Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [23-09-2006] Trance Classics Party - Asta, Den Haag
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands

oh laat maar, kreeg net een mailtje van paylogic met daarbij de tickets. Erg handig systeem moet ik zeggen, je hoeft de deur niet uit en ook niet bang te zijn dat de kaartjes kwijt raken in de post.

Old Post Sep-21-2006 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ



Registered: Mar 2002
Location: Leiden

Ja ik vind het ook een topsysteem! Ik heb er zin in, ik ga me kapot stuiteren, ohw ik hoop zo op Open your Eyes van Nalin & Kane, dan ga ik door het dak heen


___________________
DJ Arjan Kreischer.com is online!

Old Post Sep-21-2006 19:08 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands

mijn vrouw en ik hebben er ook onwijs veel zin in, denk ook dat we heel de avond aan het stuiteren zijn haha. Ik hoop ook op open your eyes, maar dan van Insigma, die vind ik toch net ietsje mooier. Allebei zou natuurlijk helemaal top zijn :-)

Old Post Sep-21-2006 21:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

Transara en ik gaan weer ns een thuiswedstrijd spelen morgen

Old Post Sep-22-2006 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ



Registered: Mar 2002
Location: Leiden

Onwijs leuke avond gehad, ik was met een leuke groep mensen, sfeer was prima, druk genoeg in de zaal, muziek ook super maar TERING WAT STOND HET GELUID WEER HARD, ik heb nogsteeds last van mijn oren. Volgende keer gaan er zeker oordoppen mee naar de Asta


___________________
DJ Arjan Kreischer.com is online!

Old Post Sep-25-2006 10:37 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

tracklists?


___________________
bah

Old Post Sep-26-2006 12:04 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ



Registered: Mar 2002
Location: Leiden

Wat mij zo even snel te binnen schiet:

Chicane - Saltwater
Schiller - Das Glockenspiel
Signum - Push through
Yahel - Voyage
Tiësto - Urban train
Andain - Beautiful things
System F ft. Armin - Exhale
Delerium - Silence
Three Drives - Sunset on ibiza
Rapide Eye - Circa Forever (REmix)
Underworld - Born Slippy
Paul van Dyk - For an angel
Veracocha - Carte Blanche
Gouryella - Tenshi
Mario Piu - Serendipity!
Ballearic Bill - Destination sunshine (Tiesto Power Mix)
Katana - Fancy Fair


Dit allemaal in willekeurige volgorde, ben verder het grootste deel vergeten

Hier trouwens nog een filmpje:

http://video.google.nl/videoplay?docid=8038387185509339797

Gevonden op mdj forum


___________________
DJ Arjan Kreischer.com is online!

Last edited by Asperge on Sep-26-2006 at 14:31

Old Post Sep-26-2006 14:25 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands

was een heerlijk feestje, heel veel mooie platen gehoord, echt zo tof om al die "oudjes" weer eens te horen! Maar zoals Asperge ook al zei, muziek stond veel te hard, geluid was daardoor niet mooi, zeker vooraan niet. Maar ondanks dat toch een superavond gehad. Grote held was voor mij Robert Nickson, hij draaide echt een heerlijk uur, met (wat mij betreft) alleen maar mooie platen. In aanvulling op het lijstje van Asperge, hier nog een paar platen die ik nog kan herinneren en wat mij betreft ook de hoogtepunten van de avond:

Push - The Legacy (2 maal)
Masters & Nickson-Out there(vocal version)!! Op aanvraag
Binary Finary
Insigma - Open Your Eyes
DJ Spoiled & Zigo - More & More

Dit soort feestjes mogen er van mij vaker komen!

Old Post Sep-26-2006 16:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gonzo
blub .oO



Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands

Enkele plaatjes die Leon Bolier gedraaid heeft:

Der Dritte Raum - Hale Bopp
Dance 2 Trance - Power of American Natives
BBE - Seven Days & One Week
Coast 2 Coast - Home
Veracocha - Carte Blanche
Oliver Lieb - Subraumstimulation
Libra - Calling your Name (Pronti & Kalmani Remix)




___________________
Tuig van de eerste klasse!

Old Post Sep-26-2006 20:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gonzo Click here to Send Gonzo a Private Message Visit Gonzo's homepage! Add Gonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ



Registered: Mar 2002
Location: Leiden

Zow dat ik subraumstimulation ben vergeten, wat ben ik hard los gegaan op die plaat


___________________
DJ Arjan Kreischer.com is online!

Old Post Sep-27-2006 13:13 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [23-09-2006] Trance Classics Party - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrAnCeR's...U MuSt ChEck ThIs OuT...ID? [2002] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSunlounger - Another Day On The Terrace (Club Mix) [Armada] [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!