ik heb de cd van Dj Astrid een weekie geleden gehaad... was en paar euro ofzo.. DJ Astrid presents Positive Energy wel leuke cdtje
quote: ik heb de cd van Dj Astrid een weekie geleden gehaad... was en paar euro ofzo.. DJ Astrid presents Positive Energy wel leuke cdtje zal wel ff vragen of ze die OOK wil meenemen
Effe vraagje............komt dat mens nou nog bij je spinnen offuhhhh?!?! want het laat wel lang op zich wachten!!! Maar we horen het wel...... de bamiballen!
___________________ Allemaal gelul!!
ik hoop het wel iig dit was er tot nu toe gebeurd 1. ik had die veiling dus gewonnen 2. zij zouden mij contact met haar op laten nemen 3. ze lieten niets van zich horen 4. ik stuur een mailtje met de vraag of er nog wat komt 5. ze sturen me terug dat er een communicatiefout is en dat ik als nog in contact wordt gebracht, maar daar heb ik nog niets van gehoord nu is het nog afwachten dus
jo ik woon ook in groningen, mag ik haar een kwartierje lenen? krijg je van mij wat euro's ???? ltr
Maar heb je ook al betaald? Als je al wel betaald hebt, heeft ze je genaaid voordat ze zelfs maar bij je in je kamer is geweest!
pfff wat denk je? eerst draaien, dan naaien en dan afrekenen maar vraag me af of ze wel komt
quote:Originally posted by DJ Bazz maar vraag me af of ze wel komt DAT hangt ook weer van JOU af dan
quote:Originally posted by DJ Bazz pfff wat denk je? eerst draaien, dan naaien en dan afrekenen maar vraag me af of ze wel komt Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal niet te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje! Vandaar dus ook dat je nix hoort
Last edited by DjRV on Apr-14-2002 at 11:54
auch that's gotta hurt
quote:Originally posted by DjRV Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje! Vandaar dus ook dat je nix hoort Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!! En dat kwajongensgedrag staat ze toch zeker wel boven...... Daarom Astrid als je dit leest, het zou cool zijn als je gewoon bij die gozer komt draaien en hij waar voor z'n geld krijgt!!! Astrid, RESPECT!!!!!!!
___________________ Favorite producer atm: Joris Voorn Favorite DJs atm: James Holden & Benny Rodrigues
quote:Originally posted by Raymond Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!! En dat kwajongensgedrag staat ze toch zeker wel boven...... Daarom Astrid als je dit leest, het zou cool zijn als je gewoon bij die gozer komt draaien en hij waar voor z'n geld krijgt!!! Astrid, RESPECT!!!!!!! mja Astrid, als je dit leest... WHAHAAHAHAH, wa een humor weer vinnet best wel nep hoe dit aangepakt wordt, zou bijna denken dat Astrid helemaal geen toestemming heeft gegeven voor die veiling...
___________________ I SUCK MONKEYS IN HELL