Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ouders en trance
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Phortastic
Hebben we misschien dezelfde vader?

Haha, is de jouwe ook kaal?

Alleen St Germain heb ik hem subtiel door z'n strot gedouwd, maar Massive Attack heeftie opgepikt van de radio Jamie Cullum is trouwens echt een aanrader om eens live te gaan zien. Ik ben er inmiddels al 2 keer geweest en beide keren waren zeer vermakelijk en indrukwekkend Dan staan er tenminste echte muzikanten op het podium

Old Post Oct-17-2006 15:46 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, is de jouwe ook kaal?

Alleen St Germain heb ik hem subtiel door z'n strot gedouwd, maar Massive Attack heeftie opgepikt van de radio Jamie Cullum is trouwens echt een aanrader om eens live te gaan zien. Ik ben er inmiddels al 2 keer geweest en beide keren waren zeer vermakelijk en indrukwekkend Dan staan er tenminste echte muzikanten op het podium

Neen, niet kaal

En ja, men vader zei ook dat Cullum wel indrukwekkend was. Als ik eens de kans heb ga ik hem ook live zien, thats for sure.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Oct-17-2006 17:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mystikal2006
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2006

Mijn ma staat relatief positief tov trance-techno-electro, is steeds benieuwd naar filmkes van grotere events waar k geweest ben
Mijn pa daarentgen vind trance-techno-electro lawaai en komt altijd hysterisch de kamer binnegelopen wanneer het volume wat harder staat
(soms met de uitleg da hij schrik heeft da het dak invalt )

Old Post Oct-24-2006 15:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Mystikal2006 Click here to Send Mystikal2006 a Private Message Add Mystikal2006 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Mn ma houd van chillout (Solar Stone remixen, Delerium enzo), ma progressive of (...) trance, kom daar ni mee af

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Oct-24-2006 15:43 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Mijn ma denkt dat ik Metallica goed vind omdat ze eens heeft opgevangen dat ik Metal graag hoor en Rammsheit is volgens haar een van mijn favoriete groepen, heeft ze zo heel fier tegen haar kapper zitten stoeffen

Dus mijn waarde medemensen, u zult dan ook niet verbaasd zijn dat mijn ma geen verschil hoort tss een L-Vee productie, een Promo productie, een Man With No Name productie of Britney Spears.

Last edited by Dark Apostle on Oct-24-2006 at 17:01

Old Post Oct-24-2006 15:48  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Dus mijn waarde medemensen, u zult dan ook niet verbaast zijn dat mijn ma geen verschil hoort tss een L-Vee productie, een Promo productie, een Man With No Name productie of Britney Spears.

lol

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Oct-24-2006 16:05 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredJen
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2006

hier valt het allemaal eigenlijk heel goed mee. om ni te zeggen zupergoed. mijn vader was vroeger beatle-fan en hield ook wel van het betere rockwerk (kiss en co) maar dan is zijn zoonlief beginnen "bounken". enkele jaren later (nu dus) betrap ik hem steeds vaker op het meenemen van een van mijn cd-kes "voor in den otto". hij vraagt mij zelfs geregeld om zijn MP3-spelerke is te updaten. dan vraag ik hem wa erop moet. antwoordt hij: "van dieje zweverigen trance is altijd goed". Zocalo kent hij ver vanbuiten.
mijn moeder heeft er niks op tegen, maar is ook ni voor. ze staat er neutraal tegenover. "goeie muziek maar teveel is teveel"
maar mijne muziek kan hier zo luid staan als ik wil. heel zelden da ze komen klagen.

Old Post Oct-26-2006 17:52  Belgium
Click Here to See the Profile for FredJen Click here to Send FredJen a Private Message Add FredJen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

Die van mij zijn er totaal ni voor te vinden. Tis allemaal geboenk volgen hun. Mijn ma moet bijna enkel weten van vlaamse kakmuziek en mijn pa enkel donna en de liekes "uit zijnen tijd". Mijn pa zei zelfs over laatst dat voor hem muziek nog altijd met echte instrumenten gemaakt wordt, maar niet met elektronische dingen en computers. Een melodie herkennen ze al helemaal niet in trance, tis allemaal hetzelfde gedreun.

Ma bon, ze maken nog wel het onderscheidt tussen mijn muziek en die van mijn broer (dine luister zowa enkel naar jump). Van trance krijgen ze nog net geen koppijn, van jump worden ze simpelweg gek.

Old Post Oct-26-2006 18:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Taaladviseur
Guest

Registered: Not Yet
quote:
Originally posted by Shadowkid
het onderscheidt

Repetitiviteit wordt ogenblikkelijk ontdekt, maar over het bovenstaande valt dan weer niemand.

Old Post Oct-26-2006 19:38 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

moesten we elke post met een dt-fout hier moeten verbeteren, dan zouden we helemaal geen sociaal leven meer hebben

trouwens, een Taaladviseur die een taalfout maakt, dat is behoorlijk knullig natuurlijk

Old Post Oct-26-2006 19:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Taaladviseur
Repetitiviteit wordt ogenblikkelijk ontdekt, maar over het bovenstaande valt dan weer niemand.

Gij zijt dan ook Taaladviseur, gij zou zo'n fouten niet mogen maken.

Bertn, eigelijk is dat van mij zelfs geen echte dt-fout want tga zelfs ni om een vervoeging, tis gewoon een stommiteit

Old Post Oct-26-2006 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Don't diss the almighty "Taaladviseur"

Old Post Oct-26-2006 20:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ouders en trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrance id please [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFunkopath - Regenerate (Deepsky Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules: