|
|
|
|
 |
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by TOR
Ik vind het wel jammer dat heel wat mensen neerbuigend doen over een dergelijke, luwere vorm van ambitie. Daarom ook één van mijn vragen in de openingspost. Precies of je kunt maar spreken van een geslaagd leven als je aan de top bent geraakt in het arbeidsleven. |
Carriere maken is voor mij zeker niet belangrijk. Bij mijn huidige job kan ik zelfs totaal niet doorgroeien omdat er gewoon niet meer functies zijn. En dat stoort me momenteel zeker niet. Misschien krijg ik later meer ambitie en wil ik hier ooit directeur worden. Maar die functie bestaat hier momenteel nog niet. Zoals ik al zei in een vorige post: ik werk om te leven ik leef niet om te werken. Bovendien probeer ik alles zo economisch mogelijk te doen. Nl. Zoveel mogelijk doen met zo weinig mogelijk moeite. Kben ook liever lui dan moe. Als ik iets krijg zal ik dat ook met een mooie glimlach aannemen.
Mijn vrije tijd is voor mij veruit het belangrijkste, en die is er nu al veel te weinig imo. En in mijn hobby's heb ik dan weer een pak meer ambities. Zo zit ik toch meerdere uren per week in het verenigingsleven. Zowel als deelnemer en als bestuurslid.
En geld is zeker een belangrijk ding. Heb nu een loon van Bloso wat denk ik overeenstemt met dat van de Vlaamse regering. En te klagen heb ik zeker niet. Ik kan mij deftige kleren permiteren, goed eten, beschik over auto, pc, tv, ipod, kan op reis gaan, heb vrij dure hobby, kan regelmatig op café blijven hangen. Ben nu zelfs onlangs gaan samenwonen en hebben alles nieuw gekocht en er blijft toch een pak spaargeld over. Dus gewoon niet met je geld smijten en je komt al heel ver. En 4 jaar werken voor je verhuist helpt ook een pak 
Sep-27-2006 07:08
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:30.
Forum Rules: