Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nick Warren @ Mix Club, Paris (14.10.06)
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Atton Tray
PS: max t'as plus d'info a savoir si c'est possible de prendre une entree sans conso?

non pas encore.
je vais appeler cet aprèm.

Old Post Oct-12-2006 12:39  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

pour info, je serais à Paris à partir de 13h41. Et ensuite je flanerais.

Old Post Oct-13-2006 16:49 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by d-miurge
pour info, je serais à Paris à partir de 13h41. Et ensuite je flanerais.

euh oui mais ca va ptètre pas trop les aider pour te situer geographiquement et temporellement de savoir que tu flane

Old Post Oct-13-2006 18:05  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Bon les gars si ca vous branche, pour le meetpoint...
Moi j'me capte avec mr TLA, donc pour le reste a vous de voir.

Old Post Oct-13-2006 23:04  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ'JETTE AUDREY
tranceaddict

Registered: Aug 2004
Normalement on vient Alex et moi

vous avez des plans flyer ou guestlist???

Juju on se rejoint ou?

Old Post Oct-14-2006 11:23  France
Click Here to See the Profile for DJ'JETTE AUDREY Click here to Send DJ'JETTE AUDREY a Private Message Add DJ'JETTE AUDREY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Attention attention, pour l'occasion...roulement de tembours...je vais a Celio acheter un jean!
Putain qu'est ce que je ferai pas pr la musique.

Old Post Oct-14-2006 12:26  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

haaaaaaaaaaaaaa

Old Post Oct-14-2006 14:28  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

J'vous laisse mon portable je serai avec Dmiurge (et donc apparement Atton Tray).
06 75 04 45 06

Old Post Oct-14-2006 17:02  France
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by DJ'JETTE AUDREY
Normalement on vient Alex et moi

vous avez des plans flyer ou guestlist???

Juju on se rejoint ou?

Euh bein comme vous voulez m'en fous

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Oct-14-2006 17:21  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by JLP
Attention attention, pour l'occasion...roulement de tembours...je vais a Celio acheter un jean!
Putain qu'est ce que je ferai pas pr la musique.

MDR

Bon amusez vous bien les gens, et faites nous de belles reviews

Old Post Oct-14-2006 18:11 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by anne348
MDR

Bon amusez vous bien les gens, et faites nous de belles reviews

T'inquiete, en mode chaud-bouillant là!

Old Post Oct-14-2006 19:11  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

on a passe une super soiree !
deja on arrive avec audrey et defcon a 1H30 dans la boite et 30 min apres c le debut dune super ballade de nick warren ! je vais parler que de moi je laisserai parler audrey et defcon de leur sentiment perso....

une ballade comme sincerement jen ai pas entendu depuis longtemps

je suis pas un gros fan de la prog mais lui c plus que de la prog

c le petit plus qui fait toute la difference pour moi

par moment limite un isos mais tout juste pas et des sensations indescriptibles !

des montes fulgurantes et un dancefloor retourne meme sil ny a pas que des connaisseurs de musique au mix club mais bcp de jet seteur pensant quon jouait du rnb au mix

son set etait vraiment genial et jai rarement profite dun set dune telle intensite

pour 20 € lentree, lenregistrement en live du nouveau global underground, le global underground 28 recu par hasard du dj booth... et une belle dedicasse de nick et bah je peux vous dire que c que du bonheur

heureux davoir fait connaissance de d-miurge meme si cetait un peu tard....

note de la soiree: 10/10

Old Post Oct-15-2006 09:41 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nick Warren @ Mix Club, Paris (14.10.06)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom a few years back [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoon - Come To Me [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:18.

Forum Rules: