Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tweede Kamer Verkiezingen 2006
Wat stem jij?
This poll is closed.
CDA 5 10.20%
PVDA 3 6.12%
VVD 16 32.65%
SP 8 16.33%
Fortuyn 1 2.04%
Groen Links 0 0%
D66 4 8.16%
Christen Unie 2 4.08%
SGP 0 0%
Nederland Transparant 0 0%
Partij Voor De Dieren 1 2.04%
EénNL 1 2.04%
Partij Voor De Vrijheid 3 6.12%
Lijst 14 0 0%
PVN 0 0%
CDDP 1 2.04%
Liberaal Democratische Partij 1 2.04%
Verenigde Senioren Partij 0 0%
Ad Bos Collectief 0 0%
Groen Vrij 0 0%
Islam Democraten 0 0%
Blanco 0 0%
Ik stem niet (want ik ben een rukker) 3 6.12%
Total: 49 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

Sja ik denk een slap kabinetje straks, en dan na 8 maanden weer opnieuw stemmen. Hopelijk zijn de impulsieve SP stemmer dan tot bezinning gekomen.


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Nov-22-2006 22:24 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Desperado22
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Hamburg

or CDA+PVDA+SP

Old Post Nov-22-2006 22:47  Germany
Click Here to See the Profile for Desperado22 Click here to Send Desperado22 a Private Message Add Desperado22 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

quote:
Originally posted by Siesta
Sja ik denk een slap kabinetje straks, en dan na 8 maanden weer opnieuw stemmen. Hopelijk zijn de impulsieve SP stemmer dan tot bezinning gekomen.


Vandaag op Atzo (Nicolaï - VVD) gestemd door op de rode knop m'n stem te bevestigen (raar: de kleur rood roept toch andere associaties op dan bevestigen van iets )
Toch wel schokkend resultaat imho
"Leuk" hoor dat "sociale" protest, maar ik geloof niet dat NL hier nou beter van zou gaan worden als de SP in het kabinet toegelaten zou worden.
Zeg maar dag met het handje tegen aflossing van de staatsschuld en ik vrees voor een toename van mensen die niet gemotiveerd worden om te gaan werken/werk te zoeken als de uitkeringen weer omhoog gaan.
Niet belonen dat gedrag, maar ontmoedigen is mijn opvatting..maar goed.
Gewoon schokkende dag in de geschiedenis van de Ollandse politiek!

FF wat anders: wat doet die Brabo FFS nou op de site van Nederland Kiest ?

Old Post Nov-22-2006 22:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Desperado22
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Hamburg

but its unbelievable.... your economic issues are great... when you compare it with germany... how can be such a party like SP so largely grown?

Old Post Nov-22-2006 23:01  Germany
Click Here to See the Profile for Desperado22 Click here to Send Desperado22 a Private Message Add Desperado22 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL

Ik heb op de liberaal democratische partij (LibDem) gestemd. Ze zijn nu nog te klein en onbekend, maar anders zou mijn stem blanco zijn geweest. Zij vullen wel het sociaal liberale gat, waar D66 te kort in schiet en de VVD te populistisch wordt.

Old Post Nov-23-2006 10:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Desperado22
or CDA+PVDA+SP

Considering the fact that you just can't go without CDA, I'd be fairly happy with that.

Ik heb uiteindelijk toch maar PVDA gestemd trouwens, maar de winst van SP ben ik wel blij mee

Old Post Nov-23-2006 12:28 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Utrecht

quote:
Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens.

Even heeeeeeel gechargeerd: met Links het land weer lekker naar de klote. Al ons geld naar uitkeringstrekkers of 'zielige' slachtoffers van de immigratie of wat dan ook. Lekker nivelleren: mensen met een hoger inkomen dik inleveren. Nog meer geld naar milieu en de milieuregels verscherpen. Mensen minder laten werken en zien dan al onze banen naar het buitenland verdwijnen.

