|
| quote: | Originally posted by Push2005
De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc...
Bovendien is het niet eens indrukwekkend.
Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij |
+1 
Van mij mogen ze sensation white be afvoeren, want da is toch maar klein broertje van... met decoratiestukken van... (en dan nog zo kostelijk?) & in de plaats AiB indoor geven!! Dat ze daar dan weer eens een belgisch paradepaardjen van maken!! In plaatst van die gekopieerde hollandse events allemaal.
Innovate, don't imitate!!
|