Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hoe belangrijk is een goede job?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Zijn er hier eigenlijk zelfstandigen/ondernemers onder ons ?

Mijn ambitie, en voor een stuk droom, is toch wel om zelf iets te kunnen opstarten... Dat hoeft zelfs niets groots te zijn met vrij hoge lonen enzo; maar als je daar in lukt geeft deze vorm van 'carriere' toch wel extra voldoening in je leven denk ik . Maar uiteraard zal familie altijd op de eerste plaats komen.

Old Post Sep-26-2006 20:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

quote:
Originally posted by Push2005
Zijn er hier eigenlijk zelfstandigen/ondernemers onder ons ?


Ik in bijberoep, maar 't is niet de bedoeling om ooit groot uit te groeien. Als die mogelijkheid zich aanbiedt, zal ik die op dat moment misschien wel aangrijpen, maar voor het moment zie ik me dat niet echt doen, ook omwille van het totale gebrek aan vrije tijd als je voltijds zelfstandige bent.


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Sep-26-2006 20:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!



Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle

quote:
Originally posted by Push2005
Zijn er hier eigenlijk zelfstandigen/ondernemers onder ons ?

Mijn ambitie, en voor een stuk droom, is toch wel om zelf iets te kunnen opstarten... Dat hoeft zelfs niets groots te zijn met vrij hoge lonen enzo; maar als je daar in lukt geeft deze vorm van 'carriere' toch wel extra voldoening in je leven denk ik . Maar uiteraard zal familie altijd op de eerste plaats komen.



Heb het nooit met die woorden gezegd destijds, maar dat ga u lukken

Old Post Sep-26-2006 20:13  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Ik vind ook dat een goeie job waar ge u kunt amuseren heel belangrijk is... dat is uiteindelijk de enige bezigheid waar ge (in 't algemeen) 38u per week mee bezigzijt. Geld is en blijft uiteraard dé motivator.

Op mijn vorige job verdiende ik netto 400 euro per maand minder dan nu (tja, ze profiteerden ervan dat ik geen diploma had en nog geen werkervaring), en ik kan u verzekeren dat ik het verschil nu voel. Geld is héél belangrijk...

Nuja, als ik kan kiezen tussen een hatelijke job doen voor 200 euro meer per maand, dan zou ik passen hoor.

Old Post Sep-26-2006 21:25 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by TOR
Ik vind het wel jammer dat heel wat mensen neerbuigend doen over een dergelijke, luwere vorm van ambitie. Daarom ook één van mijn vragen in de openingspost. Precies of je kunt maar spreken van een geslaagd leven als je aan de top bent geraakt in het arbeidsleven.


Carriere maken is voor mij zeker niet belangrijk. Bij mijn huidige job kan ik zelfs totaal niet doorgroeien omdat er gewoon niet meer functies zijn. En dat stoort me momenteel zeker niet. Misschien krijg ik later meer ambitie en wil ik hier ooit directeur worden. Maar die functie bestaat hier momenteel nog niet. Zoals ik al zei in een vorige post: ik werk om te leven ik leef niet om te werken. Bovendien probeer ik alles zo economisch mogelijk te doen. Nl. Zoveel mogelijk doen met zo weinig mogelijk moeite. Kben ook liever lui dan moe. Als ik iets krijg zal ik dat ook met een mooie glimlach aannemen.

Mijn vrije tijd is voor mij veruit het belangrijkste, en die is er nu al veel te weinig imo. En in mijn hobby's heb ik dan weer een pak meer ambities. Zo zit ik toch meerdere uren per week in het verenigingsleven. Zowel als deelnemer en als bestuurslid.

En geld is zeker een belangrijk ding. Heb nu een loon van Bloso wat denk ik overeenstemt met dat van de Vlaamse regering. En te klagen heb ik zeker niet. Ik kan mij deftige kleren permiteren, goed eten, beschik over auto, pc, tv, ipod, kan op reis gaan, heb vrij dure hobby, kan regelmatig op café blijven hangen. Ben nu zelfs onlangs gaan samenwonen en hebben alles nieuw gekocht en er blijft toch een pak spaargeld over. Dus gewoon niet met je geld smijten en je komt al heel ver. En 4 jaar werken voor je verhuist helpt ook een pak


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Sep-27-2006 07:08  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever



Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe

quote:
Originally posted by anke
vaak verdienen zo'n rotjobs beter dan beroepen waar je vele jaren moet voor leren.
als je het voor het geld doet weet je wat je moet kiezen


Whahahaha... zo een naief kind da gij zijt. Voor de eerste jaren ben ik daarmee akkoord, maar ik kan u verzekeren als ge gestudeerd hebt en ge wat kunt doorgroeien dat die kloof echt gigantisch groot wordt. Ik ken mensen (en dit zijn geen uitzonderingen) die rond de 150€ per uur verdienen (tel dat maar eens uit per maand ). Dat gaat gij nooit verdienen als verpleegster hoor en dit zeg ik met veel respect voor de verpleegsters en alle goede vakmannen in het algemeen.

Verder vind ik een carrière wel vrij belangrijk. Het is gewoon plezant je intellectuele grens telkens wat te verleggen, meer verantwoordelijkheid te krijgen, er wordt meer rekening gehouden met je mening, meer geld verdienen (of course)... Vooral het groeien in je mogelijkheden, daarvoor werk ik. Sociale contacten, da weet ik niet echt... bazen blijven bazen en op mijn huidige werk wordt sociaal contact niet echt gestimuleerd (wat me wel mateloos stoort hier )

Old Post Sep-27-2006 07:50  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User



Registered: Apr 2006
Location: België

ik hoef niet zoveel te verdienen
150€ per uur ga je nooit verdienen met een 9-5 job
ik ben er niet jaloers op hoor


___________________
quote:
Originally posted by FenixStyle
Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?"

Old Post Sep-27-2006 15:02  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User



Registered: Apr 2006
Location: België

wat doen die mensen dan want jij kent ze precies wel echt goed anders lopen ze niet te koop door te zeggen hoeveel ze verdienen?


___________________
quote:
Originally posted by FenixStyle
Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?"

Old Post Sep-27-2006 15:04  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever



Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe

quote:
Originally posted by anke
ik hoef niet zoveel te verdienen
150€ per uur ga je nooit verdienen met een 9-5 job
ik ben er niet jaloers op hoor


Ik reageerde gewoon op je dwaze ongefundeerde reply...

Old Post Sep-27-2006 15:05  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User



Registered: Apr 2006
Location: België


dat is niet waar?


___________________
quote:
Originally posted by FenixStyle
Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?"

Old Post Sep-27-2006 15:07  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever



Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe

quote:
Originally posted by anke
wat doen die mensen dan want jij kent ze precies wel echt goed anders lopen ze niet te koop door te zeggen hoeveel ze verdienen?


interim managers, auditors, directors, consultants,...

Old Post Sep-27-2006 17:16  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Kben ook liever lui dan moe.


Mooi gezegd.


@ diddi: Vanwaar de obsessie met geld?


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Sep-27-2006 17:47  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hoe belangrijk is een goede job?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpls id this track from 2004 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkfood Junkies - "Spin Out" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!