een jaar ondermaats presteerd



w0rd. Buitenlandse belangstelling is totaal weggevallen en hij dreigt uit de selectie bij Anderlecht te vallen zelfs. En tschijnt da hem ni al te snugger is. Speelt allemaal ni in zen voordeel.


___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Aug-08-2006 15:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

quote:
Originally posted by speentje
met zijn ingesteldheid en inzet (nonchalance en arrogantie) raakt 'm geen stap verder. z'n ploegmaats kunnen hem amper luchten. uitspraken als de psycholoog van de ploeg zou beter zelf eens naar de psycholoog gaan, spreken voor zich. speelt al meer dan een jaar ondermaats en verdient geen plaats in A team, laat staan bij de nationale 11


Ik weet niet wat je van die VDB moet vinden.. Kwil niet uitvallen naar Anderlechtspelers (ikzelf als CLub-fan zijnde) maar van VDB vind ik et toch raar dat andere ploegmaats hem ook al op de korrel gaan nemen. Dat kan echt niet als je in hetzelfde team zit.. Gisteren nog een interview gelezen met Vanderhaeghe en die wees VDB ook al terecht.. Voor zoon oude knar gelijk Vanderhaeghe zou hij echt wel beter moeten weten, tenzij VDB natuurlijk zoon groot probleem vormt..
Maar kga er me niet verder over bezighouden , ik weet er ook niet alles van


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Aug-08-2006 16:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

quote:
Originally posted by speentje
met zijn ingesteldheid en inzet (nonchalance en arrogantie) raakt 'm geen stap verder. z'n ploegmaats kunnen hem amper luchten. uitspraken als de psycholoog van de ploeg zou beter zelf eens naar de psycholoog gaan, spreken voor zich. speelt al meer dan een jaar ondermaats en verdient geen plaats in A team, laat staan bij de nationale 11


Amper luchten is sterk overdreven. En die quote van die psycholoog, mja, ik vond dat dat hele interview waaruit die zin komt wel een "lollige" ondertoon had; dat hem niet veel echt meende uit dat interview.

De reactie van Vanderhaeghe klopt inhoudelijk wel, maar in de pers commentaar geven op ploegmaats doet ge gewoon niet. Dat lijkt daar wel een ziekte bij Anderlecht. En Goor, die zou al helemaal moeten zwijgen, hij is verdomme kapitein. Hij of all people zou dat binnen de ploeg moeten houden.

Ik ga nergens ontkennen dat VDB moet veranderen, dat is ook zo. Maar bv. "al meer dan een jaar ondermaats" is ook ferm overdreven he. Hij wisseld goede momenten met heel slechte af. En hij is ook volgens mij minder intelligent dan bv. Kompany, maar zo zijn er veel nog op hun 18. Ik heb het vooral moeilijk met de manier waarop de pers daar nu allemaal op vliegt en dan nog reacties gaat sprokkelen bij mensen die eigelijk ofwel hun commentaar binnen Anderlecht moeten houden, ofwel daar niet kunnen over oordelen. Dat VDB eigelijk geen rechtsachter is, nog maar 18 is en vooral begeleiding nodig heeft, wordt gemakkelijk vergeten. VDB is en zal nooit geen Kompany zijn. Al die commentaar gaat er weinig goed aan doen, en dan is het achteraf natuurlijk leuk om te zeggen: ziet ge wel.

Old Post Aug-08-2006 16:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

"Het is nu vijf voor twaalf voor Vanden Borre"

di 08/08/06 - Anderlecht-speler Anthony Vanden Borre is niet goed aan het seizoen begonnen. Ploegmaats en kenners beginnen stilaan te twijfelen aan zijn toekomst. "Het komt niet meer goed met Vanden Borre."
"Anthony bestaat eigenlijk uit nonchalance", zegt zijn ploegmaat Yves Vanderhaeghe in de kranten. "Tijdens de match vloek ik, maar na de match verontschuldigt hij zich. Hij kijkt dan zo onschuldig en dan kun je niet meer kwaad zijn."
Anthony Vanden Borre
(foto PhotoNews)
"Hij heeft een concentratieprobleem. Ik blijf wel energie in hem steken, want hij heeft zo veel talent. Toch moet hij beseffen dat het vijf voor twaalf is."

