Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > GTA Hotmix Vol. 4 - Voting - Winning DJs inside!
Hotmix Vol. 4
This poll is closed.
Tom Frontier 10 10.99%
Robert Miller 21 23.08%
Luniq 9 2 2.20%
Beta:Blocker 16 17.58%
Kernkraft 19 20.88%
DJOverdose 6 6.59%
shattered~soul vs. arctic light 13 14.29%
Nik Novo 4 4.40%
Total: 91 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
disco stu
Supreme tranceaddict??

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by LydiMaus
Ich soll fragen ob jemand was dagegen hat wenn Robert (falls er unter den ersten 4 bleibt) den ersten intro-part übernehmen kann.
Wer sein Mix-Festival-Set letztens oder die CD für Heike damals kennt wird vielleicht bestätigen können das sein style recht passend ist dafür

Robert sag doch gleich, das das dein alternativaccount ist....

Old Post Aug-25-2006 10:29  Germany
Click Here to See the Profile for disco stu Click here to Send disco stu a Private Message Add disco stu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
schnegggge
Enlargement-President

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by disco stu
Robert sag doch gleich, das das dein alternativaccount ist....

Einer von mittlerweile 19

Old Post Aug-25-2006 10:32  Germany
Click Here to See the Profile for schnegggge Click here to Send schnegggge a Private Message Add schnegggge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LydiMaus
tranceaddict in training

Registered: Aug 2006

Wenn Robert ein Alternativ-Account hätte,
hätte ich mir die Anmeldung hier sparen können und er hätte mich nicht extra beten müssen (nach Benni) hier neben dod.de noch ein paar zeilen zu hinterlassen... aber naja.
Und wenn ihr denkt das er 19 Stimmen nur durch seine eigene Unterstützung zusammebekommt, dann fragt doch einfach den Admin das er
die einzelnen User anzeigen lassen soll...
Zumindest geht das im Spreadshirt-Forum welches genauso aufgebaut ist wie dieses hier.
Dann werden wir ja sehen wer betrogen hat

quote:
Originally posted by Nik Novo
... sollen die anderen nämlich
1. die Tracklist erraten
2. die Reihenfolge der DJs erraten

Oh OK entschuldige, das hab ich nirgends gelesen...

Old Post Aug-25-2006 11:18  Germany
Click Here to See the Profile for LydiMaus Click here to Send LydiMaus a Private Message Visit LydiMaus's homepage! Add LydiMaus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
disco stu
Supreme tranceaddict??

Registered: Nov 2001

du checkst es nich oder?

Wir sagen doch gar nicht das er betrogen hat, wir wissen das er uns mit dem mixen beeindrucken kann!

Aber wir wissen das er es sich nicht verkneifen kann hier mit fake accounts zu posten, nur posten mehr nicht

Old Post Aug-25-2006 11:20  Germany
Click Here to See the Profile for disco stu Click here to Send disco stu a Private Message Add disco stu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by LydiMaus
Oh OK entschuldige, das hab ich nirgends gelesen...

Robert sollte das eigentlich wissen...

Old Post Aug-25-2006 11:21  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Inyrie
Bunnyrie

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Nik Novo
Robert sollte das eigentlich wissen...

Stimmt, weiß der nich immer alles?

Lydi: Solltest du hier bleiben wollen, nachdem Robert wieder ent-suspendiert ist... dann gewöhn dich lieber an den Humor. Sonst hast dus hier schwer. Ich denk mal, Robert weiß, dass wir ihm nicht ernsthaft unterstellen dass er selbst für sich zichmal voten musste um auf so'ne Stimmenzahl zu kommen.

PS: Domi, du hättest den Hotmix zu nem anderen Zeitpunkt ins Leben berufen sollen, unser Festivalmix hat dir alle Stimmen vergrault i

quote:
Originally posted by schlauf
Und was mache ich, wenn ich melodiöslastigen Flächenelektro hören will?

Old Post Aug-25-2006 12:47  Germany
Click Here to See the Profile for Inyrie Click here to Send Inyrie a Private Message Add Inyrie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
schnegggge
Enlargement-President

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Inyrie
...

PS: Domi, du hättest den Hotmix zu nem anderen Zeitpunkt ins Leben berufen sollen, unser Festivalmix hat dir alle Stimmen vergrault i

Tja, hätte er Nik Novo vs. Inyrie in den Poll geschrieben, könntet ihr jetzt schon Blümchen und Scooter Tracks auswählen, aber nein, er will ja unbedingt alleine...

Old Post Aug-25-2006 12:55  Germany
Click Here to See the Profile for schnegggge Click here to Send schnegggge a Private Message Add schnegggge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sav0n
Technoclubaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Stimmt, weiß der nich immer alles?

Lydi: Solltest du hier bleiben wollen, nachdem Robert wieder ent-suspendiert ist... dann gewöhn dich lieber an den Humor. Sonst hast dus hier schwer. Ich denk mal, Robert weiß, dass wir ihm nicht ernsthaft unterstellen dass er selbst für sich zichmal voten musste um auf so'ne Stimmenzahl zu kommen.

hehe, als ich die playlist gelesen habe war ich geschokkkkkkkkkt.
der günther gras der gta's mit so einem mix

bli bla blo

Old Post Aug-25-2006 13:01  Germany
Click Here to See the Profile for Sav0n Click here to Send Sav0n a Private Message Add Sav0n to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sir. Lunchalot
Paradenliebhaber

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Sav0n

Der gute Mann heißt Grass. Gras war was anderes, aber darüber spricht auch keiner mehr oder auch nur Jahrzehnte später (I did not inhale!).

Old Post Aug-25-2006 15:01  Germany
Click Here to See the Profile for Sir. Lunchalot Click here to Send Sir. Lunchalot a Private Message Add Sir. Lunchalot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:

Das Gefühl hab ich irgendwie auch i

Da ist aber nur Kai dran Schuld, weil er das B2B Set von Alex und mir nicht wieder hinkriegt

quote:
Originally posted by Sav0n
hehe, als ich die playlist gelesen habe war ich geschokkkkkkkkkt.

lol wtf?

Old Post Aug-26-2006 11:54  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexSprengberg
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005

Kernüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
also nur wenn er trance spielt

Old Post Aug-27-2006 17:13  Germany
Click Here to See the Profile for AlexSprengberg Click here to Send AlexSprengberg a Private Message Add AlexSprengberg to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
shattered~soul
bull5hit

Registered: May 2005

quote:
Originally posted by AlexSprengberg
Kernüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
also nur wenn er trance spielt

kleiner tipp: wenn er diesmal mnml spielt, dann kannst vorspulen und musst net wieder erzählen, dass du joggen gehst...

Old Post Aug-27-2006 17:50  Germany
Click Here to See the Profile for shattered~soul Click here to Send shattered~soul a Private Message Add shattered~soul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > GTA Hotmix Vol. 4 - Voting - Winning DJs inside!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Pls O.o !!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackP.H.A.T.T. & Solar Scape - Promise [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:52.

Forum Rules: