Naam: Hendrik Studierichting vorig jaar: diergeeskunde Studierichting:nog altijd Jaar:3e Instelling: Psychiatrisch centrum Caritas-Melle Vervoersmiddel: Een appelblauw zeegroene nissan Vervoersmiddel schoolgrief: Een blauw kabas van kipling, nog gekocht toen ik naar de middelbare school ging Uurrooster: Altijd les van 8u30 tot 11u30, en in de 4 namiddagen op 5 practicums.
Foto @school: Ik heb altijd de kodak mee... dus is da moeilijk om der zelf op te staan. Ik zal mijn best doen er nog een te laten maken
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Naam: Ikke Studierichting vorig jaar: Informatica Studierichting:Informatica (Optie Multimedia) Jaar:3e Instelling: Hoge school Gent, Departement Aalst (BEST noemet ) Vervoersmiddel: Broembroem Vervoersmiddel schoolgrief: laptopkabas Uurrooster: Van 10h30 tot 17h45 of 8h15 tot 15h30 en vrijdags geen meestal geen les (begeleide zelfstudie)
Sep-25-2006 21:15
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by Tiger777 Vervoersmiddel schoolgrief: Een blauw kabas van
zon old-skool vierkante, FTW !!!!
Naam: Michael Studierichting vorig jaar: Handelswetenschappen Studierichting:still HW Jaar:4e, 2de lic Familiebedrijven of 1 master FB, naargelang ge wilt old-skool blijven of hip doen Instelling: EHSAL Vervoersmiddel: Audi 100 break, ma nat school spijtig genoeg openbaar vervoer, hoewel ik in principe tegen openbaar vervoer* ben Vervoersmiddel schoolgrief: Zwarte eastpack en UDG Army Desert color Uurrooster: Eerst Trimester: Afwisselend 2-3 dagen per week, maandag en vrijdag altijd congé dus en donderdag afwisselend. Het aantal uren les dat ik max heb is zon 14 uur da zegt genoeg zeker Foto @school: Daar moeten echt geen foto's van getrokken worden, tis zon groen kot
*cfr. Studentenabos van de MIVB, worst possible nightmare
Naam: Koen Studierichting vorig jaar: Burgerlijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek, GIT van 1e en 2e proef Studierichting: Burgelijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek optie Mechanische Energietechniek, GIT van 2e en 3e proef Jaar: Nu dus al 5e jaar da'k bezig ben, deel van 't 4e dak nog moest afwerken en al een deel van't 5e erbij om bezig te blijven Instelling: UGent Vervoersmiddel: tevoet Vervoersmiddel schoolgrief: kipling van in't middelbaar Uurrooster: zit veel te vol...
Sep-25-2006 22:10
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Antwerp
quote:
Originally posted by Bertn
gadver, ik had dat intakegesprek ook meegedaan en ben uitgelachen geweest door die 2 losers daar.
Ik wil details
Wel spijtig. Ik had met ne BETA in de klas kunnen zitten. Allé ene da het al was vantevoren. Ni gelijk Pheatus da ik hier eerst heb moeten inwijden
Sep-26-2006 11:20
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Eagle`
zon old-skool vierkante, FTW !!!!
Nee joenge. Allé, ik zeg 'kabas' ma eigenlijk ist ne rugzak
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Sep-26-2006 12:49
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
quote:
Originally posted by Hydra
Ik wil details
Wel spijtig. Ik had met ne BETA in de klas kunnen zitten. Allé ene da het al was vantevoren. Ni gelijk Pheatus da ik hier eerst heb moeten inwijden
ik kwam binnen in een t-shirt, en dat stond hen niet aan. dus zaten ze maar een kwartier lang domme opmerkingen te maken over het feit dat ik mij daar durfde te vertonen in een t-shirt en zo... en me constant opjagen en zo. kwas blij dak daar buiten was, en nu ben ik ook blij dak iets anders kan volgen
___________________
Sep-26-2006 18:30
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
Naam: Jeroen Studierichting vorig jaar: Handelswetenschappen Studierichting: zie vorige Jaar: 3e Instelling: Vlekho.. Vervoersmiddel: Auto/Trein Vervoersmiddel schoolgrief: zwarte rugzak van eastpak Uurrooster: Geen goesting om dat te typen, staat trouwens nog ni vast ook
Foto @school: euhm, ni echt
Sep-26-2006 18:37
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
Re: U studeert: basic info
Naam: Steven Studierichting vorig jaar: Graduaat Informatica 2e jaar Studierichting: Graduaat informatica 3e jaar Jaar: 3e Instelling: Groep-T ACE Leuven Vervoersmiddel: Fiets
Schoolgrief:
niks eigenlijk... mijn pcke thuis, en da opt school
Sep-26-2006 21:23
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Antwerp
quote:
Originally posted by Bertn
ik kwam binnen in een t-shirt, en dat stond hen niet aan. dus zaten ze maar een kwartier lang domme opmerkingen te maken over het feit dat ik mij daar durfde te vertonen in een t-shirt en zo... en me constant opjagen en zo. kwas blij dak daar buiten was, en nu ben ik ook blij dak iets anders kan volgen
Da was gewoon een psychologische test . Hij heeft bijna iedereen afgekraakt. Er is zelfs een meiske wenend naar buiten gekomen naar't schijnt. In de les is hij (gelukkig) helemaal anders.