|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik vind zonder rijbewijs rijden wel ZO debiel! Buiten het feit dat je een fikse beuk kunt verwachten als je me ooit zou T-bonen in het verkeer (en ik nog in die staat zou zijn dat ik dat zou kunnen) zou ik echt NIET in jouw schoenen willen staan als je rijbewijsloos een keer een koter van iemand ondersteboven beukt. Zoiets kan op zich zomaar gebeuren (heb het nooit gehad, hoop het nooit te hebben en lijkt me verschrikkelijk óm te hebben) maar als el pappie van die koter hoort dat jij ook nog eens het gore rotlef hebt gehad om zonder rijbewijs te gaan karren .... pffff. See you in court or in prison zeg maar .
Geen excuses ook trouwens, ik ben vrij rechttoerechtaan als het op zulke dingen aankomt . |
Helemaal mee eens!
Leuk dat je kunt rijden zonder rijbewijs,dat kan zo goed als iedereen,de gevolgen na een ongeluk WIL echter niet iedereen,alleen sukkels
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|