Eigenlijk kan ik me in bijna geen enkele partij vinden. Ik stem dan ook strategisch en stem CDA. Zo slecht is Balkie niet. Met Bos zijn we in ieder geval de klos.


Helemaal mee eens.

Dat milieu is prima hier. Nederland heeft sowieso geen impact op het globale milieu, dus laat eerst landen als duitsland en frankrijk daar maar eens wat meer aan doen.

Dat hogere inkomens meer moeten inleveren vind ik echt dikke onzin. Het is altijd makkelijk om te schoppen tegen rijkeren. Men vergeet vervolgens wel dat "rijk" worden verrot hard werken is in 90% van de gevallen. Als ik op mn 17e bankwerker was geworden dan had ik nu geld gehad. Nu kan ik vanwege mn studie pas op mn 25ste beginnen met werken. Krijg dan wel een goed inkomen, maar heb nog wel wat jaartjes in te halen en een studie schuld die ik nog terug moet betalen.
Verder ken ik wel wat ondernemers die goed geld verdienen. Daar tegenover staat wel dat ze 60+ uur werken.
Als ik zie hoe sommige mensen wegkomen met een redelijk salaris
en heel wat uurtjes niks doen in een week (bijv ambtenaren).

Nederland is een gruwelijk sociaal land, laten we eerst de economie in topconditie brengen, dan komt het met de zorg en scholen ook wel goed.


___________________
if you follow others you're always behind!

Old Post Nov-23-2006 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

Christen-Unie. Andere jaren CDA, maar Andre deed het gewoon goed in de campagne. Grote kans dat ze meeregeren (kan zowel rechtsom als linksom)


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Nov-23-2006 18:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

quote:
Originally posted by Cosmic
Christen-Unie. Andere jaren CDA, maar Andre deed het gewoon goed in de campagne. Grote kans dat ze meeregeren (kan zowel rechtsom als linksom)


Old Post Nov-23-2006 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yahoo
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

CDA / PvdA / CU lijkt nu meest logisch... en veel beters valt er ook niet van te maken denk ik


___________________
<<< \/ http://www.crystalclouds.com \/ >>>
<<< \/ http://www.4djsonly.com \/ >>>

Old Post Nov-23-2006 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for yahoo Click here to Send yahoo a Private Message Visit yahoo's homepage! Add yahoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

Bos probeert nu alweer weg te lopen voor zn verantwoordelijk heden.


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Nov-23-2006 19:31 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by Lynxx
Helemaal mee eens.

Dat milieu is prima hier. Nederland heeft sowieso geen impact op het globale milieu, dus laat eerst landen als duitsland en frankrijk daar maar eens wat meer aan doen.

Dat hogere inkomens meer moeten inleveren vind ik echt dikke onzin. Het is altijd makkelijk om te schoppen tegen rijkeren. Men vergeet vervolgens wel dat "rijk" worden verrot hard werken is in 90% van de gevallen. Als ik op mn 17e bankwerker was geworden dan had ik nu geld gehad. Nu kan ik vanwege mn studie pas op mn 25ste beginnen met werken. Krijg dan wel een goed inkomen, maar heb nog wel wat jaartjes in te halen en een studie schuld die ik nog terug moet betalen.
Verder ken ik wel wat ondernemers die goed geld verdienen. Daar tegenover staat wel dat ze 60+ uur werken.
Als ik zie hoe sommige mensen wegkomen met een redelijk salaris
en heel wat uurtjes niks doen in een week (bijv ambtenaren).

Nederland is een gruwelijk sociaal land, laten we eerst de economie in topconditie brengen, dan komt het met de zorg en scholen ook wel goed.

x2 zo denk ik er ook over


___________________

Old Post Nov-23-2006 20:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tweede Kamer Verkiezingen 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog trancer of olden days, bass-heavy [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTDR - Squelch (Trisco remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:33.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!