Originally posted by Akia
Vandrarhemmet vi tänkte boka först (Laxen) va fullt så vi har bokat på ett som visserligen e billigare men ligger ca 1 mil i från själva Halmstad. Där kostar de 432:- för 4-bäddsrum (vi e bara 3, så en bädd över om nån e intresserad!). Här en länk om du vill kolla in lite mer: http://www.birkagarden.com/
Fina Laxen är INGET jag rekommenderar
Å det ligger inte särskillt centralt heller för den delen.
Jag ska kolla om jag kan låna min kompis föräldrars stuga i Frösakull.. Finns alltid något en hantverkare kan göra i en sommarstuga
Sep-22-2006 21:56
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Vad skulle du rekommendera då, för den som inte har en kompis föräldrars stuga att låna? Jag har aldrig varit i Halmstad tidigare så jag har väl ingen större koll.
Sep-22-2006 22:07
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Akia
Vad skulle du rekommendera då, för den som inte har en kompis föräldrars stuga att låna? Jag har aldrig varit i Halmstad tidigare så jag har väl ingen större koll.
jag kan rekommendera ALLT utom Fina Laxen .. och Tylöhus, men detär nog lite utanför våra budgetar?
Halmstad är en rätt stor stad, finns många hotell inne i stan som inte kostar en förmögenhet (särskillt nu på sensommar/höst)
Neeeejjj.... Steve å ScuL spelar samtidigt ! De va inte bra
Oct-08-2006 12:24
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
wtf, det var ju inte bra Jag kommer nog komma dit och hälsa på iaf - inte min kopp te vad gäller musiken som ni säkert vet men jag har ett antal polare som bor i halmstad som jag kan slagga hos så jag kommer nog i alla fall förbi och säger hej och eventuellt spiller en öl eller två på er utrustning
Oct-08-2006 13:00
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
Lazlo, kanske kan styra förfest då? jag fisken o cham kommer ner med 3 polare... bland annat Kenny om du känner honom.
Som jag skrev på TC kommer iaf jag se Scul och sedan se Steves andra timme...
Sen får jag se om jag stannar där hela timmen, gör jag definitivt om Steve vågar dra på lite i slutet
Oct-08-2006 17:46
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Kvicket
Lazlo, kanske kan styra förfest då? jag fisken o cham kommer ner med 3 polare... bland annat Kenny om du känner honom.
Som jag skrev på TC kommer iaf jag se Scul och sedan se Steves andra timme...
Sen får jag se om jag stannar där hela timmen, gör jag definitivt om Steve vågar dra på lite i slutet
Alltså jag är ju ingen hardstyle DJ (fast jag har fan GHR001 & GHR002 på vinyl) men nog fan kan de bli rätt hårt ändå... Ni får lära er uppskatta mer än bara HS & HC...
Last edited by SteveTranz4ever on Oct-08-2006 at 20:24
Oct-08-2006 20:08
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Alltså jag är ju ingen hardstyle DJ (fast jag har fan GHR001 & GHR002 på vinyl) men nog fan kan de bli rätt hårt ändå... Ni får lära er uppskatta mer än bara HS & HC...
Det är lugnt, håll dig till din stil. Du får en timma på dig mellan 00-01 där iaf jag kommmer ge dig support
Oct-08-2006 20:32
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
Stefan, det jag lyssnar mest på är iofs inte hs o hc.
Snarare Pete Tongs typ av house
Ska jag däremot gå på fest då är det hs som gäller...
Menade givetvis inte att du ska lira hs men jag hoppas att du kommer lira så hårt du bara kan av det du nu kommer spela!
Oct-08-2006 21:21
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Kvicket
Absolut, bra idé Ska kolla upp vad polaren säger - lär nog inte vara några problem med att dra ihop en lite Sweta pre party...kan till och med göra så att jag drar med mina skivspelare ner till H-stad så vi kan vända lite plattor innan vi drar till festen
Oct-08-2006 21:37
Cham
tranceaddict
Registered: Oct 2004
Lazlo det skulle som jag brukar uttrycka mig vara :
KING!