|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens.
Even heeeeeeel gechargeerd: met Links het land weer lekker naar de klote. Al ons geld naar uitkeringstrekkers of 'zielige' slachtoffers van de immigratie of wat dan ook. Lekker nivelleren: mensen met een hoger inkomen dik inleveren. Nog meer geld naar milieu en de milieuregels verscherpen. Mensen minder laten werken en zien dan al onze banen naar het buitenland verdwijnen.
Eigenlijk kan ik me in bijna geen enkele partij vinden. Ik stem dan ook strategisch en stem CDA. Zo slecht is Balkie niet. Met Bos zijn we in ieder geval de klos. |
Helemaal mee eens.
Dat milieu is prima hier. Nederland heeft sowieso geen impact op het globale milieu, dus laat eerst landen als duitsland en frankrijk daar maar eens wat meer aan doen.
Dat hogere inkomens meer moeten inleveren vind ik echt dikke onzin. Het is altijd makkelijk om te schoppen tegen rijkeren. Men vergeet vervolgens wel dat "rijk" worden verrot hard werken is in 90% van de gevallen. Als ik op mn 17e bankwerker was geworden dan had ik nu geld gehad. Nu kan ik vanwege mn studie pas op mn 25ste beginnen met werken. Krijg dan wel een goed inkomen, maar heb nog wel wat jaartjes in te halen en een studie schuld die ik nog terug moet betalen.
Verder ken ik wel wat ondernemers die goed geld verdienen. Daar tegenover staat wel dat ze 60+ uur werken.
Als ik zie hoe sommige mensen wegkomen met een redelijk salaris
en heel wat uurtjes niks doen in een week (bijv ambtenaren).
Nederland is een gruwelijk sociaal land, laten we eerst de economie in topconditie brengen, dan komt het met de zorg en scholen ook wel goed.