Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands
oh laat maar, kreeg net een mailtje van paylogic met daarbij de tickets. Erg handig systeem moet ik zeggen, je hoeft de deur niet uit en ook niet bang te zijn dat de kaartjes kwijt raken in de post.
Sep-21-2006 17:45
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
Ja ik vind het ook een topsysteem! Ik heb er zin in, ik ga me kapot stuiteren, ohw ik hoop zo op Open your Eyes van Nalin & Kane, dan ga ik door het dak heen
Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands
mijn vrouw en ik hebben er ook onwijs veel zin in, denk ook dat we heel de avond aan het stuiteren zijn haha. Ik hoop ook op open your eyes, maar dan van Insigma, die vind ik toch net ietsje mooier. Allebei zou natuurlijk helemaal top zijn :-)
Sep-21-2006 21:12
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
Transara en ik gaan weer ns een thuiswedstrijd spelen morgen
Sep-22-2006 21:47
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
Onwijs leuke avond gehad, ik was met een leuke groep mensen, sfeer was prima, druk genoeg in de zaal, muziek ook super maar TERING WAT STOND HET GELUID WEER HARD, ik heb nogsteeds last van mijn oren. Volgende keer gaan er zeker oordoppen mee naar de Asta
Chicane - Saltwater
Schiller - Das Glockenspiel
Signum - Push through
Yahel - Voyage
Tiësto - Urban train
Andain - Beautiful things
System F ft. Armin - Exhale
Delerium - Silence
Three Drives - Sunset on ibiza
Rapide Eye - Circa Forever (REmix)
Underworld - Born Slippy
Paul van Dyk - For an angel
Veracocha - Carte Blanche
Gouryella - Tenshi
Mario Piu - Serendipity!
Ballearic Bill - Destination sunshine (Tiesto Power Mix)
Katana - Fancy Fair
Dit allemaal in willekeurige volgorde, ben verder het grootste deel vergeten
Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands
was een heerlijk feestje, heel veel mooie platen gehoord, echt zo tof om al die "oudjes" weer eens te horen! Maar zoals Asperge ook al zei, muziek stond veel te hard, geluid was daardoor niet mooi, zeker vooraan niet. Maar ondanks dat toch een superavond gehad. Grote held was voor mij Robert Nickson, hij draaide echt een heerlijk uur, met (wat mij betreft) alleen maar mooie platen. In aanvulling op het lijstje van Asperge, hier nog een paar platen die ik nog kan herinneren en wat mij betreft ook de hoogtepunten van de avond:
Push - The Legacy (2 maal)
Masters & Nickson-Out there(vocal version)!! Op aanvraag
Binary Finary
Insigma - Open Your Eyes
DJ Spoiled & Zigo - More & More
Dit soort feestjes mogen er van mij vaker komen!
Sep-26-2006 16:33
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
Enkele plaatjes die Leon Bolier gedraaid heeft:
Der Dritte Raum - Hale Bopp
Dance 2 Trance - Power of American Natives
BBE - Seven Days & One Week
Coast 2 Coast - Home
Veracocha - Carte Blanche
Oliver Lieb - Subraumstimulation
Libra - Calling your Name (Pronti & Kalmani Remix)
___________________
Tuig van de eerste klasse!
Sep-26-2006 20:27
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
Zow dat ik subraumstimulation ben vergeten, wat ben ik hard los gegaan op die plaat