Ook Bart Goor geeft Anthony Vanden Borre (foto) een waarschuwing. "Hij moet zich leren gedragen als een prof, daar wordt hij voor betaald", zegt Goor in Het Laatste Nieuws.

"Hij heeft veel talent, maar hij moet ook leren omgaan met alles rond hem. Hij staat in de belangstelling, ook bij de meisjes. Ik denk dat hij het daar moeilijk mee heeft."

"Hij blijft nog jong en heeft veel talent, maar het wordt tijd dat hij de knop omdraait", waarschuwt Goor.

"Toch moeten we hem niet veroordelen. Na de voorbije weken heeft hij vooral nood aan rust. We moeten hem niet nog meer onder druk zetten", besluit Goor.
De Coninck: "Het komt niet meer goed met hem"

"Grote talenten krijgen langer krediet, maar er is altijd een grens", zegt Wim De Coninck in Gazet van Anwterpen en Het Belang van Limburg. "Maar Vanden Borre nadert die grens wel erg snel. In de jeugd stak hij er zo ver bovenuit dat hij nonchalant is geworden", analyseert De Coninck.

"Kompany had dat ook, maar die kon zijn gedrag wel aanpassen. Vanden Borre snapt niet dat zijn gedrag anderen enorm stoort. Hij lijkt dezelfde weg op te gaan als Walter Baseggio. Ik weet niet wie hem kan veranderen. Mensen die met hem werken hebben me al verteld dat het niet meer goed komt met Vanden Borre."
"Het is te vroeg om hem nu al af te schrijven"
Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck weigert Vanden Borre op te geven. "Het is te vroeg om hem af te schrijven."
Anthony Vanden Borre
(foto Photonews)
"We mogen niet vergeten dat hij slechts 18 jaar is. Misschien is het wel te rap gegaan voor Vanden Borre", zegt hij in de kranten.

"Hij heeft misschien meer dan anderen begeleiding naast het veld nodig. Wij zullen hem die steun geven."

"We moeten voorkomen dat Anthony (foto) een tweede Walter Baseggio wordt", onderstreept Van Holsbeeck.

"Hij is echt wel bezig met die kritiek. Hij doet alsof het hem niet raakt, maar dat is maar een houding. Ik geloof nog altijd in hem", zegt Van Holsbeeck.

* René Vandereycken riep Anthony Vanden Borre wel op voor de Rode Duivels. Een slecht signaal denkt analist Wim De Coninck. "Hoe kan Vanden Borre nu beseffen dat hij slecht bezig is, als hij opgeroepen wordt voor de Rode Duivels?", vraagt De Coninck zich af. "Maar zal Vandereycken hem wel durven op te stellen?"

"Hij is erbij op basis van zijn kwaliteiten", antwoordt de bondscoach. "Ik weet dat hij niet zijn beste matchen achter de rug heeft. Maar dat hoeft eigenlijk geen probleem te zijn. Een speler kan in een andere omgeving plots openbloeien."

bron: sporza.be


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Aug-08-2006 20:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

ze moeten gewoon zwijgen en sjotten verdomme !
daar worden ze voor betaald!

VDB heeft talent, dat weet iedereen. En hij moet door de coach terecht gewezen worden als hij naast zen schoenen loopt of slecht speelt! Maar toch niet door zen ploegmakkers zeker.


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-08-2006 20:25  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

tja die gast is nu pas 18 en de pers lijkt hem al af te schrijven. We zouden blij moeten zijn dat er zo'n talenten zijn. Welke 18 jarigen staan in de basis bij Anderlecht? Enja hij wordt nu eenmaal ook op de rechtsachter uitgespeeld. Paar weken geleden speelde hij op rechtsmidden en was hij de beste man opt veld. Verdedigend is em zeker nie de beste maar kzie hem alleszins liever spelen dan die blijtkont van nen Deschacht.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-08-2006 20:44  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMust need ID!!! [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWitness Of Wonder - "Emotions In Motion" (Thrillseekers Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!