|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Phortastic
ORLY?
rofl, dat was toch heel men punt in deze thread. Groove beslaat gewoon house, club, dance en soms zelfs trance dus nogal wiedes dat je een hele stapel voorgeschoteld krijgt
En ik ben liever wat precieser in men genre benamingen dan zo breed als het maar kan. Als jij het liever breed houdt is je goed recht he.
Kga nog wat verder luisteren naar men "boenkboenk" muziek |
Ik onderscheid vnl de grote "hoofdgenres" trance, techno, electro, minimal, progressive, harde herrie en voor mijn part groove ja, of club, wat je wil En van alle voorgaande genres is er maar weinig dat ook onder groove valt (in mijn boekje dan, maar ook in de platenzaken hier in de omgeving)
Maar daar gaat het even niet om, iedereen blijft zn eigen interpretatie houden. Feit blijft gewoon, dat met groove een bepaald muzikaal element wordt aangeduid, dat in verschillende platen prominent aanwezig is. En daarmee is groove evengoed een genre als alle andere vage internationale semi-officiele genres. Zeggen dat er geen genre als groove bestaat is net zo stom als het in specifieke hokjes willen proppen van alles wat je maar hoort. Dat het in belgie, danwel het internationale genre circuit, niet, of verkeerd geinterpreteerd wordt, wil niet zeggen dat het niet bestaat 
imho dan he 
Zowiezo blijf ik de term "internationaal geaccepteerd genre" belachelijk vinden Vertel mij eens wie die regels bepaalt dan 
|
|
Aug-13-2006 20:57
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 12:13.
Forum Rules: