Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
Wie word er kampioen van het seizoen 2001-2002?
You do not have permission to vote on this poll.
Ajax 31 59.62%
Feyenoord 11 21.15%
PSV 7 13.46%
Heerenveen 3 5.77%
Total: 52 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Iedereen met een gezond verstand kiest voor Ajax. Ze staan het langst van alle clubs ook al bovenaan.
Feyenoord heeft het vizier op de Uefa Cup (laat ze in die waan, Inter), dus voor de titel is bijzaak voor hun.
PSV heeft het gewoon niet verdiend.

Old Post Mar-23-2002 16:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

WEEEEEEEEEEEEEEEEE LOVE YOU AAAAAJAX,

MY LOVELY AAAAAAJAX,

YOU MAKE ME HAPPY,

WHEN SKIES ARE GREY.

YOU NEVER NOTICE,

HOW MUCH WE LOVE YOU

NOBODY TAKES MY AJAX AWAY!!!!!!!!!

ajax, wordt gewoon kampioen........

Old Post Mar-23-2002 16:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

AJAX
lijkt me duidelijk

Trouwens denk allemaal ff aan 5 jaar geleden CARLO PICORNIE!!

Grtz

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Mar-23-2002 19:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Ik ga echt niet aan meneer picornie draaien, mot ie maar niet gaan knokken toch?

Old Post Mar-23-2002 19:59  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Op het moment
zaterdag 23 maart 22:36
denk ik nog PSV.

Ik ga ervan uit dat we morgen jodenworst gaan maken.
Als PSV dus morgen wint van Ajax zal de strijd tussen PSV en ajax gaan.
Dan schat ik PSV gewoon iets sterker in. Ondanks het zware programma.

Als PSV verliest, wordt ajax kampioen.

Ow en Feijenoord komt in mijn verhaaltje niet voor omdat ze gewoon niet meer meedoen om de titel, tenzij PSV of Ajax heel veel punten gaan verspelen (doen ze zeker niet beiden).
Maar de vele wedstrijden zullen Feijenoord op gaan breken waardoor ze nog wel wat punten gaan verspelen.

Ik post morgen nog wel wat.
Dan weten we meer.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Mar-23-2002 21:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AFA
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Ajax wordt natuurlijk kampioen. En over Picornie. R E S P E C T. Was vandaag bij herdenking was erg indrukwekkend. En die domme uitspraken van 'het is ze eigen schuld' let ik al niet meer op...

Old Post Mar-23-2002 21:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for AFA Click here to Send AFA a Private Message Add AFA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Joost008
AJAX
lijkt me duidelijk

Trouwens denk allemaal ff aan 5 jaar geleden CARLO PICORNIE!!

Grtz

Niet als PSV-supporter, maar als VOETBAL_SUPPORTER/LIEFHEBBER
zeg ik
hoezo moet ik eraan denken
Mooi toch
moet veel vaker gebeuren, allemaal het weiland in of ergens in opsluiten. wel een beetje stevig hek anders lopen ze misschien weg.
Voeg toe:
nog wat hamers, planken met spijkers erin en hier en daar een knuppeltje
EN
MAAIEN MAAR
Laat de sterkste winnen!!!!!

(P.S.: dit met alle respect voor de familie en naasten van picornie)

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Mar-23-2002 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AFA
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by raoel

Niet als PSV-supporter, maar als VOETBAL_SUPPORTER/LIEFHEBBER
zeg ik
hoezo moet ik eraan denken
Mooi toch
moet veel vaker gebeuren, allemaal het weiland in of ergens in opsluiten. wel een beetje stevig hek anders lopen ze misschien weg.
Voeg toe:
nog wat hamers, planken met spijkers erin en hier en daar een knuppeltje
EN
MAAIEN MAAR
Laat de sterkste winnen!!!!!

(P.S.: dit met alle respect voor de familie en naasten van picornie)

Mafkees... en dan durf je er nog onder te zetten met respect voor familie.

