Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Waar in Oud-Rijswijk? Vlabij Herenstraat of richting Lindelaan?

Tim gaat nog steeds kut ja, heb vandaag toevallig weer een sms gekregen van hem

Ben net afgestudeerd, ga in februari weer studeren, schakelprogramma COmmunicatiewetenschap UvA. Ben nog op zoek naar een tweede bijbaan, omw at geld te verdienen om mijn studie te betalen. Oh ja, ben ook verhuisd, vlakbij HS nu en werk

Old Post Aug-27-2006 20:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Feli chinees! Nog meer studeren? Toemaar!
Kan je niet ipv een 2e bijbaan gewoon een echte baan zoeken & studeren in deeltijd?

Waar woon je vlakbij HS?

Lindelaan zelf. Maar Herenstraat en Lindelaan liggen zo dicht bij elkaar

Old Post Aug-28-2006 04:43 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Opti
Waar in Oud-Rijswijk? Vlabij Herenstraat of richting Lindelaan?

Tim gaat nog steeds kut ja, heb vandaag toevallig weer een sms gekregen van hem

Ben net afgestudeerd, ga in februari weer studeren, schakelprogramma COmmunicatiewetenschap UvA. Ben nog op zoek naar een tweede bijbaan, omw at geld te verdienen om mijn studie te betalen. Oh ja, ben ook verhuisd, vlakbij HS nu en werk

nog verder studeren schakeljaar voor master dus. Maarre moet je je wiskunde daarvoor niet ophalen? Wilde eerst ook master communicatiewetenschappen gaan doen in enschede maar nadat ik zag wat je daarvoor een statistiek moest doen dacht ik...Ik ga eerst maar werk zoeken.

Met Tim gaat het idd nog niet zo goed maar het is alwel beter dan paar maand geleden.

Owja en bastiaan is nog aan het bijkomen van zijn vakantie....

7 dagen festival in hongarije en daarna direct door gegaan naar lowlands.

Old Post Aug-28-2006 15:15  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Haha wat grappig om iedereen weer tegen te komen. Ben volgens mij niet de enige die hier amper nog post

Wat is er precies met Tim aan de hand? Klinkt allemaal niet echt goed?

Sja, ik ben bijna klaar met mn studie. Het enige dat nog afgemaakt moet worden is mijn scriptie en daarna maar eens gaan jobben. Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen

Old Post Aug-29-2006 14:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Jappio
Haha wat grappig om iedereen weer tegen te komen. Ben volgens mij niet de enige die hier amper nog post

Wat is er precies met Tim aan de hand? Klinkt allemaal niet echt goed?

Sja, ik ben bijna klaar met mn studie. Het enige dat nog afgemaakt moet worden is mijn scriptie en daarna maar eens gaan jobben. Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen

Tim heeft iets op zijn hoofd gekregen tijdens het werk en sindsdien gaat het niet helemaal lekker...

JIJ een vaste vriendin? LOL!

Old Post Aug-29-2006 16:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

quote:
Originally posted by Jappio
blablabla.... Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen

W00t !

Heb je haar versierd op de smirnoff mannier ?? (jij weet wel hoe)

Whaha

Old Post Aug-29-2006 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Is je zusje inmiddels al toe aan een goed huwelijk Jappio?

Old Post Aug-29-2006 21:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by SnuggLe
Feli chinees! Nog meer studeren? Toemaar!
Kan je niet ipv een 2e bijbaan gewoon een echte baan zoeken & studeren in deeltijd?

Waar woon je vlakbij HS?

Lindelaan zelf. Maar Herenstraat en Lindelaan liggen zo dicht bij elkaar

NOu ja, die tweede bijbaan is voor tot februari en ben eigenlijk op zoek naar een baan in de Communicatie... daarna ga ik door met één bijbaan en studeer ik weer dus. De opleiding wordt niet in deeltijd aangeboden, dus helaas niet echt een optie...

Woon nu tegenover het studentenhuis op de Rijswijkseweg, mijn slaapkamer kijkt uit over de Rijswijkseweg en dat studentenhuis dus... Het is zeg maar 5 minuutjes van de Herenstraat af

quote:
Originally posted by magrec
nog verder studeren schakeljaar voor master dus. Maarre moet je je wiskunde daarvoor niet ophalen? Wilde eerst ook master communicatiewetenschappen gaan doen in enschede maar nadat ik zag wat je daarvoor een statistiek moest doen dacht ik...Ik ga eerst maar werk zoeken.

Ehm nee? Valt wel mee uit wat ik begreep

Old Post Aug-29-2006 22:26 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Over 3 weken even op vakantie naar Afrika.

Vet hoor. Ik hoop dat als je foto's gaat maken (en die kans is bij jou eigenlijk altijd wel heel groot) je ze ook hier laat zien!

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Aug-31-2006 17:29 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by AirPole
Vet hoor. Ik hoop dat als je foto's gaat maken (en die kans is bij jou eigenlijk altijd wel heel groot) je ze ook hier laat zien!

Natuurlijk. Dat spreekt voor zich.

Old Post Aug-31-2006 18:48 
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

w00t hoe koel is dat! Iris getrouwd EN zwanger! EN smirnoff is braaf geworden!

updatje:
Net pas een beetje bijgekomen van het draaien in Rotterdam op de intreeweek daar, 2 days in a row.
2 september draai ik in Leiden, in de In Casa op een drum&bass feest met best wel Neerland's beste DnB dj's die er bestaan; Black Sun Empire, Shapeshifter en Optech.

Maaarrr 9 september wordt het echt vet! Dan sta ik op 1 van de trucks met 1,6 gigawatt op sweetvibes Zoetermeer (de tegenhanger van de FFWD).
En als klap op de vuurpijl mag ik daar ook nog op het afsluitende feest draaien met Francesco Pico en Ernezto! Dit jaar is het aan een bosrand, ben heel benieuwd hoe cool dat wordt.
Binnenkort zal ik ook te vinden zijn in Amsterdam bij Over 't IJ, in Rotterdam, Utrecht, Alphen aan den Rijn en ik baal dus ontiegelijk dat ik mn OV volgende week moet inleveren.
Wel heerlijk dat ik op leuke undergroundfeestjes sta; met Jean draaien was voor mij ook leuk maar dit vind ik toch een stuk fijner. Eigenlijk wil ik niet zo veel meer draaien maar het LUKT gewoon niet.

Als er voor 2 september nog mensen uit de buurt van Leiden op de gastenlijst willen voor In Casa PM me gerust!

Oja, studeren, sja... ehm.... dat gaat niet zo goed nog steeds, ben nu dus al 7 jaar student, en kheb er het volste vertrouwen in dat ik dit jaar studiepunten haal!

www.balticbastian.com/

Old Post Sep-01-2006 22:55  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Ach... wat heet braaf hé

Maaruh... hoest met je zus theesaus ??

Old Post Sep-02-2006 12:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Aan De Oude Ta-gang!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParadise Soul – Theme [2024] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSunfreakz feat. Andrea Britton - Counting Down The Days (axwell remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:03.

Forum Rules: