Originally posted by mjz
haha bättre att i förväg veta att man kommer missa en kryssning, än att bli grymt sjuk en dag innan det är dags, eller missa båten som anuga
Bra jobbat att missa båten haha...
Ja du det där me sjuk har jag ju testat på så vore kul att veta att man kan åka på en kryssning och sen komma med på båten och vara frisk! hehe...
Aug-26-2006 12:34
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
Location: Never Ever Land
Denna ska jag hänga med på! Blir min första kryssning!
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Connector
Denna ska jag hänga med på! Blir min första kryssning!
fan i mig på tiden! halva värnamo verkar redan ha besökt en kryssning, så du ligger i lä snibbe...var någon jävla snubbe som hälsade på mig senaste kryssningen som jag aldrig tidigare sett eller snackat med...tydligen var han från värnamo och han visste att jag var "dj"...påstod att vi snackat innan...märkligt...