|
w00t hoe koel is dat! Iris getrouwd EN zwanger! EN smirnoff is braaf geworden!
updatje:
Net pas een beetje bijgekomen van het draaien in Rotterdam op de intreeweek daar, 2 days in a row.
2 september draai ik in Leiden, in de In Casa op een drum&bass feest met best wel Neerland's beste DnB dj's die er bestaan; Black Sun Empire, Shapeshifter en Optech.
Maaarrr 9 september wordt het echt vet! Dan sta ik op 1 van de trucks met 1,6 gigawatt op sweetvibes Zoetermeer (de tegenhanger van de FFWD).
En als klap op de vuurpijl mag ik daar ook nog op het afsluitende feest draaien met Francesco Pico en Ernezto! Dit jaar is het aan een bosrand, ben heel benieuwd hoe cool dat wordt.
Binnenkort zal ik ook te vinden zijn in Amsterdam bij Over 't IJ, in Rotterdam, Utrecht, Alphen aan den Rijn en ik baal dus ontiegelijk dat ik mn OV volgende week moet inleveren.
Wel heerlijk dat ik op leuke undergroundfeestjes sta; met Jean draaien was voor mij ook leuk maar dit vind ik toch een stuk fijner. Eigenlijk wil ik niet zo veel meer draaien maar het LUKT gewoon niet.
Als er voor 2 september nog mensen uit de buurt van Leiden op de gastenlijst willen voor In Casa PM me gerust!
Oja, studeren, sja... ehm.... dat gaat niet zo goed nog steeds, ben nu dus al 7 jaar student, en kheb er het volste vertrouwen in dat ik dit jaar studiepunten haal!