|
Na mijn conclusie van gister dat een cue(+mp3) branden zwaar kut is, ben ik me er iets verder in gaan verdiepen, ik wist er al een paar dingen vanaf, en het is me net gelukt om 1 grote mp3 file met cue te branden zodat er losse nummers op de cd komen, die goed overlopen en die in een cd-speler af te spelen is!!! Hier volgt de beschrijving van wat ik heb gedaan:
1) Gebruik CDRWIN 3.9B. Download deze hier: http://www.goldenhawk.com/cdrwin.htm
2) Zorg voor een goede crack/serial zodat je met meer dan 1x speed kan branden.
3) Start het programma, kies Record Disc (linksbovenaan) en klik op Load Cuesheet. Ga naar de directory waar de .cue file en de mp3 in staan (moeten in dezelfde directory staan voor zover ik weet) en dubbelklik hierop. Er staat nu als het goed is Compiling Cuesheet... Please Wait... In de .cue file, die je kan bekijken en veranderen met notepad(kladblok), moet achter FILE wel dezelfde bestandsnaam staan als die van de mp3, dus al heb je trance.mp3 wordt het FILE trance.mp3 MP3 (een directory opgeven is niet nodig). Je kan .mp3 MP3 gewoon laten staan, dit hoeft geen .wav WAVE te zijn!!!
4) Vink bij Recording Options Underrun Protection aan en selecteer de snelheid van je brander bij speed.
5) Klik op Start Recording.
That's it!!! Conclusie: Eigenlijk is het supersimpel.
Hopende hiermee jullie van dienst te zijn geweest,
Dj Odelpha
|