Old Post Mar-23-2002 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for AFA Click here to Send AFA a Private Message Add AFA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by AFA

Mafkees... en dan durf je er nog onder te zetten met respect voor familie.

Ja, idd
Tis erg voor de famlilie dat de, al dan niet, goede man op een toch tragische wijze om het leven komt.

Ik heb echter geen medelijden met Picornie zelf, zulke mensen zijn een schande voor het voetbal.
Dankzij zulke mensen zijn er enorme kutregelingen rondom westrijden gekomen!!!!!
Ik, als psv-supporter (maakt niet uit welke club) moet ooit godsgruwelijk veel moeite doen om een (uit)westrijd te kunnen bezoeken.
Ik hoef ze niet op te sommen, iedereen kent de regelingen wel.

Nu treft het hier een ajaks supporter maar al was het een PSV-er zou ik er niks om geven. Want je denkt natuurlijk weer dat ik het alleen zeg omdat het een ajaks-supporter was.

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by raoel on Mar-23-2002 at 22:09

Old Post Mar-23-2002 22:01  Netherlands
AFA
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by raoel

Ja, idd
Tis erg voor de famlilie dat de, al dan niet, goede man op een toch tragische wijze om het leven komt.

Ik heb echter geen medelijden met Picornie zelf, zulke mensen zijn een schande voor het voetbal.
Dankzij zulke mensen zijn er enorme kutregelingen rondom westrijden gekomen!!!!!
Ik, als psv-supporter (maakt niet uit elke club) moet ooit godsgruwelijk veel moeite doen om een westrijd te kunnen bezoeken.
Ik hoef ze niet op te sommem iedereen kent de regelingen wel.

Nu treft het hier een ajaks supporter maar al was het een PSV-er zou ik er niks om geven. Want je denkt natuurlijk weer dat ik het alleen zeg omdat het een ajaks-supporter was.

Je kan alles over hem zeggen maar niet dat hij geen Ajacied was. Dus als het in jouw geval een PSVer was en je zou er niks om geven... Kijk deze jongens hebben ALLES maar dan ook ALLES over voor hun club over. Dat jij er dan niks om zou geven snap ik niet.

Old Post Mar-23-2002 22:10  Netherlands
raoel
just addicted

Stel:
Morgen komt er een PSV-supporter om het leven bij rellen met ajaks.
Tuurlijk is het erg, maar ik geef er niks om. Ik heb verder helemaal geen gevoelens met die persoon.

Sterker nog
hij brengt mijn club in diskrediet en zorgt er mede voor dat de gewone man niet zomaar ff een kaartje kn halen voor westrijden.
tis schorem en hoort niet in het stadion thuis. Hij wil knokken, ik nie, ik heb er alleen maar last van.

Als er nu op dit moment iemand sterft bij een aanslag in israel, knipper jij dan een keer meer met je ogen, denk het nie. al vin je het wel erg. Maar tussen iets erg vinden en om iets geven zit voor mij een wereld van verschil.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Mar-23-2002 22:23  Netherlands
New Wave
We are all a number......

Dat van Picornie had hier helemaal niet moeten staan.

Waarom? omdat hier niet alleen ajacieden zijn, ook vele andere mensen die toen nog best jong waren (11/12 jaar), het gevoel wat je hebt over dit ongeval moet tussen de ajacieden blijven.

Zelf vond ik gister een zeer trieste dag, waarom....omdat je als ajacied respect heb voor alle ajacieden, en als er 1 op brute weize wordt vermoord dan krijg je een gevoel wat je niet kan beschrijven.

Ik moest en zou die pagina uit de Telegraaf hebben, ik heb hem meteen gekocht.......waarom? juist het gevoel dat ik het moest doen.....

Ik zeg alleen dit hier over:

Carlo, YOU NEVER WALK ALONE!!!

Old Post Mar-24-2002 13:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRank 1 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMick Parks vs. Andy Moor - "The World Doesn't Know" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:40.

Forum Rules: