Originally posted by lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x
hmm kherpak mij, ge kunt daar toch redelijk deftige layouts me maken. zoals mijne bv
*stoef stoef*
Aug-17-2006 12:39
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
ge kunt daar idd schone layouts mee maken.. heel die page is te edit-en als ge wilt.. de mijne was zo een voorgemaakte exact 30 seconden aan bezig geweest en resultaat vind ik heel lekker in feite
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision