Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Kraith
Ligger det i Stockholm? Mer info tack.
Ligger i Passagen i Gamla Stan. Men var beredd på att tanten där inne är helt galen. Du måste kunna stå på dig annars säljer hon allt möjligt till dig på ren aggresivitet. Hon är inte så jätteglad för brallor, sysslade mer med sådant förr, men om man är snäll mot henne blir hon betydligt mer medgörlig. Men kolla in alla störtsköna jackor och kappor hon har på display. De är så jäla läckra. Och alla tröjor har samma modell, men som sagt, hon syr upp efter beställning eller så kan man köpa något av det färdigsydda om det passar, men hon är jäligt noga med att det ska sitta snyggt. Hon kommer påtala att det är en botique och att man inte ska tjafsa om priserna för då kan man lika gärna gå till H&M. Som sagt lite speciell tant, men störtskön.
Mar-19-2002 22:32
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
feta t-shirts...och dom är inte dyrare än en vanlig T-shirt på Saturn return....ska överväga detta!!!
Mar-19-2002 23:09
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
jävlar.. om man skulle tjacka en sån tee där på stället, blir det en EKG eller equalizer.. you that don't you?
"Music is everything.. Or is it?
even if it is so, the yellow equalizer controls it all..."
ahh, sug på den trancers!
Mar-20-2002 00:00
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
var faktiskt inte den tröjan med eq som jag hade sett, men denna var ungefär samma är sjukt sugen på en sån... men det är ju jävligt dyrt... sen undrar jag hur skönt det är att dansa när man har en sån grej tätt inpå kroppen?
Mar-20-2002 02:39
Kraith
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Aendy
Ligger i Passagen i Gamla Stan. Men var beredd på att tanten där inne är helt galen. Du måste kunna stå på dig annars säljer hon allt möjligt till dig på ren aggresivitet. Hon är inte så jätteglad för brallor, sysslade mer med sådant förr, men om man är snäll mot henne blir hon betydligt mer medgörlig. Men kolla in alla störtsköna jackor och kappor hon har på display. De är så jäla läckra. Och alla tröjor har samma modell, men som sagt, hon syr upp efter beställning eller så kan man köpa något av det färdigsydda om det passar, men hon är jäligt noga med att det ska sitta snyggt. Hon kommer påtala att det är en botique och att man inte ska tjafsa om priserna för då kan man lika gärna gå till H&M. Som sagt lite speciell tant, men störtskön.
Hehehe, jag får glida dit och kolla. Tack för tipset.
Mar-20-2002 20:36
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Hehe den equalisern finns på Balagan Cyberdog är det tror jag?
Ska köpa en vit tajt t-shirt med Biohazard på...tvär snygg!!
Reflekterar ljuset från strobbar
Mar-23-2002 21:17
mindshooter
Neverchanging avatar
Wohoo idag köpte jag mina vita Catch 23 byxor.......dom är så saaatans sköna! Nu har jag ett helt sett med Byxor, tröja och väst från catch 23 FETT!
Mar-24-2002 00:47
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
ähh, det spelar juh ingen roll om kläderna är ifrån samma märke utan att dom passar ihop..
Mar-24-2002 01:10
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by fruktsoppa
ähh, det spelar juh ingen roll om kläderna är ifrån samma märke utan att dom passar ihop..
Klart att det inte gör...vem sa det? Tycker det är coolt iaf....dom matchar....Catch 23 äger.....