Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Afrijden..Hoe erg is het?
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

Hehe. Een niet nader te noemen persoon die ik ken heeft vele keren in de vrachtwagen van paps rondgereden zonder rijbewijs. Hier heb ik het dan niet over kleine stukjes maar gewoon best lange ritten. Paps vond het trouwens niet eens erg zolang die maar uitkeek.


___________________

Old Post Sep-22-2006 18:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland

quote:
Originally posted by basvh
Hehe. Een niet nader te noemen persoon die ik ken heeft vele keren in de vrachtwagen van paps rondgereden zonder rijbewijs. Hier heb ik het dan niet over kleine stukjes maar gewoon best lange ritten. Paps vond het trouwens niet eens erg zolang die maar uitkeek.


geen idee over wie je het hebt

Old Post Dec-11-2006 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic



Registered: Jul 2003
Location: Sequence Realm

Leuk om de topic weer te lezen.

Kennelijk veel ophef over het rijden zonder rijbewijs. Misschien denk je dat ik dit deed voor de lol. maar heb gewoon ander half jaar netjes auto gereden puur voor transport zeg maar. En pappie heeft me leren auto rijden

Ik moet wel zeggen dat ik altijd voorzichtig heb gereden en omdat ik dit ander half jaar heb gedaan, heb ik nu na het behalen van mijn rijbewijs (29-09-2006 perfecte rit gereden ) niet de behoefte om 150 te rijden op de snelweg, of zonder gordel etc. Wat je dus HEEL vaak bij jongeren ziet als ze eenmaal hun papiertje halen. Geen wonder dat je nu de 3 staf punten systeem hebt.

Ider zijn mening


___________________
quote:
Originally posted by Octanesyco
Greetings. My name is Casey. You can call me Moose.
-Moose

Old Post Dec-11-2006 14:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik vind zonder rijbewijs rijden wel ZO debiel! Buiten het feit dat je een fikse beuk kunt verwachten als je me ooit zou T-bonen in het verkeer (en ik nog in die staat zou zijn dat ik dat zou kunnen) zou ik echt NIET in jouw schoenen willen staan als je rijbewijsloos een keer een koter van iemand ondersteboven beukt. Zoiets kan op zich zomaar gebeuren (heb het nooit gehad, hoop het nooit te hebben en lijkt me verschrikkelijk óm te hebben) maar als el pappie van die koter hoort dat jij ook nog eens het gore rotlef hebt gehad om zonder rijbewijs te gaan karren .... pffff. See you in court or in prison zeg maar .

Geen excuses ook trouwens, ik ben vrij rechttoerechtaan als het op zulke dingen aankomt .


Helemaal mee eens!
Leuk dat je kunt rijden zonder rijbewijs,dat kan zo goed als iedereen,de gevolgen na een ongeluk WIL echter niet iedereen,alleen sukkels


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Dec-14-2006 07:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

De gevolgen zijn meestal niet zichtbaar voor diegene.

Vaak gaat het goed, maar als het dan mis gaat dan ben je ook echt goed de sjaak!

Onverzekerd, onvolwassen etc.


Het afrijden bij mij ging trouwens prima. Was na een half uurtje weer terug. Ben nu inmiddels 9 jaar trots eigenaar van zo'n roze papiertje en (gelijk ff afkloppen) heb nog nooit een ongeval gehad of veroorzaakt.


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Dec-14-2006 09:46 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Afrijden..Hoe erg is het?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2 Tunes to identify (Should be easy) [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStimulant DJ's - "Are You Serious" (Paul Glazby Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!